למי יש ניסיון בהשקעה עם קרן הגשמה?

lieran

New member
גם אני לא השקעתי

אני לא חסיד של מינוף - כשהכל עולה זה נפלא אבל ירידה קטנה בשווי וזה חרב פיפיות.
בנוסף בחוזים שלהם הם יכולים לקנות אותך החוצה - כלומר ההשקעה יצאה מצויין אתה בחוץ והם מרויחים על חשבון הסיכון שאתה לקחת !!!
מיותר לציין מה קורה הפוך.
בנוסף אני ממליץ לא להתרשם מהצלחות עבר - כשהשוק עולה 8 שנים ברצף הכי קל להרויח ובאמצע 2016 המחירים יקרים ויש מחזוריות בכלכלה - אז נדרשת זהירות מ"הברבור השחור" .
 

AsiDS

New member
לא פגשתי אחד שמרוצה

הרעיון של קרן הגשמה הוא מצויין. הם כל הזמן מדברים על תשואות ואקזיטים, אך מכל המשקיעים שלהם שפגשתי (ופגשתי עשרות) אף אחד לא היה חלק מכל אותם אקזיטים! תמוהה...
 
קרן הגשמה

אני מכיר משקיעים שמרוצים וכאלו שלא. אני חושב שכחברה הם טובים, וחלק גדול מהפרויקטים שלהם טוב. הניתוח שלך אמור להיות לפי פרויקט מוצע - כי זה מה שקובע, ולא האם החברה אמינה או לא - והיא כן.
 

fieten

New member
אתה למעשה משמש בנק של הגשמה...

קשה היו לקבל מימון בנקאי אז הם פונים לציבור ובעצם לוקחים הלוואה ממי שמשקיע בסיכון די גבוה...
אם הכל מצליח נהדר ואם לא?
 

AsiDS

New member
קרן הגשמה והשקעות קבוצתיות

נורא קשה לדעת לגבי קרן הגשמה כי קרן הגשמה לא מפרסמת את כל הפרוייקטים שלה. אחת הבעיות הקשות בכל הקרנות הללו, היא העבודה שאין להם שום ביקורת. כולן פועלות ללא יוצא מן הכלל תחת הראדר של הרשות לניירות ערך, כולן פועלות עד 35 משקיעי אקווטי, ועד 35 משקיעי חוב כדי להימנע מתשקיף. זה בסדר שבהשקעות בסדר גודל כזה אין תשקיף, כי עלותו יכולה להפוך עסקה כדאית לעסקה לא כדאית, אך בחיית רבאק, קשה לקחת לגוף שמגלגל מאות מיליונים מבקר חיצוני? קשה לקחת גוף כמו KPMG, קוסט פורר או כל פירמה שיש לה אחריות מקצועית שיוציאו דו"ח רבעוני או חצי שנתי שיסביר ללקוחות מה קורה עם חסכונות חיים? הבעיה שלי היא לא רק קרן הגשמה אלא כל החברות הללו של השקעות קבוצתיות. מי מפקח עליהן לעזאזל???

תקראו את הדבר הבא ותבינו את הסכנות
http://agishron.blogspot.co.il/p/blog-page_75.html
 
למעלה