למה

BlueWhite

New member
למה

שאני עושה Edit Mesh על עצם ורוצה להוסיף לו Map הוא לא יוצר את ה-Map עליו ובמקום נותן לו צבע לבן ?
 

ejay

New member
איפה אתה רואה את הצבע הלבן הזה?

רק בחלון העריכה או גם כשאתה מרנדר? אם אתה רוצה להציג טקסטורה על אובייקט בזמן אמת , אתה צריך ללחוץ על הכפתור show texture in viewport . הכפתור הזה נמצא בחלון עריכת החומרים, והוא נראה כמו קוביה קטנה עם משבצות . אם הטקסטורה לא מופיעה גם ברינדור, ודא ששמת אותה בסלוט המתאים (diffuse - כשמדובר במפת טקסטורה רגילה) וודא שהאובייקט שלך קיבל קואורדינטות מיפוי uvw כדי להגדיר את סוג ההיטל ואת מיקום/גודל המפה על פני השטח של החפץ.
 

BlueWhite

New member
Well

לחצתי על הקוביה כמובן, וכאשר אני מרנדר הוא אומר שיכול להיות שיהיה בעיה עם ה-Map, וניסיתי כמה והכול אותו דבר. בגלל שעוד לא התקנתי את PSP אני לא יכול להביא תמונה אבל אני מקווה שתוכל לעזור לי עכשיו. תודה
 

ejay

New member
נשמע שאתה זקוק לקואורדינטות מיפוי

uvw mapping coordinates . אתה צריך להפעיל את המודיפייר על החפץ שלך, ולבחור את סוג ההיטל (planer/spherical/cylinderical/shrinkwrap) ואז לשחק עם הgizmo כדי למקם את זה. ברגע שאתה מפעיל את המודיפייר, הטקסטורה כבר תופיע על גבי האובייקט כך שתוכל לכוונן את זה אינטראקטיבית.
 
למעלה