מ ו ר נ י 22
New member
למומחי פרופורציה שלום
אני מקווה שמה שארשום כאן, תוכלו להעביר הלאה לאנשים שאמורים לדאוג להצלחת פרופורציה ולחזרת הלקוחות בעתיד. אני עברתי אצלכם ניתוח לשאיבת בלוטות הזיעה לפני כמעט חודשיים ואני מאוד מאוכזבת מהשירות שלכם. הניתוח אמנם עבר חלק בלי בעיות וגם עזר לי מאוד בבעיה שהיתה. הבעיה שלי היא בכך שקבעתי את התור לניתוח ושילמתי מקדמה על מנת להבטיח את המקום, התקשרתם אליי ללא הפסקה לגבי התשלום שאפתור את אותה בעיה שאינה רלוונטית כרגע לגבי הכסף, ואשלם לכם כבר כמה שיותר מהר. אוקיי לגיטימי...אבל ברגע שהפלסטיק עם הפס המגנטי עבר אצלכם, זהו . לא שמעתי עוד מכם שום דבר, אתם שולחים אנשים לעשות ניתוחים פור גאד סייק, תתקשרו לשאול אם הכל בסדר, אם הכל עבר כמו שצריך , איך אני מרגישה , אם אני מרוצה, או לשאול אם הניתוח עזר. בחיי, אפילו כשאני מזמינה מקדונלדס הביתה, מתקשרים אליי אחרי שעה לשאול אם הייתי מרוצה מהשליח ומהאוכל,נשבעת לכם מתקשרים כל פעם ושואלים "האם השליח היה נחמד עם הופעה מסודרת? האם האוכל הגיע חם? האם הגיע בזמן? "...אז אתם?? ששולחים אנשים לניתוח?? זה המינימום שאתם יכולים לעשות ולא בגלל שבאמת אכפת לכם (כי אני יודעת שלא)אלא בשביל להשאיר טעם טוב, רושם טוב, כדי שנרגיש שאכפת לכם מהלקוחות ואכפת לכם מהשירות שאתם מעניקים. ואם יורשה לי להגיד, בעבור הסכום ששילמתי , אני חושבת שמגיע לי שתתקשרו לשאול אם אני מרוצה , וביננו, מה זה שיחת טלפון בשבילכם,מבחינת עלות, לכל לקוח אצלכם, לעומת הסכום שאנחנו מוציאים על ניתוחים... במקום ההרגשה שיש לי עכשיו שברגע שקיבלתם את הכסף שלכם, לא איכפת לכם יותר. זו באמת ההרגשה שלי וחבל...לדרוש את הכסף ידעתם לעשות יפה מאוד על בסיס יומי, אבל לדרוש לשלומי, אפילו לא פעם אחת. אני לא רושמת את הדברים האלה כדי לרדת עליכם או סתם לעצבן ולהבריח לקוחות אלא באמת כביקורת בונה, שתקחו לתשומת ליבכם, תפנימו את זה ותיישמו כי באמת זה יכול לתת כ"כ הרבה, לתת הרגשה טובה שעשיתי ניתוח במקום רציני שאיכפת לו מהשם שלו, מהלקוחות שלו ומבריאות הלקוחות שלו. תודה, מורן
אני מקווה שמה שארשום כאן, תוכלו להעביר הלאה לאנשים שאמורים לדאוג להצלחת פרופורציה ולחזרת הלקוחות בעתיד. אני עברתי אצלכם ניתוח לשאיבת בלוטות הזיעה לפני כמעט חודשיים ואני מאוד מאוכזבת מהשירות שלכם. הניתוח אמנם עבר חלק בלי בעיות וגם עזר לי מאוד בבעיה שהיתה. הבעיה שלי היא בכך שקבעתי את התור לניתוח ושילמתי מקדמה על מנת להבטיח את המקום, התקשרתם אליי ללא הפסקה לגבי התשלום שאפתור את אותה בעיה שאינה רלוונטית כרגע לגבי הכסף, ואשלם לכם כבר כמה שיותר מהר. אוקיי לגיטימי...אבל ברגע שהפלסטיק עם הפס המגנטי עבר אצלכם, זהו . לא שמעתי עוד מכם שום דבר, אתם שולחים אנשים לעשות ניתוחים פור גאד סייק, תתקשרו לשאול אם הכל בסדר, אם הכל עבר כמו שצריך , איך אני מרגישה , אם אני מרוצה, או לשאול אם הניתוח עזר. בחיי, אפילו כשאני מזמינה מקדונלדס הביתה, מתקשרים אליי אחרי שעה לשאול אם הייתי מרוצה מהשליח ומהאוכל,נשבעת לכם מתקשרים כל פעם ושואלים "האם השליח היה נחמד עם הופעה מסודרת? האם האוכל הגיע חם? האם הגיע בזמן? "...אז אתם?? ששולחים אנשים לניתוח?? זה המינימום שאתם יכולים לעשות ולא בגלל שבאמת אכפת לכם (כי אני יודעת שלא)אלא בשביל להשאיר טעם טוב, רושם טוב, כדי שנרגיש שאכפת לכם מהלקוחות ואכפת לכם מהשירות שאתם מעניקים. ואם יורשה לי להגיד, בעבור הסכום ששילמתי , אני חושבת שמגיע לי שתתקשרו לשאול אם אני מרוצה , וביננו, מה זה שיחת טלפון בשבילכם,מבחינת עלות, לכל לקוח אצלכם, לעומת הסכום שאנחנו מוציאים על ניתוחים... במקום ההרגשה שיש לי עכשיו שברגע שקיבלתם את הכסף שלכם, לא איכפת לכם יותר. זו באמת ההרגשה שלי וחבל...לדרוש את הכסף ידעתם לעשות יפה מאוד על בסיס יומי, אבל לדרוש לשלומי, אפילו לא פעם אחת. אני לא רושמת את הדברים האלה כדי לרדת עליכם או סתם לעצבן ולהבריח לקוחות אלא באמת כביקורת בונה, שתקחו לתשומת ליבכם, תפנימו את זה ותיישמו כי באמת זה יכול לתת כ"כ הרבה, לתת הרגשה טובה שעשיתי ניתוח במקום רציני שאיכפת לו מהשם שלו, מהלקוחות שלו ומבריאות הלקוחות שלו. תודה, מורן