למה צריך חברה גרמנית עבור הרכבת הקלה

למה צריך חברה גרמנית עבור הרכבת הקלה


החברה הגרמנית מסרבת מטעמי אנטישמיות שלה להמשיך את הקמת
הרכבת הקלה של ירושלים ,
ומדוע החליט שר התחבורה להביא לארץ מנהלי בנייה גרמניים לארץ ? ......
האם לא היה כדאי להביא חברה סינית שהיא תסיים את הפרוייקטים יותר מהר ,
ומהנדסים ממדינה אחרת
 

ש מים

New member
כנראה כמו שבכל דבר כשאנו לא יודעים את התשובה

אמנם נראה לי שהסוגיה היא יותר בתחום הפוליטיקה מאשר תחום הפורום והתכנון, אבל מכיוון ש-"אין תכנון נטול פוליטיקה" אני מעלה מספר אפשרויות, ותבחר מבינהן (
):
  1. "שיקולים כלכליים רחבים" (למשל: "רכש הדדי").
  2. "שיקולים מדיניים רחבים" (למשל: אנו נבחר חברה גרמנית ואתם תתמכו בנו בהצבעה באו"ם).
  3. וכמובן שיש גם שיקולים מקצועיים טהורים (נסיון/מקצועיות מוכחת).
  4. את אפשרות "הצוללות" ו-"הולילנד" למיניהן אשאיר למדורי הרכילות.
 
באחד העיתונים גם התפרסם לגבי מנהלי אתרי

ושוב פעם תהיתי לעצמי בתור נכד של ניצולי שואה מ-2 הצדדים .............
מדוע צריך לייבא לארץ מנהלי עבודה גרמניים עבור אתרי בנייה ?
האם סינים / יפנים / אחרים ........ הם פחות מקצועיים
 
למעלה