זאת האינפורמציה שמצאתי באחד האתרים. לי אישית נראה ש- 4X-CVK ו- 4X-CVE ובכלל כל מה שקשור בתעשייה אוירית ובדק נשאר אצלם ועובר בין המטוסים החדשים שמיוצרים.
גם אתה מבקר באתר של פיטר פריי ? לדעתי זהו אחד הצלמים המעולים בעולם ובעבר הייתי איתו בקשר. ובקשר למטוס הספציפי שרונן צילם, אני חושב שכדאי לסמוך על ה-CN ואם כך אז אלה מטוסים שונים. גם התאריכים שאני רואה בצילומים שהעלה כאן X4M מה שמו מדברים בעד עצמם [לעניות דעתי].
בקשר לרישום כשהמטוס בתעשיה האוירית : אני חושב שהם ב-IAI משתמשים באותו הרישום כמה פעמים, כי זה רק רישום זמני וברגע שהמטוס נמסר ללקוח ומקבל את הרישום החדש הרישום הישראלי של IAI מתפנה.