למי שפוחד מנגינה בפסנתר על רקע של דיסלקציה !
למי שפוחד מנגינה בפסנתר על רקע של דיסלקציה !
------------------------------ -----------------------
נגינה בפסנתר אצל מבוגרים וילדים עם דיסלקציות .
שמי ורד שנקר ואני מוצאת לנכון לכתוב ולספר לכם על התחום בו אני עוסקת ואשר עשוי יהייה לעניין אתכם .
אני מוסיקאית אקדמאית המתמחה בלימוד פסנתר קלאסי וסגנונות שונים, בקרב כל האוכלוסיות .
מוסיקה הוא מקצוע הנרכש באמצעות חוש השמיעה-התפיסה השמיעתית,
ושלא בדומה למקצועות אחרים,
מדעים מדוייקים כדוגמא בו ערוץ השמיעה כפוטנציאל למידתי לא תורם משמעותית ולא מהווה בסיס להצלחה בתחום.
אני מנצלת שפה מיוחדת זו-מוסיקה-על כל היבטיה;
התבטאות בנגינה, יצירה והלחנה, שירה בלווי נגינה הווה אומר דגש על התבטאות ספונטנית,
על מנת לעזור למבוגרים ולילדים המתקשים עם לימוד השפה בדרך קונבנציונאלית.
תפיסה שמיעתית מול מסר מילולי - נגינה משמיעה מול נגינה בקריאת תווים.
במקרים לא מעטים מתגלים ילדים ומבוגרים כבעלי כשרון ייחודי ובולט למוסיקה,
ומנסיוני מוסיקה הייתה לפתרון כשמדובר על דיסלקציות שונות על שום שונותה, ייחודה והתבססותה על ערוץ השמע-שהוא הלב והמרכז בתפיסת השפה ובלימודי הנגינה.
חלק מחברי למקצוע, וחלק מן ה"פיגורות" המקצועיות והבולטות בנוף המוסיקלי בארץ החלו דרכם כילדים עם בעיות בשפה.
אותם מוסיקאים התגברו על בעיות בתפיסת השפה הכתובה ומסריה[מוסיקה דרך סימניםתווים] בשלב מאוחר יותר בחייהם המקצועיים,
כבר כמוסיקאים עצמאיים ויוצרים.
מובן שההצלחה בנגינה ויצירה תורמות רבות לבטחון ולהכרה בערך העצמי של המבוגר ושל הילד ותאפשר בשלב מאוחר יותר,להתגבר על לימודים "פורמליים";קריאה, כתיבה, והבנה.
למי שפוחד מנגינה בפסנתר על רקע של דיסלקציה !
------------------------------ -----------------------
נגינה בפסנתר אצל מבוגרים וילדים עם דיסלקציות .
שמי ורד שנקר ואני מוצאת לנכון לכתוב ולספר לכם על התחום בו אני עוסקת ואשר עשוי יהייה לעניין אתכם .
אני מוסיקאית אקדמאית המתמחה בלימוד פסנתר קלאסי וסגנונות שונים, בקרב כל האוכלוסיות .
מוסיקה הוא מקצוע הנרכש באמצעות חוש השמיעה-התפיסה השמיעתית,
ושלא בדומה למקצועות אחרים,
מדעים מדוייקים כדוגמא בו ערוץ השמיעה כפוטנציאל למידתי לא תורם משמעותית ולא מהווה בסיס להצלחה בתחום.
אני מנצלת שפה מיוחדת זו-מוסיקה-על כל היבטיה;
התבטאות בנגינה, יצירה והלחנה, שירה בלווי נגינה הווה אומר דגש על התבטאות ספונטנית,
על מנת לעזור למבוגרים ולילדים המתקשים עם לימוד השפה בדרך קונבנציונאלית.
תפיסה שמיעתית מול מסר מילולי - נגינה משמיעה מול נגינה בקריאת תווים.
במקרים לא מעטים מתגלים ילדים ומבוגרים כבעלי כשרון ייחודי ובולט למוסיקה,
ומנסיוני מוסיקה הייתה לפתרון כשמדובר על דיסלקציות שונות על שום שונותה, ייחודה והתבססותה על ערוץ השמע-שהוא הלב והמרכז בתפיסת השפה ובלימודי הנגינה.
חלק מחברי למקצוע, וחלק מן ה"פיגורות" המקצועיות והבולטות בנוף המוסיקלי בארץ החלו דרכם כילדים עם בעיות בשפה.
אותם מוסיקאים התגברו על בעיות בתפיסת השפה הכתובה ומסריה[מוסיקה דרך סימניםתווים] בשלב מאוחר יותר בחייהם המקצועיים,
כבר כמוסיקאים עצמאיים ויוצרים.
מובן שההצלחה בנגינה ויצירה תורמות רבות לבטחון ולהכרה בערך העצמי של המבוגר ושל הילד ותאפשר בשלב מאוחר יותר,להתגבר על לימודים "פורמליים";קריאה, כתיבה, והבנה.