למה מנהלים לא מפתחים את העובדים?

max256

Member
המנהל גייס אותו, הכשיר אותו, חנך אותו, עכשיו סוף סוף הוא מקבל ערך.
המנהל נמדד על כל מה שהוא אחראי עליו - ולרוב המדידה, וגם ההערכה בצידה - מתמקדת בעבודה.
אז מה הפלא שמנהלים לא מעודדים עובדים לפנות זמן עבודה לצורך פיתוח יכולות שלא קשורות ישירות למה שצריך לעשות היום?
ואם זה המצב, אז מה הפלא שיש לנו פערי מיומנויות בארגון? כי אף אחד בארגון לא נמדד על כך שהעובדים מפנים זמן לפיתוח היכולות שהם, והארגון, יזדקקו להן מחר?
הטור של עולם העבודה העתידי בדה מרקר בודק מה צריך לעשות בשביל לבנות ארגון שמפתח את העובדים במקביל לביצוע העבודה.
נירית כהן, 16 בינואר 2025


|צב| |צב| |צב|
 
אני חושבת שמצד אחד הארגונים רוצים עובדים שמפתחים את עצמם מקצועית ולוקחים את היוזמה לקידום הזה - ומצד שני סביר להיח שהעובדים שיש להם את היאולת הזו להבין איך ולאת להתקדם הם אותם אנשים שהחברה רוצה לשמר לאורך זמן, ואחרים שמצפים שהמנהלים שלהם יקדמו אותם הם במרבית המקרים אלו שנחשבים פחות טובים. ובמצב כזה, לעיתים הסיטואציה של מעבר הטכנולוגיה היא הזדמנות לרענן את השורות בכך שהעובדים הפחות טובים יעזבו לטובת גיוסים חדשים.
 
למעלה