למי מגישים תלונה על ויזה כאל?

פשוט שירות גרוע, חיוב לא מוכר מחו"ל שעירערתי עליו
התקשרתי התבקשתי על ידי הקלטה, להשאיר טלפון ויחזרו אליי, כדי לא להמתין , לאחר כמה שעות חזרה אליי שיחה עם הקלטה "כאשר לקוח מוערך נמצא ליד הטלפון, לחץ 1" לחצתי 1 ונאלצתי להמתין כ 20 דקות עם מוזיקה צרחנית על הקו, וזאת למרות ששיחה חוזרת היא כדי למנוע המתנה שלי!!
בסוף הצלחתי לדבר איתם ולפתור את הבעיה אבל שירות מזעזע, והבנתי שבנק ישראל מטפל בתלונות עליהם
 

dory30

Well-known member
מה זה בכלל לקוח מוערך? מוזר לי, כי לפני ארבע שנים קרה לי משהו דומה ונציגה חביבה מאוד שלהם טיפלה בנושא ותוך שלוש דקות הכל טופל ובצורה מופתית. אולי נפלת למישהו לא מקצועי?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מה זה בכלל לקוח מוערך? מוזר לי, כי לפני ארבע שנים קרה לי משהו דומה ונציגה חביבה מאוד שלהם טיפלה בנושא ותוך שלוש דקות הכל טופל ובצורה מופתית. אולי נפלת למישהו לא מקצועי?
דורי, הבנת הנקרא, הוא לא מדבר על שירות אנושי אלא על שירות טרום אנושי, שהתקשרו אליו ובכל זאת נאלץ לחכות 20 דק' עד שיגיע תורו.
אגב, הם לא היחידים שזה קורה אצלם.
 

dory30

Well-known member
הוא לא מדבר על שירות אנושי אלא על שירות טרום אנושי, שהתקשרו אליו ובכל זאת נאלץ לחכות 20 דק' עד שיגיע תורו.
אגב, הם לא היחידים שזה קורה אצלם.
אני חיכיתי סה"כ 7 דקות, כולל ההמתנה לנציגה.
 

SicTransit

Active member
דורי, הבנת הנקרא, הוא לא מדבר על שירות אנושי אלא על שירות טרום אנושי, שהתקשרו אליו ובכל זאת נאלץ לחכות 20 דק' עד שיגיע תורו.
אגב, הם לא היחידים שזה קורה אצלם.
זאת רעה חולה בהרבה מאד ארגונים שמחוייבים עפ"י חוק לאפשר שיחה חוזרת. אולי כשהמשיח יגיע והקורונה תלך מישהו מהמחוקקים יסגור את הפירצה הזאת.
 

SicTransit

Active member
זאת רעה חולה בהרבה מאד ארגונים שמחוייבים עפ"י חוק לאפשר שיחה חוזרת. אולי כשהמשיח יגיע והקורונה תלך מישהו מהמחוקקים יסגור את הפירצה הזאת.
הרגע נתקלתי באותה תופעה אצל אקספון. אחרי שחזרו אלי חיכיתי שוב יותר מחמש דקות על הקו לפני שמישהו דיבר איתי.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הרגע נתקלתי באותה תופעה אצל אקספון. אחרי שחזרו אלי חיכיתי שוב יותר מחמש דקות על הקו לפני שמישהו דיבר איתי.
אני כבר הפסקתי להשתמש באופציה הזאת ושם את הטלפון על רמקול ברקע.
לפחות, חלקם הורידו את האופציה המעצבנת של ללחוץ על מקש כל כמה שניות בכדי להראות שאתה מנותק מכל עשייה אחרת ומקשיב לשטויות המתנגנות ברקע, שחלקם פרסומת לשירות שלהם |לא|
 

GoldenEyes

Well-known member
מה זה בכלל לקוח מוערך? מוזר לי, כי לפני ארבע שנים קרה לי משהו דומה ונציגה חביבה מאוד שלהם טיפלה בנושא ותוך שלוש דקות הכל טופל ובצורה מופתית. אולי נפלת למישהו לא מקצועי?
יש לקוחות מועדפים , כאלה שמשתמשים הרבה בכרטיס מה שמניב להם יותר עמלות , מסתם מובטל שקונה מצרכי יסוד במכולת , ללקוח כזה הם קוראים לקוח מועדף.
אבל לאחרונה השירות שלהם הדרדר דרסטית , עקב מעבר לבעלות פרטית ולא בבעלות הבנקים , מי שרכש אותם רוצה למקסם רווחים , אז מצמצמים בכוח אדם באופן דרסטי , והלקוח ? שיחכה . (ומתרצים את זה בגלל המצב וקורונה וסגרים , בולשיט , זה החמיר עוד לפני כן , וגם כשפתחו את המשק אחרי הסגר הראשון השירות לא השתפר כלל )
אחרי השירות הקלוקל הזה שזכיתי לו מהם , בירור שלקח חודשיים , נפרדנו יפה , ואיבדו לקוח מוערך.
 

SicTransit

Active member
מה זה בכלל לקוח מוערך? מוזר לי, כי לפני ארבע שנים קרה לי משהו דומה ונציגה חביבה מאוד שלהם טיפלה בנושא ותוך שלוש דקות הכל טופל ובצורה מופתית. אולי נפלת למישהו לא מקצועי?
"לקוח מוערך" הוא פשוט יופימיזם של "לקוח שאנחנו לא שמים עליו, אבל לדבר אליו יפה בהודעה מוקלטת לא עולה כסף". קצת דומה ל"אנחנו מעריכים את השיחה שלך" שבא במקום "הנה עוד נודניק שאפשר לזלזל בו כל עוד מדברים אליו יפה".
 
למעלה