למי שרוצה לחוות יומיים שונים בתכלית

Kfirwi

New member
למי שרוצה לחוות יומיים שונים בתכלית

שלום לכולם. רציתי לפרסם כאן אירוע ארצי שקשור למשחקי תפקידים חיים ולכפר סבא. ומה הקשר? קודם אסביר לאלו מבינכם שלא יודעים מה זה משחקי תפקידים חיים את העיניין בכלליות. משחק תפקידים חי הוא בעצם כמו הצגה שלא כתובה מראש. לכל "שחקן" במשחק יש דמות שחיה בתוך עולם שונה (הנקבע לפי סיפור המשחק), ותפקיד השחקן הוא פשוט לשחק ולחיות את הדמות באותו עולם. יש המון סוגים של דמויות, והמון סוגים של משחקים. העיניין שהחודש יש משחק ארצי של שחקנים מכל רחבי הארץ ב"יער המלאכים" בדרום, אשר יתרחש בימי שישי ושבת של סוף החודש הזה. השם הכללי של המשחק הזה הוא "סאגה 4" מכיוון שהיו כבר 3 משחקים כאלו בסדר גודל שכזה עבור אותו עולם. העולם של המשחק בנוי מערים של בין 15 ל60 משתתפים בגילאים שבין 14,15 עד 30+. לכפר סבא יש השנה עיר שמייצגת אותה, שמה קארדיה. אם יצא לכם לראות חברה שמתאמנים עם חרבות בגן הזכרון בימי שבת בערב, אז אלו חלק מהשחקנים שלנו. (חרבות - כי יש כאלו שמשחקים לוחמים. וצריך לדעת להילחם כדי לשחק לוחם ולא למות מהר מדי.. ).אנחנו נשחק עיר של צוענים עם המון היסטוריה וכדומה אשר לא ארחיב עליה כאן. המטרה של להעלות את כל הסיפור הזה לכאן היא לתת את האפשרות לאלו שרוצים להשתתף בכזה אירוע ליצור איתנו קשר בהקדם. אנחנו עיר שתקבל בשמחה כל אדם שירצה להשתתף במשחק, כי אנחנו רוצים לתת לכמה שיותר אנשים לחוות את חווית המשחק ולטעום מהנושא. כמובן שהדבר דורש השקעה אישית של השחקן (כמו להכין לעצמו תלבושת וכדומה), אך אנחנו עובדים יחד ועוזרים זה לזה להגיע כמה שיותר מוכנים למשחק.הכל בכדי שנהנה ממנו ונחייה ליומים ממש בעיר צוענית בעולם אחר מהפנטזיה. בכל מקרה, לאלו שמעוניינים לקרוא עוד על הנושא, יש קישור לאתר של האחווה (שאחראית על הסאגה). ועוד קישור שבו נמצא המספר טלפון של ה"קפטן" שלנו שאחראי על כל האירגון ורישום המשתתפים. כולכם בהחלט מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהגיע לפגישות שלנו. לילה טוב שיהיה לכם. כפיר.
 

DeepTiffany

New member
האנשים עם החרבות

הם משחקים משחק סתם לכיף! מכירה אותם! הם סתם משועממים
 

Kfirwi

New member
יש שכל בכפר סבא :)

סלחי לי ממש על בזבוז הזמן שלך כשקראת את ההודעה. באמת אני מצטער.. את הרי מכירה אותם ואותי, ואת הרי יודעת בידיוק מה עומד מאחורי כל מה שקורה בכפר סבא.. איך לא זיהיתי אותך קודם? אני לא יודע.. בהחלט, הם משועממים, לא כמוך, (עם כל החיים המעניינים שלך.) אולי תספרי לנו על החיים המעניינים שלך? אולי תשתפי אותנו, כי אנחנו כל כך משועממים בתחביבים שלנו שפשוט אנחנו משתוקקים לשמוע מה יש לבן אדם אמיתי כנה ומודע כמוך לומר למשועממים שכמונו. ולא שאני ממהר לשפוט, לא לא, אסור למהר לשפוט את יודעת. אני פשוט מאמין לך בלב שלם, את מכירה אותם ("!"), הם משחקים "סתם" לכיף (ביננו, כיף זה לא משהו כזה שווה בימים הללו של החופש הגדול שלך שאת עסוקה בלהציל את העולם דרך הטלויזיה). בקיצור, הם "סתם" , את לא "סתם", את פאקינג סלברטי, לא לא, יותר מזה, את כוכב נולד 10. את הדבר הבא, את מרכז הקיום. מה שאת אומרת משנה משהו. לסיכום העיניין. אתם ילדים שבוכים שמשעממם לכם בחופש, אני מגיע עם יוזמה שדורשת השקעה ובסופה תגמול של חוויה יוצאת דופן. אבל מה לעשות שבטלויזיה לא משדרים את זה.. אוי, כמה חבל.. אז אם את בקטע של לחיות מהבועה שלך ולשפוט דברים בלי באמת להבין משהו מהעולם שיש סביבך, תעשי לי טובה ותגידי לי שכולם כאן כמוך, ואז אני פשוט אבקש יפה מאחראי הפורום החביב למחוק את כל העץ הזה. ההודעה שכתבתי קוראת לאנשים עם ראש פתוח, לכאלו שנמאס להם מהחוויות היום יומיות שמאכילים אותם עם כפית מהיסודי ועד האוניברסיטה. זאת חוויה שאת לא יכולה בכלל לחוות, כי הראיה שלך ליסוד הדברים כל כך עמוקה שפשוט זה מעבר לך כל הקטע הזה. אם פגעתי בך, אני מצטער, כי אחרי הכל חשוב לי מה שאת מרגישה. אכפת לי מאנשים גדולים עם דעות גדולות ונרחבות שרואים לעומק הדברים. ותודה שפקחת את עיני לראות שההשקעה בנוער בכפר סבא משתלמת. אני צריך לבטל את כל העסק! זה מה שאני אעשה! ככה הם יפסיקו להשתעמם! נכון? ככה יהיו להם יותר דמויות חיוביות שישפיעו להם על החיים. (הרי קמילה ומריצה הן האידיאל אליו עלינו לשאוף להגיע עם החיים, לא?) למי שקרה את זה והיה משועשע, כנראה אתם האנשים שאני מחפש. :) לילה טוב שיהיה לכם, וגם לך "נסיכה" (הולדן מהתפסן בשדה השיפון קרה לאנשים נסיך, זה נחמד, לא?)
 

Kfirwi

New member
קרא לאנשים נסיך.. קרה זה משהו אחר..

שגיעת כתיב לאות הזדהות עם המעריצה שלי שענתה לי בסימן שאלה.
 

6gaia9

New member
הבהרה קטנה ....

לא צחקתי כי המשחק מצחיק אותי ועצם העובדה ששמת כזאת הודעה בפורום בידרה אותי - אלא להפך . אני מאוד שמחה ששמת כזאת הודעת בפורום , בידר אותי העינין שאלו אנשים שאני מכירה ודרך הקישורים ששמת פה הגעתי להודעות שכתבו אנשים שאני מכירה ורואה ביום יום , כגון ארהל'ה שהוא ידיד שלי ואף הגעתי להודעה שכתב המורה שלי לאנגלית . וזו הסיבה היחידה שההודעה שלך בידרה אותי . אני מצטערת עם חשבת אחרת . באמת שיש לי המון הערכה כלפיכם וכלפי מה שאתם עושים . נכון אני לא מבינה למה זה כול כך מענין אותכם - אבל עם זה עושה לכם טוב וכול עוד זה לא פוגע באנשים אחרים בדרך , אני לא רואה סיבה שלא תעשו זאת . המון בהצלחה בסאגה בעוד שבועיים . גאיה
 

DeepTiffany

New member
כנראה

שאנשים כבר לא מבינים ציניות בימינו. למען השם, אתה צריך לנשום קצת בנאדם!! ואם לרדת על אנשים עושה לך הרגשה כל כך טובה... תהיה בריא, אני אפילו לא אטרח להחזיר כדי שהאגו שלך יעלה ותרגיש היום קצת יותר טוב עם עצמך.
 

Kfirwi

New member
אם לא הבנת אותי

אז חבל לי. אבל כל הפואנטה של הודעת התגובה שלי היא להראות לך כמה דפוק זה לדבר על משהו שאתה לא מכיר. אני בכלל מכיר אותך?? את מכירה אותי? ברור שלא. זה חסר ערך לומר דעות לגבי דברים שאין לך באמת מושג לגביהם.. ואם את רצית לכתוב משהו סתם כדי להעביר את הזמן, אז לדעתי היית צריכה לכתוב שאת מדברת מתוך משהו שאין לך באמת מושג לגביו, כדי שאנשים לא יקחו אותך ברצינות. (ואני לוקח אנשים ברצינות מתוך כבוד בסיסי אליהם). לרדת על אנשים?? מה שכתבתי לך נכון לגבי כל אדם, שום דבר שם לא מייחד אותך ממישהו אחר. את פשוט נבחרת להיות נציגת הילדים שטוב להם לחיות בבועה שלהם. ולמה את נבחרת ? כי קפצת בראש עם הדעות שלך. בקיצור, את לא צריכה לקחת אישית את מה שכתבתי כי פשוט השתמשתי בך כדי אולי למצוא מישהו שזה ישעשע אותו ומכאן הוא ירצה לבוא ולהצטרף לקבוצה. לא צריך שם אנשים מקובעים, אלא אנשים שאוהבים לחוות דברים מזוית שונה, ולא רק לראות שחקנים בטלויזיה שמייצרים זבל. שיהיה לך יום טוב DeepTiffany, בלי קשר לכמה אגו יש לי או לך.
 

Fonia

New member
מתי ואיפה אתם מתכנסים?

שיחקתי כבר משחקי תפקיד חיים בעיר "קדר" (אם שמעת עליה. עד כמה שאני יודע הם פרשו מהסאגה).
 

Kfirwi

New member
מוזר שלא שמעתי עליה..

בכל מקרה, יום שבת בערב בגן הזיכרון. תחפש מבין כולם את כפיר או את אוהד. (מקסימום תשאל איפה "אייל החכם" ותגיד לו שאני אמרתי לך לפנות אליו לגבי הסאגה). עוד משהו, יכול להיות שתראה שם חברה יותר צעירים, "דור העתיד", הם לא ממש מגיעים לסאגה, אבל הם כן יודעים מי זה אוהד או מי זה "אייל החכם". אני כפיר , נעים מאוד. תגיע ונדבר על הכל.
 

6gaia9

New member
חחחח

לפחות אמרת לו לחפש את אייל החכם , מזל שלא אמרת לו רק אייל . אז הוא היה מחפש שם שעות ... אחרי הכול 9 איילים זה לא דבר קל !
 

5טולי

New member
וישנקעעעעעעעעעעעעע

כל הכבוד על ההתארגנות לפחות הפעם אשכרה פירסמתם את מה שאתם עושים ואני מקווה שזה יצליח לכם ויבואו אנשים (אניי כבר רואה את אהרל'ה בצד מתקשר וכולו לחוץ כי אף אחד לא מגיעה....בחפיף כל עוד אתם נהנים) אה כן וכל הכבוד על הירידה....ציניות צה דבר בהחלט מצחיק (אבל מצד שני אני צוחקת מכל דבר.....)
 

Kfirwi

New member
תודה לך בר

לא אדבר כאן על ארלה. בלי קשר יש לנו כבר יותר מ35 איש. וזה אחלה, כי בסאגה עומדים להצטרף אלינו עוד. ירידה? איזו ירידה?? ציניות? אני??? לרדת על אנשים בפורומים?? לא מתאים, לא מתאים.. יום טוב שיהיה לך.
 

5טולי

New member
כל הכבוד!!!!!

מקווה שהם אשכרה יגיעו..........אבל בכל זאת בהצלחה
 
למעלה