למי שלא הבין את ההודעה הקודמת שלי

למי שלא הבין את ההודעה הקודמת שלי

מה שהתכוונתי לומר בהודעתי הקודמת זה שתוכן ועלילת הסדרה היא קצה העיפרון שנכנס לתוך קצה המחדד ולפי הביקורות שנתנו והיו הרבה מאוד כאלה.. זה לא זה.... אז בעצם הגענו למסקנה שהפוענטה היא לא פוענטה בעצם.. למשל הדיסקטים של אלחנן .. ולמשל רוני חנוכה.. אז זה לא אותו דבר כמו חלון ראוות הסדרה.. זה בדיוק מה שאמרו גם בפורום השני. לדוגמא: נגיד תומר ומור יושבים ביחד אבל אז טלי באה ויונתן טוש וטול.. אז זה יוצר מצב של אי נוחות ושגור ורועי לא יצליחו בחיים כי זה לא אפשרי. לסיכום זה לא אומר לפי נתוני התסריט שלא יהיה רייטינג אפילו בפעם ה20. כי ביום ראשון בשבת זה לא כולל.. וגם לגבי אן לאן.. אותו הדבר.. נ.ב אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי.. אני פשוט עולה חדש .. אז קצת קשה לי להביע את עצמי.. ולכן אני נעזר בחבר... תודה ויום טוב
 
היי

האמת שגם עכשיו לא הבנתי מה הפואנטה במה שרצית להגיד..חחח,אבל אל תיפגע באופן אישי! זה ממש לא בא מתוך כוונה לפגוע.חבל רק שנזכרת עכשיו כשקודם נוצר שרשור על זה שאפחד לא הבין על מה אתה מדבר..ולא היית צריך לפתוח הודעה חדשה בשביל זה,אלא לשרשר..מקווה שתלמד להבא! ו...על איזה דיסקטים של אלחנן דיברת ?!
 
תשמע...

אני לא מבין מה אתה רוצה לומר ... באת לשגע אותי? מה הקטע של כל זה? טוב זה ממש מצחיק אותי? אם בא לך להרגיע את כולנו משיגרת היום , זו בדיחה מצויינת(ללא פואנטה) יישר כוח... (כן,בטח) אבל דוגרי, באת לומר משהו אמיתי או שסתם?
 

idodo cohen

New member
אולי....

הוא מנסה להגיד ש...(בקיצור) התסריט לא טוב? אם כן אני לא מסכים איתו. ובכל זאת.. אני לא ממש מבין. אני מאמין שהוא מנסה להגיד משהו ולא סתם בא להציק. תראו איך הוא מתאמץ להבהיר את עצמו. מה שלא הולך... הייתי שמח לתרגום, אבל חלאס, לא הולך. לרדת מזה.
 
לרועי וכולם!

יש מצב שזה סתם אחד שבא לפה כדי להציק..אבל אתה לא צריך להתייחס לכל אחד..פשוט תתעלם! וזה לא שאני רוצה לפגוע באלדי הזה,כיוון שהוא גם בדילאי מאוד מאוד גדול,ולא מגיב בטווח קצר..חח,כשהוא יגיב לעניין ניתן יהיה לראות למה הוא כאן בעצם. ואנשים,כאן זה לא המקום להציק,ולעורר מריבות ותיגרות..באמת תתבגרו! זה מופנה לאלדי ווטאבר,ולכווולם... אה,ועוד דבר: חלק מכם לא יודעים/לא רוצים לדעת מה זה לשרשר! כדאי שתפנימו שלא על כל שטות צריך לפתוח הודעה חדשה,כפי שאלדי עשה.. *~Love u all!!~* דנדושית
 

SiM GirL

New member
מה שאתה מנסה לומר...

שהפואנטה (מסר, נקודה, עקרון או מה שזה לא יהיה) יוצרת אי נוחות ובגלל זה נופל הרייטינג? מור ותומר מדברים אז באה טלי וזה טוש וטול ויונתן? מה זה-שיעור פילוסופיה/מגמת פסיכולוגיה?
 

SiM GirL

New member
מה שאתה מנסה לומר...

שהפואנטה (מסר, נקודה, עקרון או מה שזה לא יהיה) יוצרת אי נוחות ובגלל זה נופל הרייטינג? מור ותומר מדברים אז באה טלי וזה טוש וטול ויונתן? מה זה-שיעור פילוסופיה/מגמת פסיכולוגיה?
 

SiM GirL

New member
את לא עולה חדש..אלא ישן..יותר מידי

אתה לא עולה חדש..אלא עולה ישן..יורת מידי ישן.. מה הקשר קצה העיפרון לקצה המחדד?! אולי תנסה לא לזבל בתחת? תודה.
 

SiM GirL

New member
תרגום שלי לעברית פשוטה

מקווה שהסברתי נכון. "מה שהתכוונתי לומר בהודעה הקודמת שלי זה שהתוכן ועלילת הסדרה פועלים ביחד כמו אחים (
) בגלל הביקורות שנתנו... ומכאן אפשר לומר שהעקרון הוא בכלל לא עקרון, שבכלל אין עקרון לעלילת הסרט. למשל השטויות של אלחנן. או רוני חנוכה האערס ודרישותיו. זה פשוט לא כמו התקציר לאלה שמעוניינים לדעת מהי הסדרה. מה שאני אומר פה ממש דומה למה שאמרו בעוד פורום אחר. למשל-נניח שתומר ומור יושבים ביחד. פתאום באה טלי ויונתן והנה תומר וטלי הם טוש וטול (הוא מתכוון שיש הרבה לחץ חברתי, שאם מקובל אחד יושב עם מישהי לא מקובלת לבדם, לא איכפת למקובל לדבר בפשטות, אבל כשחבורת המקובלים נכנסת, המקובל מתחיל להתנהג כמו מקובל). זה יוצר מצב לא נוח ובגלל זה יש טיעון שגור ורועי (אורי ואיתי בסדרה) לא יצליחו בחיים כשחקנים (מה הקשר?!). ובשורה תחתונה-התסריט לא כ"כ טוב ובגלל זה הריטינג לא יהיה טוב אפילו אם ננסה להראות/לחדש את הסדרה בפעם ה-20." במילה אחת-הוא חושב שהסדרה לא תזכה להצלחה גדולה. מקווה שהבנתי נכון ת'שפה המוזרה הזאת
 

idodo cohen

New member
חחההה

לא מאמין! בו זמנית ניסינו לעשות אותו דבר! רק שאני על פי ההודעה הקודמת שלו... חחח מסכים איתך לגמרי!
 

SiM GirL

New member
חחחח...

כן גמני שמתי לב לתרגום שלך
הבנאדם מוזר-נראה לי הוא בכוונה עושה את זה כי הוא משועמם, נכון
 
בדיוק !!!!

זה בדיוק מה שהתכוונתי !!!! תודה רבה לך זה ממש עזר לי עכשיו הם לא חושבים שאני סתם עושה בדווקא! תודה עוד פעם..
 
טוב

כשתבין בעצמך מה כתבת ומה אתה מנסה להגיד תכתוב שוב חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רועי דבר איתי בפרטי, גם אלדי מוזמן!
 

idodo cohen

New member
אביעד, הרגש טוב עם עצמך

כי א-ף א-ח-ד לא ממש הבין על מה הוא מדבר.. אבל הפרשנויות בשיאן.
 
כדי שתיקח שיעורים פרטיים בלשון !

בכל מקרה , לכל מי שלא הבין (כמוני) , מוזמן לפנות לתרגום הנפלא של סימס גירל , שהוא כמה הודעות מעליי .
 
למעלה