לא תיארת את מהות התלונה , בגדול הכתובת היא בנק ישראללמי מגישים תלונה שירות גרוע של ויזה כאל?
דורי, הבנת הנקרא, הוא לא מדבר על שירות אנושי אלא על שירות טרום אנושי, שהתקשרו אליו ובכל זאת נאלץ לחכות 20 דק' עד שיגיע תורו.מה זה בכלל לקוח מוערך? מוזר לי, כי לפני ארבע שנים קרה לי משהו דומה ונציגה חביבה מאוד שלהם טיפלה בנושא ותוך שלוש דקות הכל טופל ובצורה מופתית. אולי נפלת למישהו לא מקצועי?
אני חיכיתי סה"כ 7 דקות, כולל ההמתנה לנציגה.הוא לא מדבר על שירות אנושי אלא על שירות טרום אנושי, שהתקשרו אליו ובכל זאת נאלץ לחכות 20 דק' עד שיגיע תורו.
אגב, הם לא היחידים שזה קורה אצלם.
זאת רעה חולה בהרבה מאד ארגונים שמחוייבים עפ"י חוק לאפשר שיחה חוזרת. אולי כשהמשיח יגיע והקורונה תלך מישהו מהמחוקקים יסגור את הפירצה הזאת.דורי, הבנת הנקרא, הוא לא מדבר על שירות אנושי אלא על שירות טרום אנושי, שהתקשרו אליו ובכל זאת נאלץ לחכות 20 דק' עד שיגיע תורו.
אגב, הם לא היחידים שזה קורה אצלם.
הרגע נתקלתי באותה תופעה אצל אקספון. אחרי שחזרו אלי חיכיתי שוב יותר מחמש דקות על הקו לפני שמישהו דיבר איתי.זאת רעה חולה בהרבה מאד ארגונים שמחוייבים עפ"י חוק לאפשר שיחה חוזרת. אולי כשהמשיח יגיע והקורונה תלך מישהו מהמחוקקים יסגור את הפירצה הזאת.
אני כבר הפסקתי להשתמש באופציה הזאת ושם את הטלפון על רמקול ברקע.הרגע נתקלתי באותה תופעה אצל אקספון. אחרי שחזרו אלי חיכיתי שוב יותר מחמש דקות על הקו לפני שמישהו דיבר איתי.
יש לקוחות מועדפים , כאלה שמשתמשים הרבה בכרטיס מה שמניב להם יותר עמלות , מסתם מובטל שקונה מצרכי יסוד במכולת , ללקוח כזה הם קוראים לקוח מועדף.מה זה בכלל לקוח מוערך? מוזר לי, כי לפני ארבע שנים קרה לי משהו דומה ונציגה חביבה מאוד שלהם טיפלה בנושא ותוך שלוש דקות הכל טופל ובצורה מופתית. אולי נפלת למישהו לא מקצועי?
"לקוח מוערך" הוא פשוט יופימיזם של "לקוח שאנחנו לא שמים עליו, אבל לדבר אליו יפה בהודעה מוקלטת לא עולה כסף". קצת דומה ל"אנחנו מעריכים את השיחה שלך" שבא במקום "הנה עוד נודניק שאפשר לזלזל בו כל עוד מדברים אליו יפה".מה זה בכלל לקוח מוערך? מוזר לי, כי לפני ארבע שנים קרה לי משהו דומה ונציגה חביבה מאוד שלהם טיפלה בנושא ותוך שלוש דקות הכל טופל ובצורה מופתית. אולי נפלת למישהו לא מקצועי?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.