למישהו פה יש תשובה לשאלה,

למישהו פה יש תשובה לשאלה,

בשביל מה אנחנו חיים? מה בעצם צריך לחפש פה? או שאולי בכלל לא צריכים לחפש את זה וזה מגיע ממקום אחר? איך מפיקים תועלת מעצמך? מהחיים? ואם יש לכם תשובות, איך הגעתם אליהן? אתם לא חייבים לענות על כל השאלות, גם לענות על חלק יעזור...(אני יודעת שהשאלות נשמעות קצת מסורבלות או לא מובנות, גם מעט אידיוטיות..אני פשוט מבולבלת, וצריכה לשמוע קצת תשובות)
 

LoveBeing

New member
בדיוק היום קראתי משהו מאוד יפה על זה.. ../images/Emo9.gif

הגעתי אליך בזכות התגובה שכתבת בפורום השני..
נחמד להיות כאן פעם ראשונה.. אולי לפה אני שייך באמת?
הקישור למאמר נמצא למטה.. לגבי התשובה שלי, זה פשוט מאוד.. אנחנו כאן כדי ללמוד, להתנסות ולאהוב! וגם הלמידה קשורה באהבה וההתנסות בלמידה.. ככה שהכל מתרכז בלמידה איך לאהוב ללא תנאי! את עצמנו, אחרים ובעצם כולם.. ויש עוד המון מטרות ולכל אחד מטרה משלו/ה.. הבסיס אבל הוא זהה..
אני מאוד מאמין בחוויות כמעט מוות ומהן שאבתי את האמונות האלו.. כי מי כמו אנשים שהיו בעולם הבא וראו את אלוהים יכולים לדעת יותר?
אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלי ובקישורים למטה..
המון אהבה ויום טוב! שאלה טובה! גיל
 
אתה יודע גיל, לא אישית אבל אתה מעצבן אותי רצח

כי אתה אומר דברים טובים, מאוד טובים ומסכימה איתך, אבל פאקינג דיכאון וקשה להתחבר לזה ולקבל את זה.
 

LoveBeing

New member
אבל מה זה קשור לפורום הזה? נראה לי שהתבלבלת..

חשבתי שפה מותר לי להביע את דעתי לא? חוץ מזה אני יודע שזה לא אישי.. וזה עניין רק שלך עם עצמך. כי אני לא אמור ולא יכול להשפיע עליך להרגיש שום דבר, במיוחד שכוונותי טובות. למרות שאני אודה שלרגע זה עשה לי לא נעים המילים שהשתמשת בהם.. (ולמען האמת מוציע לי את החשק לכתוב בפורומים, כי נראה שיש אנשים שפשוט אין טאקט ולא אכפת להם, אם הם פוגעים ברגשות של אחרים או לא..) מילא הייתי כותב מילים פוגעות הייתי מבין, אבל להעליב כי אמרתי מילים אוהבות? ושוב פעם, כמו שאת לא התכוונת להעליב, גם אני לא יכול להאשים אותך אם נפגעתי ממך או לא.. אני טיפוס רגיש ופגיע וככה אני ואני שמח בזה!
בכל מקרה, רק עוד הערה קטנה.. זה שאת בדיכאון לא אומר שאת צריכה או שיש לך זכות לפגוע באחרים.. היית יכולה לשמור את זה לעצמך או פשוט לחכות דקה לפני שאת כותבת.. או אפילו להשתמש במילים אחרות.. " מעצבן רצח?" את לא קצת מגזימה? בכל מקרה, אין טעם להיכנס פה לויכוחים.. יש לי זכות כמו שלך יש זכות לכתוב כל מה שאני רוצה ושאת רוצה.. במיוחד בפורום הזה שאני לא רואה קשר בין המיץ לשפיץ.. שאלת שאלה- נתתי לך תשובה.. אסור לי לכתוב מה שאני מאמין בו? הייתי יכול לכתוב שאנשים כמוך מעצבנים אותי ומדכאים אותי, וגורמים לי חוסר שחק בכלל להשקיע ולעשות את מה שאני עושה או לחיות כאן.. וזה הקטע המצחיק.. שבעצם לא "העולם" הוא הבעייה, אאל האנשים העצבניים והדיכאוניים שהורסים את השמחה לכולנו.. כי הם דואגים לפגוע ולהעליב ולהאשים ולדכא את כל השאר, ולכעוס על כולם שהם לא מרחמים עליהם ודואגים להם.. הייתי כזה, ועדיין לפעמים יש לי רגעים כאלו, אבל למדתי שאז עדיף לי להתרחק מאנשים ולשתוק, ולא פשוט לשלח את הכעס שלי על כל העולם.. בכל מקרה, חשוב לי שלא תרגישי רע עם זה יותר מידי.. גם אני אתגבר על זה.. לצערי זה קורה הרבה. את מבינה? אני צריך להתמוד עם הדברים האלו.. לך יש רק את החיים שלך להתמודד איתם.. לי יש גם את החיים שלי שהם קשים לא פחות משלך, ובנוסף את הבעיות של האחרים ואת הכעסים שהם משליכים עלי.. אבל לזה קוראים הקרבה עצמית.. משהו שאם כל אחד היה עושה, העולם שלנו היה נראה טוב יותר, אוהב יותר ואכפתי יותר.. כל אחד מאיתנו צריך לעזור ולתמוך זה בזה ולציין מה שטוב ויפה בשני, ולא להסתכל רק על הרע והמכוער.. ואני באמת מצטער את נאלצת להיות "המטרה" לכעסים האלו שהצטברו ששייכים לי.. אבל מה לעשות הא?
ככה זה באהבה.. ובנימה אופטימית.. יום טוב! גיל
 
לאלא, פספסת אותי לגמרי. אני אסביר את עצמי,

אני יכולה להגיד לך שאתה צודק והכול טוב ויפה, ותכל'ס אתה צודק וכבר אמרתי את זה, אבל מצד שני אני גם מעדיפה לנקוט בכנות, הכוונה שלי הייתה הכי רחוקה מלהעליב אותך, המילים האלו לא כוונו אליך בשום אופן, המילים האלו נוספו כדי שתבין כמה אני רוצה לקבל את מה שאתה אומר ופשוט מתוסכלת שזה לא מצליח! הייתה לי איזו תקופה קצרצרונות שדיברתי כמוך באופטימיות ולחיובי וכל זה, והיה נחמד, אבל זה עבר לצערי. ועכשיו לא פסימית אבל גם לא אופטימית. שמחה בשבילך שאתה יודע מה טוב לך, ובאמת ששום דבר ממה שכתבתי לא היה אישית אליך. תכל'ס, אם טוב לך זה מה שחשוב, אל תיקח ללב הערות של אנשים ממורמרים כמוניXD, כי גם אני הייתי בצד השני, בצד שלך, וקיבלתי הערות שניסו להוריד אותי למטה רק כי אנשים קינאו. בכל אופן יום טוב:) ואם לעוד מישהו יש משהו להגיד על השאלות שלי בבקשה כמה שיותר מהר...
 

LoveBeing

New member
בסדר.. apology accepted.. ../images/Emo24.gif ונאום! ../images/Emo41.gif

ועוד היתה לי עוד שורת מחץ להוסיף!
תראי.. גם אני לא כזה אופטימי ושמח כמו שאני נשמע או נראה.. גם לי יש רגעים קשים ואולי לא פחות קשים משלך- ואולי אפילו יותר ובצדק. אבל לפחות ברגע שאני כותב לכם ואני נותן מעצמי, אז אני שמח וברגע זה טוב לי!
וברגע הזה וגם קצת אחרי אני מאושר רק מעצם המחשבה שאולי עזרתי לאחרים! וברגע הזה יש לי גם אהבה לעצמי ולאחרים.. את מבינה את זה? אנשים פשוט לא קולטים ולא מבינים.. שאין אנשים מושלמים ושמחים כל הזמן.. גם בבלוג שלי מידי פעם דאגתי ליידע את הקוראים בדברים העצובים בחיי, אבל הבנתי שזה פשוט לא אני ולא בא לי להתבכיין בפומבי.. זה לא טוב לי ולא טוב לאף אחד.. כי מה שאנחנו מתמקדים בו גודל, ולמה לי להכניס מחדש את השליליות לחיי? עדיף כבר לספר לאחרים מה שכן טוב, ואם לא, אז לא לכתוב כלום לכמה זמן, מה יש? במילא כל אחד צריך לחיות את חייו, ולא דרך חיים של מישהו אחר!
בגלל זה חשוב שלא רק אנשים כמוני "שמחים ואופטימיים" כביכול, צריכים לנסות להבין ולהתחשב ברגשות של מי שקשה להם להיות שמחים, וקל להם יותר להתייאש ולהיות ציניים ולהתבכיין ולהתלונן וכ'ו (שזה גם בסדר!!) אלא גם לאותם אנשים שכרגע במצב כמו שלך, לנסות להבין שגם בנו אסור לפגוע, ושגם אנחנו פגיעים באותה מידה בדיוק!! ואולי אפילו יותר? כי איך את יודעת מה עובר עלי? אולי הכתיבה הזאת מצילה אותי? אולי זה מה שעוזר לי להתגבר על הבעיות והכאבים בחיי? לכל אחד יש את התרופה שלו ואסור- אני חוזר אסור! לבקר אף אחד! זה לא התפקיד שלנו לשפוט! עכשיו קראתי מה שכתבת לי בפורום ההוא שלא היה לך כוח לקרוא מה שכתבתי, אז לא אלאה אותך יותר מידי (אני כותב את זה למען אחרים שקוראים ויקראו בעתיד..) רק אוסיף את מה שהיה חשוב לי לומר לך מקודם שעוד הייתי קצת עצבני.. זה ציטוט נורא יפה שחשבתי עליו שאני דווקא גאה בו.. ובעצם בזכותך למדתי הרבה.. וגם שחררתי קיטור שהיה חשוב לי ורציתי להוציא- אז תודה לך!
"הסיבה שלדיכאונים רע היא פשוט כי לא אכפת להם מאף אחד- כולל מעצמם! והסיבה שלאנשים הטובים והאוהבים רע היא שאכפת להם יותר מידי, מאותם אנשים שלא אכפת להם מאף אחד ולא יודעים להעריך ולומר תודה, על כל העזרה והעבודה הקשה וההקרבה שהאכפתיים עושים למענם כל הזמן! אז לאנוכיים רע מחוסר אכפתיות ואהבה לאחרים, ולטובים רע מעודף נתינה והקרבה לאחרים שלא יכולים להעריך, ופחות מידי אהבה ותשומת לב ומודעות לצרכים של עצמם!" -גיל בר-און (רק שידעו מאיפה זה התחיל!) חה חה!
וזהו זה לנאום של היום.. סיימתי לכתוב בפורומים לזמן הקרוב.. המון אהבה ותודה על השיעור! ובאמת סלחתי לך על הכל! הכל לטובה!
אופטימי כמוני הא? דרך אגב זאת לא אופטימיות.. זה לראות את האמת והאהבה בכל מקום.. זה כל העניין.. לראות שתמיד אלוהים עוזר לנו, שום דבר ואף אחד לא לרעתנו, הכל נועד בשביל ללמוד אותנו משהו, שנגדל ונתפתח.. בדיוק כמו שכתבתי מקודם.. ללמוד על אהבה ללא תנאי, אין דרך אחרת!
וזה כולל גם אותי!! שמותר לי להיות מי שאני בכל מקום ובכל מצב! ואם יש אנשים שכועסים רק בגלל שהרשיתי לעצמי להראות את האושר והשמחה שלי, אז זאת בעייה שלהם ולא שלי! אני לא חייב לשרת את כולם! רק את עצמי, ואלו שאני יודע שבאמת צריכים וזקוקים לעזרה שלי.. ויודעים להעריך. אלו שאלוהים מכוון אותי אליהם.. וגם בזה נזכרתי בזכותך והכנות שלך.... (למרות שהיה יכול להיגמר אחרת לגמרי, אבל בחרתי להפוך את זה למשהו יפה..) אז הנה עשית משהו טוב? זה לא מרגיש טוב?
וזהו זה באמת להיום!!
באהבה, גיל
 
את צודקת במאה אחוז

כשאדם מרכיב משקפיים ולהם זגוגיות אדומות, כל מה שיראה יהיה אדום. נסי לשכנע אותו שהורד צהוב. השמים כחולים. העץ ירוק. הוא יטען (בצדק) שאת טובה, גם השמים, גם הורד וגם העץ אדומים. כל אחד רואה את הדברים מהמהות שלו, עד כמה הוא מחובר למקור של כל האינטליגנציה, האנרגיה והאושר שביקום. אם הוא לגמרי לא מחובר הוא יראה (יטעם, יריח, ישמע, ימשש) הכל שלילי. אם הוא מחובר לחלוטין, הכל יהיה יפה וחיובי בעיניו. ה-'טריק' הוא למצוא את הדרך הפשוטה והיעילה ביותר להתחבר למקור של הכל ביקום.
 

LoveBeing

New member
ודרך אגב אם זה לא אישי..

לא היית כותבת "אתה מעצבן אותי" אלא המילים שלך.. ואם קצת יותר מודעות עצמית.. היית אומרת: אני מעצבנת את עצמי.. או המחשבות שלי מעצבנות אותי.. או אני נותנת למחשבות שלי לעצבן אותי.. או.. אין לי משהו טוב מבפנים, אז אני מרשה לכל דבר להיכנס.. בקיצור.. במקום ל חפש מה שלא טוב ומה מעצבן, חפשי מה שכן טוב.. בי.. בך .. בעולם.. זה לא משנה.. אבל אל תתקפי אחרים ותאשימי אותם.. זה לא אני ואפילו לא את.. כי מה שעשית עכשיו.. זה "גרמת" לי פחות לרצות להביע את עמי בחופשיות מעכשיו להבא.. יש השלכות לכל מה שאנחנו עושים- אם נרצה את זה או לא.. לפחות אני שמח שכתבתי את זה כי זה יגרום לך להיזהר במה שאת כותבת, ובמקרה הזה אני חושב שזה לטובה.. כי אני צריך לפחד להביע את האהבה וההתלהבות והאמת שלי, את רק צריכה לפחד להביע את המחשבות השיפוטיות או הכעסים שלך.. וזה לטובך ולטובת כולם.. יש דברים עדיף שישארו בפנים. ובגלל זה גם אני אפסיק לכתוב עכשיו. סליחה על החלק שלי בכל מקרה.
 

roniia

New member
ברוכים הבאים לפורום ../images/Emo24.gif תרגישו שייכים :-

 

roniia

New member
למה אנחנו פה...

"כשהינך מבין את החיים, החיים הופכים להיות נסבלים, וכל-עוד לא תרכוש הבנה זו, החיים לא יחדלו מלהיות נטל כבד." יש רגעים ששואלים למה אנחנו פה ולמה החיים נראים ככה, כה קשה... השאלות זה תחילת החיפוש, כאשר מחפשים, מגיעים לתובנות, כלים ומתחילים להרגיש יותר טוב. לא לוותר על השאלות והחיפוש !!!! עלה רעיון לא מזמן להציע סדנאת מודעות של 5 מפגשים בחינם לצעירים. בבתי ספר, פנימיות, בבית ויטלי של האגודה התאוסופית ברמת גן. אם תרצו, אתם יודעים איפה למצוא אותי רוני
 

אליקים

New member
שאלות ותשובות

שלום אנחנו לא חיים בשביל, הרי לא שאלו אותנו לפני כן אם אנחנו מסכימים, בכלל כל נושא "עשיית הילדים" הוא נושא בעייתי שדורש דיון בפני עצמו. ולגבי "מה בעצם צריך לחפש פה?", אם יענו לך על זה ולא חשוב מה, האם תוכלי לבצע זאת, אם אין לנו מושג אם התשובה שקיבלנו נכונה, איך יהיה לנו מושג כיצד לבצע את החיפוש? "או שאולי בכלל לא צריכים לחפש את זה וזה מגיע ממקום אחר?", זאת כבר לא שאלה, זאת תשובה ולדעתי התשובה... אבל, מאחר ואנחנו כאן ומאחר ואין לנו מושג מדוע, אנחנו שואלים את השאלות מהסוג ששאלת. כמובן שבעקבות השאלות האלה, נוצרים פורומים, כגון זה, שעוסקים בעיקר בשאלת שאלות ובמתן תשובות. תראי, בדיוק כפי שאת שולפת שאלה, כך גם נשלפת לך בחזרה תשובה, זה בכלל לא חשוב אם השאלה נכונה או לא, זה בכלל לא חשוב אם התשובה נכונה או לא, הרי לא ניתן לבדוק זאת ולכן אנחנו מייד קופצים על המציאה כמוצאי שלל רב... אין דבר כזה שאלה נכונה ואין דבר כזה תשובה נכונה. היום את בצד השואל, מחר תמצאי את עצמך בצד העונה, ככה מתנהל המשחק הזה. רצית לשמוע קצת תשובות, אז הנה, יש לך אחת...
 

neophile

New member
אנחנו חיים בשביל הייקום או בשביל עצמנו

אפשר לומר שהחיים שלנו הם השתקפות של כוחות קוסמיים - תארי לעצמך כמה זמן לוקח למערכת השמש שלנו להסתובב סביב מרכז הגלקסיה - ולגלקסיה כולה כמה זמן לוקח להסתובב ...אלו משכי זמן כלכך ארוכים ואנחנו חיים במקרה הטוב 120 שנה ...וזה בדיוק היופי שאנחנו משקפים את הייקום ומספיקים לעבור כלכך הרבה . כשאת שואלת את השאלות האלה - את למעשה מורדת בתפקיד שלך ...ולמעשה את נכנסת לשטח הפקר שאין בו תשובות ...מלבד אלו שאת יוצרת בעצמך . לכן אני אומר ...חדוות היצירה ... את יכולה גם לחיות את החיים בלי לשאול את השאלות האלה ... אבל אם את כן רוצה לשאול את השאלות הללו ועוד שאלות רבות נוספות אז כדאי שתשנסי מותניים וכתפיים לקראת מסע ארוך ...
 
"לשנס מותניים"

ללמוד את מלאכת החיים ולהיות שותפה לבריאה וליצירה מסע ארוך מלא הפתעות ומרתק.
 
למעלה