למי פונים בתלונה על הוט

גיס נו

New member
למי פונים בתלונה על הוט

הם נעלו לי את הממיר סתם בטענה שהוא לא משדר מהבית.
למרות שהסברתי להם שמדובר בטעות והם יכולים לבוא לראות את הממיר כל הזמן בבית
הם מתחמקים בכל מיני סיפורים ומעבירים אותי למחלקות אחרות.
בטלפון שהם מפרסמים על המסך אף פעם לא עונים
כבר שעות בזבזתי לדבר איתם בטלפון ללא כל הצלחה.
 

efibau

New member
ממיר הוט

בעיה ושאלה מעניינת שאפשר לחלק לשניים.
ראשית, אתה שואל "למי פונים בתלונה על הוט" ? לפני תלונה לגורם צרכני חיצוני, אני מבין מדבריך ,שאתה הרי מעוניין לנסות לפתור את הבעיה,כפי שאתה מתאר שניסית להשיג אותם וכד'.
מה שאני הייתי עושה במידה והיו שולחים אותי בלך לבלי שוב, הוא לפנות למוקד הרגיל שלהם, (באזור שלי זה 1801-700700), שלהם ותודיע לנציגה שאתה שוקל לעזוב את הוט עקב כך שבעייתך לא באה על פתרונה גם לאחר שפנית למוקד הטכני. הנציגה תרשום את תלונתך ותעביר אותה למוקד המתאים לטיפול. אם תתעקש להתנתק היא אמורה להעביר את פנייתך למחלקת קשרי לקוחות. (הם מחוייבים להעביר את הודעתך/תלונתך למחלקה זו). מנהלת ממחלקה זו תחזור אליך תוך לא יותר מיומיים וכנראה תביא לפתרון הענין.(הם לא כל כך רוצים לאבד לקוחות). לדעתי, במקרה כזה כפי שתארת, זו הדרך לקדם את הבעיה לפתרון. (אשמח לשמוע על התפתחות במידה ותעשה משהו בנושא).
 

גיס נו

New member
עשיתי את כל מה שכתבת

זה לא עושה עליהם רושם ונראה שאף אחד שם לא אכפת לו.

העובדים שם אדישים לגמרי. נראה שמה שמעניין אותם זה איך להעביר
את הזמן עד שילכו הביתה.

נראה שהפתרון הטוב הוא באמת לעזוב אותם עם יחס כזה מחפיר
אבל למען טובת הציבור הייתי מעוניין שהמקרה הזה יועבר לגורם משפיע כדי למנוע סבל מלקוחות אחרים.
 

efibau

New member
לתלונות


אם זה המצב, קיימת רשימה לא קטנה של אירגונים שתוכל לפנות אליהם.
אביא כאן 3 מרכזיים .
בהצלחה ! (ואני עדיין מאמין שכשיגיע רגע הניתוק, יש סיכוי לפתרון הבעיה..)

1. לתלונות בנושא כבלים ולווין - תוכל לפנות לאגף שידורים רב ערוציים.
הכתובת: יפו 23, ירושלים
מיקוד: 91999
פקס: 02-6706373

2. אמון הציבור
גם אמון הציבור יוכל לעזור לכם בתלונות צרכניות. הגוף שפועל ללא מטרת רווח, מטפל במאות פניות של צרכנים וגם מנסה להשפיע על החקיקה למען הצרכנים. ניתן לפנות בטל': 03-5606069, פקס: 03-5601384, או במייל: [email protected].

3. איגוד הצרכנים הבלתי תלוי
הגוף מופעל על ידי מתנדבים ומעניק לפונים אליו סיוע משפטי.
כתובת: המלך ג'ורג' 35, תל אביב
מיקוד: 63299,
טל': 03-5285228 / 03-5259332
פקס: 03-5285229
 

שחר HOT

New member
שלום גיס נו,

תוכל לפנות אלינו דרך עמוד הפייסבוק שלנו בכתובת https://www.facebook.com/hot.net.il בהודעה פרטית, או כאן במסר אישי עם כל פרטי המנוי שלך, ואחד מנציגנו ישמח לסייע לך בנושא.


סופשבוע נעים.
 

גיס נו

New member
מילים כמו חול

ושום דבר לא קורה.
אחרי פניה של נציג הוט נערך בירור והם הודיעו לי במקום לחבר מייד את הממיר שננעל על ידם סתם בטענות שווא יתקשר אלי מוטי הכל יכול.
כמובן שהוא לא התקשר , הממיר עד עכשיו מנותק קרוב לחודש.
ואין עם מי לדבר ואין אף אחד שיכול לחבר חזרה את הממיר.
מצער שחברת הוט מתנהלת כמו חנות מכולת
 

efibau

New member
חבל.


חשבתי שזה הולך בכיוון הנכון.
אתה סובל אבל הפסד שלהם.
שחר HOT - אם את קוראת הודעה זו - חשבנו שאם הגבת בפורום, הבעיה תטופל עד לפתרון!!
 

שחר HOT

New member
אני עדיין ממתין

שגיס נו ישלח אליי מסר אישי עם פרטי המנוי שלו בכדי שאוכל לטפל בנושא.
 

גיס נו

New member
אתם עושים צחוק מהלקוחות

אני בקשר עם הנציג שלכם כבר שבוע.
במקום לחבר חזרה את הממיר מייד הוא שלח לי מסר שמוטי
יתקשר אלי להמשך הטיפול ביום ראשון. איזה טיפול צריך לעשות פה ?
כמובן שאף אחד לא התקשר והממיר ממשיך להיות מנותק
קרוב לחודש ואני כבר חודש מדבר אל הלמפה
 

efibau

New member
גיס נו - אנא ממך - עזוב לרגע את התגובות שלך

כך לא נגיע לשום מקום.
בבקשה העבר את פרטיך במסר לנציג הוט כאן בתפוז. הוא רושם שיטפל בך אישית.
בוא ניתן לו צ'אנס מבלי להגיב, נמתין יומיים ונראה/ נשמע אם הבעיה נפתרה.
 
למעלה