למישהו יש מושג אם יש מגבלת זמן שבה בזק חייבים לתקן תקלה בקו?

כוכבית מצויה

Well-known member
הקו נותק במהלך התקנה אצל השכן של אינטרנט יס שרוכב על תשתית בזק.
התברר לי שיש נתק כשטכנאי יס כבר לא היו כאן.
היה טכנאי בזק ולא הצליח להשחיל כבל חדש במקום הקרוע.
מאז בזק מתחמקים מלתקן למרות שהם מסכימים איתי שבהיותי לקוחה שלהם הם צריכים לדאוג לתיקון.
 

evike

Well-known member
מנהל
מציעה לך לפנות לבזק בפייסבוק. מנסיון, המענה שם מהיר ושרותי יותר. אולי כי כולם רואים ולא נעים להם, אולי מסיבה אחרת.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
חפשי בפייסבוק את

Keren Goldringer Hadad​

בעבר היא עזרה מאד למי שנתקל בבעיות עם בזק
 

כוכבית מצויה

Well-known member
היום הגיעו שני טכנאים של יס. בעודם עובדים התקשר טכנאי שלישי (בדיעבד התברר שזה זה שגרם את הנזק) ואמר לי שהוא מתקשר לוודא שאני נמצאת כי הוא מגיע.... אז שלושה טכנאים לא הצליחו לשחיל כבל, העבירו אותו חיצונית (מכוער בחדר המדרגות, סביר בבית) לקח להם כשלוש שעות... הם רק התקינו את הכבל העוקף במקום הכבל הקרוע, במקביל בא טכנאי של בזק לחבר את המעקף שהותקן לכבל שמגיע אל קופסאת החיבורים.
שני מנהלים שונים מבזק התקשרו כל אחד אחת לשעה כדי לברר מה קורה.
מסתבר שההתעקשות מול בזק כן הזיזה שם דברים.
 
לא לוותר להם ,שיעשו עבודה טובה ויפה גם בחדר המדרגות !
שיעבדו שנתיים ושישחילו דרך הצנרת שבקיר.
 
למעלה