למישהו יש מידע לגבי מיקום חניוני הנתיב המהיר הבאים?
ידוע לי שמתכננים נתיבים מהירים נוספים ברחבי מטרופולין גוש-דן. ידוע לי שהתכנון הכללי הוא להקים עוד שלושה מרכזי תחבורה הדומים במאפייניהם לזה שבשפירים: אחד באזור שפיים, אחד באזור מורשה, ואחד במיקום מעורפל שמוגדר כ'ראשון לציון'.
לפי חשיבה ריאלית, כדאי ורצוי שהמרכזים האלו יוקמו בסמוך לרצועת רכבת (ולקשר אותם עם רכבת ישראל - מה שלא עשו עדיין בשפירים) או לחילופין במקום בו יוקם קו מתע"ן. (LRT/BRT וכו')
מה באמת מתוכנן בנושא? ואיפה בדיוק חשבו להקים חניונים/מרכזי תחבורה שכאלה? למישהו יש מידע? יש בכלל תכנון מפורט או שמדובר רק ברעיון? השר כץ בוודאי מרוצה מההצלחה של שפירים והורה למהנדסים במשרד לתכנן זאת.
אני בכלל חושב שאפשר לחבר את כל החניונים האלה בקו אוטובוסים תדיר, שיעבור ברוב כביש גהה ויקשר כך, בדרך אגב, חלקים גדולים מנוסעי המטרופולין שלא מעוניינים לעבור בת"א, אבל זה כבר לנושא אחר ביום אחר.
ידוע לי שמתכננים נתיבים מהירים נוספים ברחבי מטרופולין גוש-דן. ידוע לי שהתכנון הכללי הוא להקים עוד שלושה מרכזי תחבורה הדומים במאפייניהם לזה שבשפירים: אחד באזור שפיים, אחד באזור מורשה, ואחד במיקום מעורפל שמוגדר כ'ראשון לציון'.
לפי חשיבה ריאלית, כדאי ורצוי שהמרכזים האלו יוקמו בסמוך לרצועת רכבת (ולקשר אותם עם רכבת ישראל - מה שלא עשו עדיין בשפירים) או לחילופין במקום בו יוקם קו מתע"ן. (LRT/BRT וכו')
מה באמת מתוכנן בנושא? ואיפה בדיוק חשבו להקים חניונים/מרכזי תחבורה שכאלה? למישהו יש מידע? יש בכלל תכנון מפורט או שמדובר רק ברעיון? השר כץ בוודאי מרוצה מההצלחה של שפירים והורה למהנדסים במשרד לתכנן זאת.
אני בכלל חושב שאפשר לחבר את כל החניונים האלה בקו אוטובוסים תדיר, שיעבור ברוב כביש גהה ויקשר כך, בדרך אגב, חלקים גדולים מנוסעי המטרופולין שלא מעוניינים לעבור בת"א, אבל זה כבר לנושא אחר ביום אחר.