למה משרד התחבורה מסתיר תגבור תחבורה ציבורית בפורים?

כשלוגי

Active member
בשבוע הבא יופעלו רכבות ענק עם 12 קרונות בקו לירושלים, ותוכפל התדירות בקו ממודיעין, עבור תושבי מודיעין עילית. המידע על כך הופץ רק לתקשורת החרדית, ועדיין לא פורסם בידי הרכבת וחברות האוטובוסים

 

מנכל אחד

Active member
בשבוע הבא יופעלו רכבות ענק עם 12 קרונות בקו לירושלים, ותוכפל התדירות בקו ממודיעין, עבור תושבי מודיעין עילית. המידע על כך הופץ רק לתקשורת החרדית, ועדיין לא פורסם בידי הרכבת וחברות האוטובוסים

לא ראיתי פרסום בשום מקום לגבי הרכבות, גם לא בתקשורת החרדית.
פורסמה הודעת דוברות בנושא
 

Ccyclist

Well-known member
בשבוע הבא יופעלו רכבות ענק עם 12 קרונות בקו לירושלים, ותוכפל התדירות בקו ממודיעין, עבור תושבי מודיעין עילית. המידע על כך הופץ רק לתקשורת החרדית, ועדיין לא פורסם בידי הרכבת וחברות האוטובוסים


מצד אחד זה מאד מבורך, במיוחד הפוטנציאל של פאתי מודיעין כ Railhead לשלל קווים משלימים ממקומות שאין להם רכבת. לרכבת דו קומתית בת 12 קרונות כפולים יש קיבולת של כ 20-25 אוטובוסים שנחסכים מכביש 1. בשני הכיוונים זה חיסכון של 80-100 אוטובוסים בשעה בין תחנות מודיעין לירושלים !

מצד שני תרבות ה"תחבורה בסוד" עצובה והטענה שההפעלה המתוגברת פורסמה רק בציבור מצומצם ולא לציבור בכללותו (אולי אם התיגבור נעשה בתיאום עם סגן השר ולא אם השרה) מאד מדאיגה.

אציין שראיתי או פה בפורום או ברשתות החברתיות פרסום על רכבות בנות 12 קרונות, כהישג טכני כלשהו.
 
נערך לאחרונה ב:

Harrington

Well-known member
מנהל
בשבוע הבא יופעלו רכבות ענק עם 12 קרונות בקו לירושלים, ותוכפל התדירות בקו ממודיעין, עבור תושבי מודיעין עילית. המידע על כך הופץ רק לתקשורת החרדית, ועדיין לא פורסם בידי הרכבת וחברות האוטובוסים

זה מתפרסם בתקשורת בהרחבה והיא בעצמה שואלת מדוע מסתירים :)? חרטטנית התקשורת הזאת :).
תכל'ס טוב מאוד שמתגברים בימים בהם זה נדרש ובאזורים בהם זה צפוי להצטרך. כך בדיוק אמור משרד ממשלתי לעבוד, תוך שהוא קשוב לצרכי הציבור.
 

Ccyclist

Well-known member
בשבוע הבא יופעלו רכבות ענק עם 12 קרונות בקו לירושלים, ותוכפל התדירות בקו ממודיעין, עבור תושבי מודיעין עילית. המידע על כך הופץ רק לתקשורת החרדית, ועדיין לא פורסם בידי הרכבת וחברות האוטובוסים


הנה זה, מוצג כהישג טכני, בשבתתשתיות:


אף מילה על פורים, חגים, קו ירושלים מודיעין (אפילו שהרכבת צולמה בגשר לתחנת ירושלים נבון), או הציבור החרדי של מודיעין עילית.

לפי הכיתוב מדובר בהארכת רכבות כדי להתמודד עם עומסי נוסעים.

אחזור שוב שהרכבת מפאתי מודיעין לירושלים כמוקד להחלפה מאוטובוסים בינעירוניים זו התפתחות חיובית מאד. לפי הסרטון יש לרכבת קיבולת של כ 2000 נוסעים, בין 40 ל 33 אוטובוסים של 50-60 נוסעים כל אחד שיחסכו מכביש 1 על כל נסיעת רכבת. הרכבת מגיעה מפאתי מודיעין לירושלים נבון תוך 16 דקות.

החיסכון הפוטנציאלי בשעות נהג הוא ענק:

2 רכבות לכיוון בשעה יכולות לחסוך בין 66 ל 80 אוטובוסים לכיוון בשעה או בין 132 ל 160 נסיעות אוטובוס דו כיווניות. הנסיעה ממחלף ענבה לתחנה המרכזית בירושלים אורכת 20 דקות בתנאים אופטימליים. 20 דקות הן שליש שעה, אז כשמחלקים 132 ו 160 ב 3 מקבלים חיסכון של 44 עד 53.3 שעות נהג כל שעה. תכפילו את זה ב 16-18 שעות פעילות והחיסכון הוא בין 704, 792 שעות נהג ביום (קיבולת 50) או 960, 1080 שעות נהג ביום (קיבולת 60).

חלקו את זה ב 8 שעות עבודה והחיסכון הפוטנציאלי הוא איפשהו בין 88 ל 135 נהגי אוטובוס ליום במחיר של אולי 10 עובדי רכבת.

ואם שינוי היררכי קטנטן כל כך יכול לחסוך כל כך הרבה נהגים "חסרים" למערכת - תארו מה חזרה נרחבת לעיקרון ההיררכי יכולה לתרום.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240323-101339_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240323-101339_Samsung Internet.jpg
    KB 923.1 · צפיות: 2

מנכל אחד

Active member
הנה זה, מוצג כהישג טכני, בשבתתשתיות:


אף מילה על פורים, חגים, קו ירושלים מודיעין (אפילו שהרכבת צולמה בגשר לתחנת ירושלים נבון), או הציבור החרדי של מודיעין עילית.

לפי הכיתוב מדובר בהארכת רכבות כדי להתמודד עם עומסי נוסעים.

אחזור שוב שהרכבת מפאתי מודיעין לירושלים כמוקד להחלפה מאוטובוסים בינעירוניים זו התפתחות חיובית מאד. לפי הסרטון יש לרכבת קיבולת של כ 2000 נוסעים, בין 40 ל 33 אוטובוסים של 50-60 נוסעים כל אחד שיחסכו מכביש 1 על כל נסיעת רכבת. הרכבת מגיעה מפאתי מודיעין לירושלים נבון תוך 16 דקות.

החיסכון הפוטנציאלי בשעות נהג הוא ענק:

2 רכבות לכיוון בשעה יכולות לחסוך בין 66 ל 80 אוטובוסים לכיוון בשעה או בין 132 ל 160 נסיעות אוטובוס דו כיווניות. הנסיעה ממחלף ענבה לתחנה המרכזית בירושלים אורכת 20 דקות בתנאים אופטימליים. 20 דקות הן שליש שעה, אז כשמחלקים 132 ו 160 ב 3 מקבלים חיסכון של 44 עד 53.3 שעות נהג כל שעה. תכפילו את זה ב 16-18 שעות פעילות והחיסכון הוא בין 704, 792 שעות נהג ביום (קיבולת 50) או 960, 1080 שעות נהג ביום (קיבולת 60).

חלקו את זה ב 8 שעות עבודה והחיסכון הפוטנציאלי הוא איפשהו בין 88 ל 135 נהגי אוטובוס ליום במחיר של אולי 10 עובדי רכבת.

ואם שינוי היררכי קטנטן כל כך יכול לחסוך כל כך הרבה נהגים "חסרים" למערכת - תארו מה חזרה נרחבת לעיקרון ההיררכי יכולה לתרום.
גם היום קשה לצאת מהתחנה בירושלים.
לא יודע מה חושבים שם ברכבת ישראל כשהם שולחים רכבת באורך כפול לתחנה הזאת.
במוצאי פורים נוסעים מירושלים למודיעין עילית כ25,000 נוסעים בטווח של 5 שעות
לא נראה לי שהרכבת יכולה להתמודד עם כמות כזאת של נוסעים
 

Ccyclist

Well-known member
גם היום קשה לצאת מהתחנה בירושלים.
לא יודע מה חושבים שם ברכבת ישראל כשהם שולחים רכבת באורך כפול לתחנה הזאת.
במוצאי פורים נוסעים מירושלים למודיעין עילית כ25,000 נוסעים בטווח של 5 שעות
לא נראה לי שהרכבת יכולה להתמודד עם כמות כזאת של נוסעים

2,000 נוסעים ברכבת כפול 2 בשעה= 4,000
כפול 5 שעות = 20,000 נוסעים ב 5 שעות ב 10 נסיעות רכבת בנות רבע שעה כל אחת.נשארו 5,000 שיכולים או להצדיק 2.5 נסיעות רכבת נוספות או 84-100 נסיעות אוטובוס. נכון שיצטרכו הסעות מזינות לתחנות מודיעין, אך משום שאלו יהיו נסיעות קצרות יותר - יצטרכו פחות אוטובוסים כדי לבצע אותן.

כדי להסיע את 25,0000 הנוסעים להערכתך צריכים בין 500 ל 416 נסיעות אוטובוס ממודיעין עילית לבדה.

בירושלים נבון יש 4 רציפים ולשעת רי אפשר בעתיד להעביר כ 14 רכבות בשעה אל תוך העיר מהמסילה המגיעה אליה. זה אומר שיש קיבולת נוספת על 4 הרכבות בשעה שיפעלו בפורים, 2 ממודיעין ו 2 מתל אביב.

היציאה מהתחנה קצת מוזרה בהשוואה לתחנת רכבת תחתית כי כל הרכבת מתרוקנת ואין "קווים אחרים" להחליף אליהם. מספר היוצאים מירושלים נבון, מקסימום של 8,000 בשעה קטנטן לעומת כל תחנת מטרו עיקרית בחו"ל, אבל העובדה שכל הרכבת מתרוקנת הופכת את העסק לצפוף מהרגיל.
 

מנכל אחד

Active member
הנה זה, מוצג כהישג טכני, בשבתתשתיות:


אף מילה על פורים, חגים, קו ירושלים מודיעין (אפילו שהרכבת צולמה בגשר לתחנת ירושלים נבון), או הציבור החרדי של מודיעין עילית.

לפי הכיתוב מדובר בהארכת רכבות כדי להתמודד עם עומסי נוסעים.

אחזור שוב שהרכבת מפאתי מודיעין לירושלים כמוקד להחלפה מאוטובוסים בינעירוניים זו התפתחות חיובית מאד. לפי הסרטון יש לרכבת קיבולת של כ 2000 נוסעים, בין 40 ל 33 אוטובוסים של 50-60 נוסעים כל אחד שיחסכו מכביש 1 על כל נסיעת רכבת. הרכבת מגיעה מפאתי מודיעין לירושלים נבון תוך 16 דקות.

החיסכון הפוטנציאלי בשעות נהג הוא ענק:

2 רכבות לכיוון בשעה יכולות לחסוך בין 66 ל 80 אוטובוסים לכיוון בשעה או בין 132 ל 160 נסיעות אוטובוס דו כיווניות. הנסיעה ממחלף ענבה לתחנה המרכזית בירושלים אורכת 20 דקות בתנאים אופטימליים. 20 דקות הן שליש שעה, אז כשמחלקים 132 ו 160 ב 3 מקבלים חיסכון של 44 עד 53.3 שעות נהג כל שעה. תכפילו את זה ב 16-18 שעות פעילות והחיסכון הוא בין 704, 792 שעות נהג ביום (קיבולת 50) או 960, 1080 שעות נהג ביום (קיבולת 60).

חלקו את זה ב 8 שעות עבודה והחיסכון הפוטנציאלי הוא איפשהו בין 88 ל 135 נהגי אוטובוס ליום במחיר של אולי 10 עובדי רכבת.

ואם שינוי היררכי קטנטן כל כך יכול לחסוך כל כך הרבה נהגים "חסרים" למערכת - תארו מה חזרה נרחבת לעיקרון ההיררכי יכולה לתרום.
אני גם יודע לחשב כמה נוסעים רכבת מכילה.
כתבתי שיש קושי לצאת מתחנת נבון כבר היום, ולא ברור לי איך הם חושבים ש2000 איש אמורים לצאת מהתחנה הזאת בבטחה

לגבי פורים, לפי מה שנאמר לי התכנון הראשוני היה להפעיל 4 קווים מזינים ממודיעין עילית לתחנת פאתי מודיעין, ולבטל את התחבורה הישירה.
מבני ברק להפעיל תגבורים לתחנת סבידור מרכז וכן להאריך את שעות הפעילות של הדנקל, ולבטל את הקווים הישירים לירושלים.

ברגע האחרון לאחר שכבר המפעילים נערכו התוכנית בוטלה, אבל זאת כנראה הסיבה שקו 422 לא יפעל בשושן פורים.
הביטול נעשה בעקבות פרסום ועדת החקירה לאסון מירון, ואנשי המשרד החליטו שלא מתחשק להם להיות הנאשמים באסון הבא.
רכבת ישראל טענה שלא ניתן לתגבר את הרכבת יותר מידי, וגם לא ניתן פתרון לקווים הפנימיים בתוך ירושלים.
אני לא מצליח להבין איך בכלל חשבו שאמורים לצאת מתחנת נבון 8,000 איש בשעה כשחלק לא קטן מהנוסעים מצוייד בעגלות וכבודה.
בסופו של דבר הוסיפו לקו 15 מסלול פיזור במודיעין עילית, וגם תגברו אותו, אבל לא תגבור מספק למקרה שאכן יהיו ביקושים גבוהים, וגם הורו למפעילי התח"צ להפעיל את הקווים לירושלים, וגם הוסיפו קווים לשכונות כדי להפחית את הלחץ על נקודות האיסוף המרכזיות.
לא בטוח שהמפעילים הספיקו בכלל להערך לכל השינויים האלה, ולכן סביר שיהיו תקלות משמעותיות בעיקר בסוף פורים בירושלים.
מצ"ב הפרסום (לצערי באיכות ירודה) עם קווים בין מודיעין עילית לתחנת פאתי מודיעין.
 

קבצים מצורפים

  • WhatsApp Image 2024-03-16 at 22.20.58.jpeg
    WhatsApp Image 2024-03-16 at 22.20.58.jpeg
    KB 91.5 · צפיות: 14

קו 415

Active member
בוודאי גם בין 18-19 נהגים רבים יהיו עסוקים בלשבור את הצום.
דבר אשר יגביר את הלחץ כאשר אנשים רבים ימתינו בתחנות
 

מנכל אחד

Active member
בוודאי גם בין 18-19 נהגים רבים יהיו עסוקים בלשבור את הצום.
דבר אשר יגביר את הלחץ כאשר אנשים רבים ימתינו בתחנות
הביקוש מתחיל בשעה 19:00 כך שלא אמורה להיות עם זה בעיה בבינעירוני.
סביר שכן תהיה בעיה בעירוני.
בשנה שעברה האוטובוסים לא הצליחו לצאת מהשכונות, וגם נהגי אקסטרה פתחו בשביתה פתאומית.
 

Ccyclist

Well-known member
אני גם יודע לחשב כמה נוסעים רכבת מכילה.
כתבתי שיש קושי לצאת מתחנת נבון כבר היום, ולא ברור לי איך הם חושבים ש2000 איש אמורים לצאת מהתחנה הזאת בבטחה

לגבי פורים, לפי מה שנאמר לי התכנון הראשוני היה להפעיל 4 קווים מזינים ממודיעין עילית לתחנת פאתי מודיעין, ולבטל את התחבורה הישירה.
מבני ברק להפעיל תגבורים לתחנת סבידור מרכז וכן להאריך את שעות הפעילות של הדנקל, ולבטל את הקווים הישירים לירושלים.

ברגע האחרון לאחר שכבר המפעילים נערכו התוכנית בוטלה, אבל זאת כנראה הסיבה שקו 422 לא יפעל בשושן פורים.
הביטול נעשה בעקבות פרסום ועדת החקירה לאסון מירון, ואנשי המשרד החליטו שלא מתחשק להם להיות הנאשמים באסון הבא.
רכבת ישראל טענה שלא ניתן לתגבר את הרכבת יותר מידי, וגם לא ניתן פתרון לקווים הפנימיים בתוך ירושלים.
אני לא מצליח להבין איך בכלל חשבו שאמורים לצאת מתחנת נבון 8,000 איש בשעה כשחלק לא קטן מהנוסעים מצוייד בעגלות וכבודה.
בסופו של דבר הוסיפו לקו 15 מסלול פיזור במודיעין עילית, וגם תגברו אותו, אבל לא תגבור מספק למקרה שאכן יהיו ביקושים גבוהים, וגם הורו למפעילי התח"צ להפעיל את הקווים לירושלים, וגם הוסיפו קווים לשכונות כדי להפחית את הלחץ על נקודות האיסוף המרכזיות.
לא בטוח שהמפעילים הספיקו בכלל להערך לכל השינויים האלה, ולכן סביר שיהיו תקלות משמעותיות בעיקר בסוף פורים בירושלים.
מצ"ב הפרסום (לצערי באיכות ירודה) עם קווים בין מודיעין עילית לתחנת פאתי מודיעין.

בתחתית מעולם לא הייתי במצב שאי אפשר לצאת מהתחנות, ובתחנות העמוקות המרכזיות ביותר יש זרם נוסעים תמידי בדרגנוע העליון משום שהן מוזנות מ 3 קווים, 6 רציפים, רכבת כל 2 דקות בכל רציף. בתחנות כאלו יורדים מאות מכל רכבת, עולים מאות מאותם הרציפים (בייחוד בהחלפה בשעות העומס) ואין בעיה עם עשרות אלפי נוסעים בשעות השיא.

כשעמוס מאד ביציאה לדרגנועים הפתרון הוא שהתור של הדרגנועים מאט את הקהל וההליכה מהרציף החוצה איטית. משום שבנבון לא יהיו יותר מ 4 רכבות בשעה - יהיה לקהל די והותר זמן לעלות בדרגנועים בין הרכבות.

באשר למעליות - את ירושלים נבון בנו בסטנדרט נגישות מודרני. בתחתית הלונדונית ביטלו את המעליות בעת המעבר לדרגנועים בתחנות העיקריות (עדיין יש תחנות ישנות ושוליות התלויות במעליות בלבד) וחזרו אליהן רק משנות התשעים המאוחרות והלאה כאמצעי הנגשה בקווים חדשים ובפיתוח מחדש של תחנות. ישנן שורת תחנות ראשיות במרכז לונדון ללא מעלית כלשהי - אוקספורד סרקס, פירדילי, לסטר סקוור !

הפתרון המתבקש לבעיית העגלות הוא שמי שיכולים יעבירו את התינוקות למנשאים, יקפלו את העגלות ויעלו כך בדרגנועים. בצורה כזו תהיה יותר קיבולת למי שאין להם ברירה אלא לעלות במעליות.

אציין שב12 שנים בלונדון ועם החדשות המקומיות הלונדוניות מעולם לא שמעתי מילת ביקורת אחד על דרישות התחבורה של הקהילה החרדית של סטאמפוד היל, קהילה בת כ 50,000 אנשים שעולה לפעמים לכותרות הן באספקטים שליליים (בכל זאת קהילה מתבדלת באזור מאד מורכב אתנית וקוסמופוליטי בעיר) והן באספקטים חיוביים (שירות משמר אזרחי בשם "השומרים" שהקהילה מפעילה ולפי תושבים לא יהודים בכתבות על העניין - עוזר גם לקהילה הלא יהודית באזור). אם במקום להשתלב בתחבורה הזמינה באזורם הם היו באים בדרישות לקווים ישירים מכאן ועד להודעה חדשה - זה היה הופך לעניין גדול בעיר שמערכת התחבורה שלה היא חלק חשוב מהחדשות המקומיות והפוליטיקה המקומית.
 

מנכל אחד

Active member
בתחתית מעולם לא הייתי במצב שאי אפשר לצאת מהתחנות, ובתחנות העמוקות המרכזיות ביותר יש זרם נוסעים תמידי בדרגנוע העליון משום שהן מוזנות מ 3 קווים, 6 רציפים, רכבת כל 2 דקות בכל רציף. בתחנות כאלו יורדים מאות מכל רכבת, עולים מאות מאותם הרציפים (בייחוד בהחלפה בשעות העומס) ואין בעיה עם עשרות אלפי נוסעים בשעות השיא.

כשעמוס מאד ביציאה לדרגנועים הפתרון הוא שהתור של הדרגנועים מאט את הקהל וההליכה מהרציף החוצה איטית. משום שבנבון לא יהיו יותר מ 4 רכבות בשעה - יהיה לקהל די והותר זמן לעלות בדרגנועים בין הרכבות.

באשר למעליות - את ירושלים נבון בנו בסטנדרט נגישות מודרני. בתחתית הלונדונית ביטלו את המעליות בעת המעבר לדרגנועים בתחנות העיקריות (עדיין יש תחנות ישנות ושוליות התלויות במעליות בלבד) וחזרו אליהן רק משנות התשעים המאוחרות והלאה כאמצעי הנגשה בקווים חדשים ובפיתוח מחדש של תחנות. ישנן שורת תחנות ראשיות במרכז לונדון ללא מעלית כלשהי - אוקספורד סרקס, פירדילי, לסטר סקוור !

הפתרון המתבקש לבעיית העגלות הוא שמי שיכולים יעבירו את התינוקות למנשאים, יקפלו את העגלות ויעלו כך בדרגנועים. בצורה כזו תהיה יותר קיבולת למי שאין להם ברירה אלא לעלות במעליות.

אציין שב12 שנים בלונדון ועם החדשות המקומיות הלונדוניות מעולם לא שמעתי מילת ביקורת אחד על דרישות התחבורה של הקהילה החרדית של סטאמפוד היל, קהילה בת כ 50,000 אנשים שעולה לפעמים לכותרות הן באספקטים שליליים (בכל זאת קהילה מתבדלת באזור מאד מורכב אתנית וקוסמופוליטי בעיר) והן באספקטים חיוביים (שירות משמר אזרחי בשם "השומרים" שהקהילה מפעילה ולפי תושבים לא יהודים בכתבות על העניין - עוזר גם לקהילה הלא יהודית באזור). אם במקום להשתלב בתחבורה הזמינה באזורם הם היו באים בדרישות לקווים ישירים מכאן ועד להודעה חדשה - זה היה הופך לעניין גדול בעיר שמערכת התחבורה שלה היא חלק חשוב מהחדשות המקומיות והפוליטיקה המקומית.
בתחנת נבון יש בעיה ידועה בדרכי הגישה, ולכן גם בונים כעת יציאה נוספת.
אני לא מכיר את צורת ההתניידות בקהילות באנגליה, אבל יכול לשער שאם יש להם כזה צורך, הם דואגים לעצמם להסעות, ושמחוץ לקהילה לא מכירים את מערך ההסעות הפנימי שלהם.
 

Ccyclist

Well-known member
בתחנת נבון יש בעיה ידועה בדרכי הגישה, ולכן גם בונים כעת יציאה נוספת.
אני לא מכיר את צורת ההתניידות בקהילות באנגליה, אבל יכול לשער שאם יש להם כזה צורך, הם דואגים לעצמם להסעות, ושמחוץ לקהילה לא מכירים את מערך ההסעות הפנימי שלהם.

אם קהילה כלשהי שוכרת אוטובוסים פרטיים להסעות - זה נעשה ללא סיבסוד מהרשויות ועל חשבון המשתתפים. זה לא נעשה על חשבון הסטת משאבים של מפעילות התח"צ והורדת היעילות לנוסעים בה.

נסעתי פעם בנסיעה פרטית של בית כנסת בברייטון. הם שכרו את האוטובוס עבור טיול לגן חיות ועשו סיור יום מאורגן לשם מתישהו בשנות התשעים. זה היה חלק מפעילויות הקיץ שלהם והקהל היה יותר מסורתי עד דתי מאשר חרדי. אם אני זוכר נכון התשלום או שהיה מראש לבית הכנסת או שהיה אפשר לבצע אותו בבית הכנסת לפני העלייה לאוטובוס הפרטי ( Coach ). בית הכנסת היה נקודת האיסוף היחידה בעיר בין השאר משום שהוא על אחד הצירים הראשיים בה עם תחנת אוטובוס שעוברים בה 3 קווים ויש בה אוטובוס קומותיים כל 5 דקות בערך.
 

מיקלוש77

Well-known member
מעניין... זה באמת משהו שצריך להיות מפורסם וזמין באפליקציה ובאתר הרכבת. יכול להיות שהם לא רוצים עומסים חריגים אז מפרסמים את זה רק לחלק מהציבור, אבל בכל מקרה זה לא תקין ולא הוגן כלפי כלל הציבור שזה לא מפורסם באופן רשמי.

לדעתי הכפלת התדירות ממודיעין זה משהו חדש, לא עשו את זה בפורים הקודם למיטב זכרוני. מה שכן עשו זה הפעלה של 10 קרונות בקו ירושלים הרצליה (6 ועוד 4) ועכשיו כשזה מתאפשר, כבר עולים ל 12 קרונות.

בכל מקרה, זה רעיון טוב. עדיף רכבות מאוטובוסים.
 
דרך אגב מבוטלת תחנות בפורים בקו 356 בקרית מלאכי ובוקו 550,557 לבני ברק ללא סיבה באזור קרית מלאכי ואין על זה שום פורסם
 

קו 415

Active member
דרך אגב מבוטלת תחנות בפורים בקו 356 בקרית מלאכי ובוקו 550,557 לבני ברק ללא סיבה באזור קרית מלאכי ואין על זה שום פורסם
באתר של קווים יש מידע על חלופות רבות של קווים לירושלים. נראה שמתגברים את קו 15 ממודיעין עילית לרכבת ומפנים את הנוסעים לרכבות
 

מיקלוש77

Well-known member
באתר של קווים יש מידע על חלופות רבות של קווים לירושלים. נראה שמתגברים את קו 15 ממודיעין עילית לרכבת ומפנים את הנוסעים לרכבות
עדכנו את הלו"ז באפליקציה - ביום שני יש רכבות בקו ירושלים מודיעין פעמיים בשעה כל היום, והשירות יתארך עד חצות.

מקווה שביום ראשון יהיה גם עדכון לזה בדף העדכונים של האפליקציה, כמו שמודיעים על כל שינוי, כדי שאנשים יוכלו לדעת.
 

מנכל אחד

Active member
עדכנו את הלו"ז באפליקציה - ביום שני יש רכבות בקו ירושלים מודיעין פעמיים בשעה כל היום, והשירות יתארך עד חצות.

מקווה שביום ראשון יהיה גם עדכון לזה בדף העדכונים של האפליקציה, כמו שמודיעים על כל שינוי, כדי שאנשים יוכלו לדעת.
מה הרעיון שאנשים ידעו?
ברכבת מתגברים כי חוששים מעומס, לא בגלל שהם החליטו לשפר את השירות.
לפרסם פירושו להביא נוסעים נוספים שלא תכננו את הנסיעה ולהגביר את העומס.
 

מיקלוש77

Well-known member
מה הרעיון שאנשים ידעו?
ברכבת מתגברים כי חוששים מעומס, לא בגלל שהם החליטו לשפר את השירות.
לפרסם פירושו להביא נוסעים נוספים שלא תכננו את הנסיעה ולהגביר את העומס.
זאת בדיוק הסיבה שחשבתי שבגינה לא פרסמו, ועדיין אני חושב שצריך לפרסם כי מי שיראה את ההודעה הזאת אולי יחליף את הרעיון לנסוע באוטובוס, בנסיעה ברכבת.

בכל מקרה, זה סוף סוף פורסם הבוקר בדף העדכונים באתר הרכבת.

נקווה שהחג יעבור בשלום וללא תקלות, ושתגבור הרכבות יתברר כיעיל וכעוזר להפחית עומסים.
 
מה הרעיון שאנשים ידעו?
ברכבת מתגברים כי חוששים מעומס, לא בגלל שהם החליטו לשפר את השירות.
לפרסם פירושו להביא נוסעים נוספים שלא תכננו את הנסיעה ולהגביר את העומס.
אז במקרה כזה גם לא צריך לפרסם לוחות זמנים של אוטובוסים בשגרה, זה יחסוך הרבה עומסים וצורך בנהגים....
כל שירות שניתן ומסובסד מכספי הציבור, וכך גם במקרה הזה, חייב להיות מפורסם וידוע לציבור
 
למעלה