למי שלא קורא בפורום בבריף

itan1

New member
למי שלא קורא בפורום בבריף

הבריף הוא: צריך להעביר שפפסי מקס טעימה יותר מקוקה קולה דיאט, מבלי לאמר שקוקה קולה דיאט לא טעימה (הייתה לא מזמן פרסומת בטלוויזיה לבריף): רואים זוג קונה 10-11 פחיות של קוקה קולה דיאט, ושתי פחיות של פפסי מקס. אחרי זה רואים את הזוג יושב בבית ושותה את כול 10-11 פחיות הקוקה קולה דיאט ושם את כול הפחיות שהם גמרו לשתות אחד ליד השני. ואז רואים מכונית מבריקה שנוסעת, שעליה סרטים לבנים (כמו אלה ששמים למכוניות של מתחתנים) וליד האגזוז קשורים פחיות הקוקה קולה דיאט עם חבל. הפחיות מתנגשות בכביש. על הבאג'ז יש שלט קטן של: just married. לבסוף רואים את הזוג, הגבר בחליפה, האישה בשימלת כלה, נוסעים באוטו ושותים את שתי פחיות הפפסי מקס. טקסט מסיים: תטעמו ותבינו- פפסי מקס טעימה יותר. ביקורת בבקשה.
 

K_man

New member
הרעיון נחמד מאוד

ומעביר את תחושת העליונות של פפסי מקס. מה שקצת לא ברור לי זה למה מרבית הפרסומת אני (כצופה) בפועל רואה את המתחרה קוקה קולה... אהבתי את שורת המחץ, אבל אולי כדאי לבחון משהו כמו "פפסי מקס. לרגעים מושלמים באמת" או משהו כזה.
 

amiro007

New member
אכן רעיון חמוד אבל ההשוואה בפרסומת

נטחנה כבר עם RC קולה ומכונת השתייה ... ולמה יותר מדי קוקה קולה?
 

itan1

New member
זה ברור שכדי להגיד שאתה

יותר טוב מהמתחרה אתה חייב להראות או לדבר על המתחרה. מה שאני לא אוהב שעושים זה בדרך כלל נגיד את הפחית של קוקה קולה, יציגו בצבע אדום מגעיל. אבל כולם יודעים שהפחית של קוקה קולה יפה, אז אם אתה אומר שלא, זה סתם יוצר אי אמינות לפרסומת.
 

orioriori

New member
אבל מצד שני,

אם תראה את הפחית של קוקה קולה תייצר מצב שבו אתה אומר שקוקה קולה לא טעימה, או לחלופין שימושית רק לעשיית רעש. שימוש בפחית אדומה אנמית, רק יוצרת את הצופה אסוסיאציה של קוקה קולה.
 

itan1

New member
את הפחית האמיתית של קוקה קולה

בכול מקרה אני לא יראה מהסיבה של הבעיה המשפטית. אבל גם לא כדאי להראות אדום מגעיל שמעוצב בכוונה בטעם רע.
 
למעלה