היתרון העצום: נוחות הישיבה
לשבת עם הגב למורה, להעתיק מהלוח תוך סיבוב הראש אחורנית. כל כך לא נוח! גם אם יש ילד אחד שמפריע בקבוצה, כל הקבוצה מתקשה ללמוד. בטורים, אין היכולת לאינטראקציה לימודית. לא בכל תחום צריך תיווך של מורה ובטור, האינטראקציה מוגבלת לילד אחד בלבד. המורה גם לא יכולה לעבוד עם מספר ילדים יחד, בלא להזיז את השולחנות (גם זה אפשרי! הם אינם דבוקים לרצפה) לצערי, הנסיון של מספר ילדים בבית הספר הספציפי, הביא אותי לאבדן אמון בו. בעיקר במנהלות. יש מורות טובות מאד ויש כאלה שלא. כבר בהיותי אם צעירה לבני הבכור, התחלתי לזעוק כי לימודי המתמטיקה בעזרת הזנבגופים וחבריהם הבדידים הצבעוניים וחסרי השנתות, הם אבסורד. כמו כן, התרעתי, כי לימוד קריאה בעזרת חוברות "בלי סודות, הוא לא סביר. כשהביטו בי במבט מרחם, הבנתי שאם אין אני לי- מי לי. הילדים לומדים את מרבית המקצועות בבית ומגיעים לבית הספר להשלמות: לשם חברת בני גילם, התרועעות עם מבוגרים אחרים (ויש גם מורים טובים!), כמה מקצועות שאינני אוהבת ללמד, וגם לשם הבייביסיטינג. בעיקר לשם כך, כשאנחנו עובדים. אנחנו איננו בודקים שעורי בית, לגדול יותר (תיכון) מסבירים כשמבקש ואת הילדונת ממש מלמדים, בעיקר אני. זה קשה, אבל משתלם!