למה מסרבים לתת שירות לקרוב משפחה של לקוח?

Borisyo

Member
אמא שלי לא דוברת עברית ולא יכולה לתקשר עם שירות לקוחות של מפעיל סלולרי. כאשר התקשרתי מטעמה לשירות לקוחות הם אמרו לי שהם נותנים שירות רק לבעל הקו.

אין להם דוברי שפה שאמא שלי מדברת.
מה לעשות?
 

GoldenEyes

Well-known member
אמא שלי לא דוברת עברית ולא יכולה לתקשר עם שירות לקוחות של מפעיל סלולרי. כאשר התקשרתי מטעמה לשירות לקוחות הם אמרו לי שהם נותנים שירות רק לבעל הקו.

אין להם דוברי שפה שאמא שלי מדברת.
מה לעשות?
או שתציג להם יפוי כוח נוטריוני שאתה יכול לפעול בשמה
או שתודיע לחברת הסלולר שאם הם לא מסוגלים לתת שירות בשפה זו , איך בדיוק הם נתנו שירות מכירה לאמך ?
ואם הם לא מסוגלים לתת שירות , אז אפשר להפרד יפה ולעבור לחברה אחרת
חסרים קצת פרטים כדי שנוכל לדייק
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אמא שלי לא דוברת עברית ולא יכולה לתקשר עם שירות לקוחות של מפעיל סלולרי. כאשר התקשרתי מטעמה לשירות לקוחות הם אמרו לי שהם נותנים שירות רק לבעל הקו.

אין להם דוברי שפה שאמא שלי מדברת.
מה לעשות?
תאמר לנציג שהיא לא דוברת עברית והיא נמצאת לידך ויכולה לאשר לו טלפונית שאתה מדבר בשמה גם אצלי הטלפון והטלביזיה רשומים על שם אשתי אך אני מטפל מול החברות כשהם לא מוכנים לדבר איתי אני אומר זאת ומעביר לה את הטלפון היא מאשרת ומחזירה לי, יש גם חברות שמנהלות את השיחה בצ'ט ואתה יכול לכתוב בשמה, אם זה לא יעזור - העבר אותה לחברה שרותית יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אמא שלי לא דוברת עברית ולא יכולה לתקשר עם שירות לקוחות של מפעיל סלולרי. כאשר התקשרתי מטעמה לשירות לקוחות הם אמרו לי שהם נותנים שירות רק לבעל הקו.

אין להם דוברי שפה שאמא שלי מדברת.
מה לעשות?
להיות לידה ולהתקשר יחד / למלא טופס ייפוי כוח (לא צריך נוטריון).
 

רכות מפנקת

Well-known member
למלא טופס ייפוי כוח
טופס יחודי לכל נותן שירות? למשל אם מדובר על בזק, אז צריך לבקש מבזק עצמם את הטופס והם שולחים?
ואחרי שזה מולא ונשלח, האם זה מופיע לנציגים במחשב בסעיף מסוים?
אולי את לא יודעת, אבל אני שואלת. אם יש פה עובדי שירות לקוחות - מה טוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
טופס יחודי לכל נותן שירות? למשל אם מדובר על בזק, אז צריך לבקש מבזק עצמם את הטופס והם שולחים?
ואחרי שזה מולא ונשלח, האם זה מופיע לנציגים במחשב בסעיף מסוים?
אולי את לא יודעת, אבל אני שואלת. אם יש פה עובדי שירות לקוחות - מה טוב.
עבדתי בעבר בשירות לקוחות של חברת תקשורת, אכן היה טופס למשלוח בדואר/פקס (כיום אני מניחה שאפשר למלא באתר או בשיטה דיגיטלית קצת יותר מתקדמת) ומובן שמיופה הכוח הופיע במחשב. למיטב זיכרוני בעיקרון אפשר לשלוח ייפוי כוח בניסוח "חופשי" גם בלי טופס והוא אמור להיות תקף משפטית, אבל לא כדאי להסתבך.
 

לאונידס

Active member
אמא שלי לא דוברת עברית ולא יכולה לתקשר עם שירות לקוחות של מפעיל סלולרי. כאשר התקשרתי מטעמה לשירות לקוחות הם אמרו לי שהם נותנים שירות רק לבעל הקו.

אין להם דוברי שפה שאמא שלי מדברת.
מה לעשות?
ברור שלא יכולים לתת לך לקבל החלטות, היא הלקוחה ולא אתה.
תדאג שאמא תהיה נוכחת בשיחה, או שתעלה אותה בשיחת ועידה או שתדברו יחד כשהטלפון על דיבורית

אם מדובר בבעיה חוזרת תבדוק מול עורך דין אם מינוי שלך כתומך החלטות יכול לפתור את הבעיה.
 

evike

Well-known member
מנהל
בזמנו, העברתי לחברת פלאפון יפוי כוח שכתבתי ואישי חתם עליו. (לא זוכרת אם המכתב היה בכתב יד או נרשם בוורד במחשב, זה היה ממש מזמן). היה צורך בכך משום שאני טיפלתי בכל מה שקשור לנייד של אישי בנוסף לזה שלי. קרה שלא הסכימו לדבר איתי, ביקשתי מהם לבדוק אצלם במחשב שיש אישור, והם כמובן מצאו ודיברו איתי.
היום כששני המכשירים רשומים על אישי (קשור לעיסוקו), אני מטפלת בהכל. ובכלל, הקשר שלי עם החברה הוא במסנג'ר בפייסבוק, עד כדי כך, שהנציג כבר הפך כמעט לחבר. כל בעיה ישר אליו, בכלל לא מתקשרת בטלפון לחברה. (בכלל, רצוי להתקשר כך לכל החברות, וזו גם אחת הסיבות שהתחברתי לפייסבוק. הרבה יותר אישי והרבה יותר מהיר)
חברות אחרות, כולל רשות המיסים מבקשות לדבר עם אישי, וכשהוא לא בבית, הם יוצרים שיחת ועידה, וכשהוא מאשר הם ממשיכים לדבר איתי.
אני בטוחה שאמא שלך יודעת כמה מילים בעברית, מספיק כדי לתת אישור.

לא בדיוק, אבל בסוג דומה של הנושא. בזמנו, כשהחלפתי תעודת זהות שתאריך הלידה המלא לא היה רשום בו, הם לא הסכימו לרשום את את התאריך המלא, ביקשו הוכחה. נסעתי הביתה והבאתי להם את תעודת הלידה המקורית, שאמא ז"ל דאגה להוציא מהונגריה קצת לפני פטירתה, על כל מקרה שאצטרך.
התעודה כמובן היתה רשומה בהונגרית, ואף אחד במשרד שם לא הבין את השפה. כעסתי, אמרתי שתאריכים במספרים וחודשים בלועזית זהים בכל השפות. הם התרצו ורשמו את התאריך המלא.

בוריס, קצת אסרטיביות והתעקשות, לא עוזר, לאיים בהחלפת חברה.
 
למעלה