למכירה מחשב נייד איכותי

לאה 10

New member
למכירה מחשב נייד איכותי

למכירה מחשב נייד איכותי בהזדמנות!! -של hp - פנטיום 4, - 1 ג'יגה זכרון, - 60 ג'יגה בדיסק קשיח, -מקורי, -כמעט חדש. -תוספת אחריות לחצי שנה לפרטים נוספים נא לפנות למסרים.
 

shaul flowers

New member
אולי אני אתעניין,

יש בו מספיק מקום ל-25 עובדות באתר חנות שלי? ומה עם צ'אטים, יהיה מקום על הלוח אם לתלות אותם? אולי אפשר לעשות עסקת חליפין, זרי פרחים לימי שישי לכל החיים מול מחשב? מה את אומרת, זאת הזדמנות של פעם בחיים! אני צריך להיות בטוח שהמחשב מספיק חזק בשביל החנות. ווה ווה ווי ווה, אני לא קונה בלי לראות בעיניים.
 

shaul flowers

New member
ווה ווה וויה ווה, נעים לעשות איתך עסקים

אבל אני לא קונה שום דבר לפני שאני מעביר אותו בדיקת איכות, אבטחה איכותית ואישור תקינות, אני שולח אותו עכשיו למעבדות מחשבים, שיבדקו עבורי, מ-א' עד ת', מלוח האם ועד הדיסק הקשיח! תן לי כתובת IP ומעכשיו, כל שישי, כמו שעון, השליחה שלי חמנית, מגיעה אליך עד הבית עם זר פרחים מרהיב ביופיו.
 

Zakariya1

New member
ווה ווה ווי וואה - זה לא מה שסכמנו

אם אתה רוצה מחשב לאימייל אין בעיה. אבל אם אתה רוצה מחשב אליך הביתה...או לחנות, תצרטרך לשלוח חמניות אלי הביתה. אניי מוכן להתפשר ותשלח לי גרעינים כל יום חמישי למשחק. שים לב לחנות התכשיטים שלי, מה דעתך? אגב, עכשיו מופיע הבאנר שלך פה למעלה. אתה ממש דומה לדובל'ה גליקמן. שבת שלום זקריה
 

shaul flowers

New member
כבר שנים אומרים לי

שאני כפיל שלו, אבל אני המקור בלי שום קשר לציפור. אפ אפ אפ, ושלא יעבדו עליך! אני הוא שאול פרחיו ובניו, וזה נכון, תליתי מעל הפורומים את הסרט שלי שבו אני מקדיש חמניה לחברה שלי כלנית, זה אקט פרסומי לעצמי, אני רוצה שכולם יידעו שאצלי החמניות הכי טובות, ושאני הוא השאול המקורי, אני ולא אחר. אז מה סיכמנו, אני שולח לך חמניות ואתה שולח לי מחשב? ווה ווה ווי ווה, בוא נלחץ לחיצת ידיים וירטואליות ונסכם את העסקה.
 
למעלה