למי שיכול לעזור :)

The MoR

New member
למי שיכול לעזור :)

שלום לכולם, מאז ומתמיד הוקסמתי מאירלנד, מהתרבות, מהמוזיקה... ספר שקראתי על אירלנד (Irish Trilogy) גרם לי להבין שאני חייבת לבקר שם. אני וחברה מתכננות לטוס כבר בקיץ הקרוב ויש לי מספר שאלות: - שמעתי שמזג האוויר באירלנד הפכפך למדיי, מהי העונה האידיאלית לבקר שם? - האם ניתן לעשות טיול תרמילאים באירלנד? ומה לגבי אכסניות נוער? תודה רבה לעונים!
 

nonagon

New member
הנה קצת עזרה

אהל'ן, הנה כמה נתונים שאולי יוכלו לעזור: החודש הכי פחות גשום הוא מאי, אך הוא אינו החודש החם ביותר, יתרון נוסף הוא מיעוט התיירים בחודש זה ומחירי off season זה תמיד טוב. חסרון נוסף הוא שלא הכל פתוח ואין תחבורה ציבורית לכל מקום. למזלי, האירים עוצרים לטרמפיסטים. במאי 2005 עשיתי טרק תרמילאים בדרך של כ 240 ק"מ (לא הכל ברגל) במחוז קרי במערב אירלנד (The Kerry Way) ומזג האויר היה בדרך כלל נפלא מה גם שלדעתי אסור לתת לגשם לקלקל תכניות. היו ימים של 27 מעלות ולמחרת (ולפעמים באותו יום) 12 מעלות, ככה זה. בכל לילה התאכסנתי באכסניות בעיירות ובכפרים שנמצאים על הדרך, חלקן מסונפות לאיגוד אכסניות נוער כזה או אחר וחלקן עצמאיות. המחירים (נכון למאי 2005) בסביבות ה 17 יורו לאדם בחדר משותף, ברמה מעולה בד"כ. סעו, אין למה לחכות.
 

guyavhuji

New member
גם ספטמבר נחשב לחודש מצויין.

לגבי האכסניות - יש את הרשת של An-Oig'e או איך שלא מאייתים את זה, אבל אני ממליץ על האכסניות העצמאיות - בד"כ יותר זולות ויותר ידידותיות. אם תדעו לאן אתם בדיוק נוסעים, אני אוכל לתת המלצות יותר ספציפיות. וכמו שנאמר כאן מעלי, בהחלט אפשר, וגם די מקובל (וכיף), לעשות טיול תרמילאים באירלנד. חפשו באינטרנט (ניסיתי לצרף, אבל זה לא הלך) רשימות של האכסניות ששייכות לאיגודי האכסניות העצמאיות (IHH ו- IHO) שכוללות מספרי טלפונים - אני ממליץ כל יום להתקשר אחה"צ לאכסניה שמתכננים להגיע אליה ולוודא שיש מקום, בעיקר אם נוסעים בעונה.אפשר להשיג את הרשימות גם בכל אכסניה של הארגון. טיול נעים!
 
למעלה