למי שמבין במצבי לחץ

  • פותח הנושא Noiz
  • פורסם בתאריך

Noiz

New member
למי שמבין במצבי לחץ

אני טס בקרוב לאנגליה, עוד 3 ימים ואני ממש ממש מתרגש או לחוץ, אבל יותרמתרגש. האשכים שלי כואבים ואומרים לי שזה בגלל ההתרגשות, אבל אני לא בטוח.... ההורים שלי באמריקה וזה בעיה עכשיו ללכת לרופאים והכול. מה אתם אומרים?זה נכון? (לפי נסיונכם האישי או דברים שאתם יודעים).
 
לחץ ותחושות פיזיות

חרדה ולחץ יכולים בהחלט לגרום לתחושות פיזיות. על התחושה הספציפית שאתה מתאר לא שמעתי... זה משהו שאתה מכיר ממצבי לחץ אחרים שהיית בהם? יש כל מיני תחושות פיזיות שיכולות להיות קשורות ללחץ. יש לך תחושות פיזיות אחרות שתה חושב שקשורות למתח וללחץ סביב הנסיעה?
 

Noiz

New member
...

אני מתרגש מהטיסה של הסאמר סקול, מאוד אבל מאוד... שבועיים קשים ואורכים שאני מחכה... קניתי משקפיים שהיו נראים לי טובות, ועכשיו קיבלתי אותם לאחר שבועיים של ימי אספקה והם פשוט נראות נורא וזה עשה לי איזה משהו קשה... כי לפי התחשוה שלי אבא שלי ביזבז סתם ככה 900 שקל... גם כשקניתי בבגדים לאנגליה חשתי בכאבים באיזור הזה אבל היום, כל היום.. מאתמול בערב הכאבים נמשכים כל הזמן בלי הפסקה.... אני מפחד, עוד מעט אני טס ואני לא יודע מה זה יכול להיות, רק האחיות שלי בבית, ההורים שלי בקנדה... =\
 

anna the best

New member
אז אם אתה חושב שזה בגלל הלחץ,

אולי פשוט תנסה להירגע? אתה יכול לנשום עמוק, לעשות ספורט, לדבר עם מישהו על מה שמלחיץ אותך... זה יכול לעזור.
 
היי

נשמע שאתה מאוד לחוץ מהנסיעה, וסביב זה כל מיני דברים מטרידים אותך. נשמע גם שלא קל לך שיצא שדווקא עכשיו ההורים בחו"ל, כשאתה מרגיש שאתה זקוק להם מאוד. תנסה להרגע. הנסיעה הזאת אמורה להיות משהו נחמד וכייפי. תנסה לחשוב מה מלחיץ אותך בנסיעה הזאת ולמה... הרבה פעמים כשאנחנו בחרדה סביב משהו, המחשבות שלנו נוטות להיות מאוד מוגזמות ועם כוון מאוד שלילי, אבל כשחושבים על הדברים בשקט מצליחים לראות שבעצם הם לא כל-כך מפחידים ומאיימים כמו שחשבנו. ממה אתה כל-כך חושש בקשר לנסיעה?
 
למעלה