אבל מי אמר שהתכוננות למבחן
היא רק "אימון"? לעבוד על התגובות האוטומאטיות זה יעיל עד רמה מסויימת אבל לעבוד רק עליהן זו טעות טראגית שמסוחררת ממנטרות של פסיכולוגיה ביהייביוריסטית. גישה שכזו לא מביאה כלל בחשבון שקיים תוכן לאינפורמציה, כי היא שוללת מכל מכל את מושג ה"משמעות". וכך יכולה הגישה הביהייביוריסטית להתייחס לאופן ארגון המידע שאותו קורא התלמיד, אבל אינה מבינה דבר וחצי דבר בקשר לתוכן המידע. למידה יעילה היא בראש ובראשונה התייחסות ל"מה", לתוכן, ורק לאחר מכן בא ה"כיצד", האופן. תוכן ואופן.