למי --- שבאמת איכפת !

למי --- שבאמת איכפת !

מפלגה לא פוליטית לא ימנית לא שמאלנית למען האזרחים למען המדינה למען החזרת השפיות למדינה למען סוף לשחיתות למען הפסקת מכירת המדינה לטייקונים למען זכויות לחייל המשוחרר, לזוגות הצעירים, לסטודנטים, לקשישים, לוותיקים, לחילונים, לעובדי הקבלנים הגזלנים, לרפואה שיוויונית, להחזרת אוצרות המדינה לבעלות כל האזרחים, לשמירת הסביבה, וכמובן להפסקת השחיתות המכרסמת כל חלקה טובה שנשארה (אם נשארה) במדינה. ולמען החזרת הארץ והמדינה לאזרחי המדינה מי שמוניין לנצטרף , להתכנס, לשוחח , לבנות מפלגה ננורמלית שתעבור את אחוז החסימה בבחירות הבאות . אין לי אפילו הון להשקיע בהקמת אתר אינטרנט . אם יש כאן מישהו הוא מוזמן ליצור איתי קשר
 

gershon17

New member
מה זו מפלגה לא פוליטית?

להקים קבוצה בפייסבוק לא עולה כסף.
 
למה אתה חושב שאתה אזרח סוג ב' ?

קבוצה בפייסבוק - זה לא אתר שאפשר להזיז איתו דברים ומפלגה לא פוליטית הינה מפלגה ללא השלכות לכיוון דת, מדיניות ביטחונית, אלה רק לבעיות יום יומיות של האזרח הפשוט וכולנו אזרחים שווים ואת השווים יותר בעיני הממשל צריך להוריד לרמה של אזרח רגיל !!!!!!!!!!!
 

EverMan

New member
וואו, כמה שטויות

מפלגה היא פוליטית, בטבעה, משום שהיא עוסקת בפוליטיקה. אם למפלגה אין דעות בכיוון דת, ביטחון, מדיניות חוץ או דעות ברורות בנושאי כלכלה וחברה - למה לעזאזל שמישהו יתמוך בה? אני מצביע למפלגה, משום שאני רוצה שמקסימום מתפיסת העולם שלי תמומש. בהתאם למערך ערכים כללי. "מפלגה לא פוליטית"? אולי תמכור לי גם גבינה בלי חלב והמבורגר בלי בשר?
 

haemek11

New member
אתה לא בדיוק הסמכות לקבוע שטות מהי.

צנזור מושחת וצבוע, דוגמא מצוינת לחומר שנותר בשמאל, כשנתנו לך מעט כוח כמנהל הפורום הזה, מיד השתמשת בו להעיף מהפורום את אלה שלא התיישרו עם "רוח מפאי", אלה שדברו אמת אבל לא אמת שמתאימה ליו"ר המפלגה. צנזור מושחת שכמותך, אנשים כמוך מסבירים טוב מכל למה המפלגה המתה שלכם מתה. מגיע לכם אחד כמו ברק, אבל למה אתם הורסים את המדינה עם המופרע הזה?
 

Vladimir A

New member
איפה בדיוק אתה רואה צנזורה?

האם נמחק משהו מההודעה המקורית? או שמי ששלח את ההודעה נחסם? התוכל להסביר?
 

haemek11

New member
היתה תקופה ש- Everman היה מנהל הפורום

באותה תקופה הייתי (כמו עכשיו) תוקף מאוד קונציסטנטי של ברק, ומנהל הפורום טען שאני מעליב את היו"ר (למרות שזה מותר לפי החוק כי ברק בחר להיות דמות ציבורית) אבל הצנזור המזורגג הלזה חסם אותי ומנע ממני לכתוב כאן בטענה שהוא לא ירשה לי לכנות את ברק בשמות, כי הוא "החיילי הכי מעוטר בצהל". רק אחרי שגם לו נמאס מהיו"ר, הוא התפטר והודה שהוא נהג בזדוניות בעת היותו מנהל האתר, וטובת היו"ר. אתה מבין את הצבוע המושחת: הוא השתמש בכוחו לצנזר מה שלא נעם את אוזנו, ואחר כך הודה שביצע זאת ללא בסיס.
 

EverMan

New member
יקירי

נראה לי ששכחת לקחת כדורים הבוקר וזה לא עושה לך טוב. אם אמרתי את כל הדברים הללו - אתה יותר ממוזמן לתת קישור אליהם. אתה הוגבלת ונמחקת כאשר התנהגת בצורה לא נאותה (כמו למשל לקרוא למישהו "צנזור מזו...") כמו עכשיו, למשל. אני יודע שקשה לעכל זאת, אך יש דבר שנקרא תרבות דיון. בה למשל, מגיבים למה שנאמר ולא זורקים מה שבא לך לנגח באותו הרגע, שומרים על שפה נקיה וכן הלאה.
 

haemek11

New member
שקרן!

הוגבלתי כי לא פסקתי לתקוף את היו"ר המופלא שלך, ברק הכושל. זה לא נעם לאזנך הצבועה והחלטת לצנזר, למרות שלא היה ולו תקנה אחת של הפורום שהפרתי. ומה זה "צנזור מזו..."? משהו שהמצאת כרגע? שקרן!
 

EverMan

New member
../images/Emo13.gif

כן, אני בטוח שכל מי שקורא את הדיאלוג הזה בטוח שאני הצנזור המרושע ושאתה טלית שכולה תכלת שרק הביעה את דעתה התמימה על הדוצ'ה שלי. תסתכל במראה אדוני, להזיק יותר מדי זה בטוח לא יכול. נ.ב - "צנזור מז...", זה ציטוט שלך, רק בלי המילים הגסות בהן השתמשת עליהן אני לא מתכוון לחזור. זה אגב, חלק מתרבות דיון. לא לקלל. אם היה פה מנהל פורום נגיד, כנראה שההודעה שלך הייתה נמחקת. המשך יום טוב
 

haemek11

New member
זה מהחיים

אתה אכן הצנזור המרושע ואני אכן הבעתי את דעתי הלא מתלהמת על הדוצ'ה שלך. תסתכל אתה במראה אדוני, להזיק יותר מדי זה בטוח לא יכול. ואתה שקרן! מעולם לא השתמשתי במילים גסות. "צנזור מז...", זה ציטוט שאתה מצצת מהאצבע שלך, אני אמרתי שאתה "צנזור מושחת" ועכשיו אני אוסיף שאתה צבוע, כיאה לכל מגלגלי העיניים בצדקנות יתרה, החומר שממנו בנוי השמאל לאחרונה. ואם כבר אגב, חלק מתרבות דיון זה לא להמציא "עובדות" ולגלגל עיניים בצדקנות ריקה. וכן, כתבת "אם היה פה מנהל פורום נגיד, כנראה שההודעה שלך הייתה נמחקת." בעוון מה ההודעה שלי היתה נמחקת? שוב מתגלה בך האופי הצבוע? לא מסוגל לסבול יותר מדי אמת?
 

gershon17

New member
גם עם אתר לא תוכל להקים מפלגה

אם אתה צריך נוכחות אינטרנטית ואין לך תקציב, פייסבוק זו התחלה טובה. הבעיה שלך היא שאתה רוצה להקים מפלגה שאין לה דעה. אחרת איך יכול להיות שהיא מתעלמת מענייני דת ובטחון? זה לא חלק מחיי היומיום שלנו?
 
מפלגה לא פוליטית רעיון אוטופי, אך לא מעשי

תאמין לי אם זה היה בר ביצוע כבר מזמן היתה כמה מפלגה כזאת. ולא מני ולא שמאלי זה מרכז, וכבר נוכחנו לדעת מה שוות מפלגות מרכז, ועד כמה קל לשחד אותן כשמדובר בשחיתות. מספיק להזכיר את השם שינוי בשביל להבין עד כמה זה בולשיט אח גדול כל מפלגות המרכז, שכבר הוכיחו בזו אחר זו, שאת חבריהן המושחתים מעניין יותר טובתם האישית מטובת הבוחרים שלהם וקיום הבטחות. מה שכן, המלחמה בשחיתות ובקשרי ההון-שלטון צריכה לעמוד בסדר העדיפויות הלאומיות של כל מפלגה שקמה. בין אם היא ימנית, בין אם היא שמאלנית ובין אם היא מפלגת מרכז. הבעיה שבמדינה שלנו שכבר מזמן נהפכה למדינת כל עשיריה ומושחתיה, אין אינטרס לאף אחד בשלטון להילחם בשחיתות ובקשרי ההון-שלטון, מכיוון שדה פקטו מאחורי הקלעים מי ששולט במדינה ובאזרחיה, זה בעלי ההון המושחתים ולא נבחרי הציבור, מה שמכונה "העם". וכל עוד המצב הזה קיים, אף אחד לא יילחם בשחיתות ובקשר ההון-שלטון המסוכן והמושחת.
 

Vladimir A

New member
העניין של מלחמה בשחיתות כל כך נדוש

שאף אחד כבר לא לוקח ברצינות הצהרות מסוג זה. להילחם נגד השחיתות חייבים גורמי אכיפת החוק (המשטרה, בתי המשפט) ולא המפלגות.
 
למעלה