למי יש כלב?

מגי 336

New member
למי יש כלב? ../images/Emo107.gif

מבצע אכיפה נגד כלבים משוטטים בכפר סבא: 50 דוחות נרשמו על ידי הפיקוח העירוני בחודש האחרון. מה אתם אומרים על מבצע מסוג זה? האם לטובת העיר? האם נגד תושבים אוהבי כלבים? והתושבים שאינם בעלי כלבים - האם אתם בעד "מבצעי אכיפה" מסוג זה? מה זה בעצם תורם אם ביום אחד רושמים 50 דו"חות ובכל יום אחר הכלבים משוטטים, עושים צרכיהם ברחוב... ישר על המדרכה בה אתם נוהגים לצעוד, נובחים על ילדים? אשמח לשמוע דעתכם.
 

Super Chuly

New member
לי יש... וגם סיפור

הכלבה שלי, דבש, כבר מאוד מבוגרת (כמעט בת 17, כשהגיל הממוצע הוא 15), היא חייה אצלנו כבר הרבה שנים ויש לה חיים טובים, ולכן, על אף שהיא סובלת מקטרקט (ראייה מטושטשת), חוש ריח לקוי וחוש שמיעה חלש- אנחנו לא ממיתים אותה, אין לנו לב ("אל תשליכיני לעת זקנה"). כחלק מההתבגרות שלה היא סובלת מפחדים רבים, מה גם שהיא לא רואה טוב, ולפני כמה חודשים, כשהגנן בא והשאיר את שער הגינה פתוח, דבש נבהלה כנראה מהרעש של הגנן וברחה. כמובן שיצאנו לחפש אותה וגם מצאנו אותה לאחר מספר שעות, אך במכלאות של העירייה ועם קנס גבוה מאוד. בעצם מענישים אותנו שאין לנו לב להמית את הכלבה שלנו (וגם לא לקשור אותה עם רצועה בבית... היא מסתובבת חופשיה בבית ובגינה, וגם ככה, היא שונאת את הרצועה ומשתחררת ממנה במיומנות, אז הפסקנו לקשור). אני מסכימה שצריך לקנוס, אבל גם עם חשיבה. לבסוף לאחר שהוכחנו את הסיבה לבריחתה (יש לציין שלטיולים אנחנו מוציאים אותה בהשגחתנו בלבד, לא נותנים לה אף פעם להסתובב כך לבד) ואחרי בירוקרטיה מסויימת ביטלו את הדו"ח, אבל אולי העירייה צריכה לקחת כל מקרה לגופו, גם אם זה לא הכי נוח מבחינה מוסדית... ליהי :)
 

ba r2 0 1 0

New member
אני בעד

המבצע לא נגד תושבים שאוהבים כלבים... יש חוק וצריל לפעול ע"פ החוק. לא נעים ללכת ברחוב ולהתקל בגללי כלבים או שכלבים רודפים אחרי ילדים. כמובן שהיה עדיף שהאכיפה תהייה לאורך כל השנה, אבל פיסית אי אפשר לאכוף את כל הדברים בעיר כל הזמן... אז גם אם זה 50 דו"חות ביום אחד זה בסדר לדעתי בהתחשב למה שאפשר. זה בכל זאת מרתיע והרי התושבים לא יכולים לדעת מתי תהייה אכיפה ומתי לא...
 
למעלה