למכירה

ארזS

New member
למכירה

שמעתי שמוכרים את המטוס הזה. יש מעוניינים? ...
 
אני רוצה אותו

אבל יש לי רק 200 שקל זה מספיק?
 

eyalmnm

New member
שומר נפשו ירחק

זה נכון שהמטוס הזה נראה טוב אבל הוא מטוס בעייתי ביותר מבחינה תחזוקתית והפעלתית. מספיק לקוא את "הוראות" ההטסה שלו בח"א על מנת להבין מדוע ח"א מוציא אותו משימוש.
 
אתה מוכן להרחיב קצת בעניין הבעיתיות

של המטוס הזה לאלו ביננו שלא קרובים כל כך לאינפורמציה? שמעתי בפורום אחר (לא חשוב איזה) שהוא לא משהוא, הייתי שמח לדעת למה. תודה - גידי
 

eyalmnm

New member
בעיטקר בעיות חשמל נוראיות

לפעמים בעיות אלו גורמות לבעית גלגלים, בעיות קשר ועוד.
 

atrac3

New member
שטויות

המטוס כמעט ולא מתקלקל באוויר... מה שכן הוא נורא בעייתי לצבא מבחינה תחזוקתית כי הוא לא מיועד לטוס בלי סוף אלא לטוס כמה שעות בשבוע ולא כל השבוע בלי סוף. אני נמצא סביב המטוס הזה כבר שלוש וחצי שנים ונתקלתי בתקלה אחת באוויר והיא הייתה תקלה בנורה של הגלגלים. (מדגיש - בנורה) מטוס אחל'ה לאזרחים, חרא לצבא
 

eyalmnm

New member
שים לב לטענה שלך

גם בצבא הוא לא טס כל הזמן אלא כמה שעות בשבוע. אגב מה זה כמה שעות בשבוע? תראה את הצסנות בהרצליה. ישנם מטוסים שהמנוע שלהם כבוי רק בלילה. לזה אני קורא בעיות אמינות. המטוס לא יכול להחליט אם טסים בו הרבה או לא.
 

atrac3

New member
הפשוש- כמו הצסנות שתיארת

הפשוש לא בנוי לעמוד במה שמעמיסים עליו. הוא לא בנוי לטוס כל היום (וגם בלילה, חיל אוויר לא נסגר בא"א) וזה מה שקורה בפועל. בלי קשר לזה - תקלות באוויר - כמעט ואין. אם זאת לעיתים יש בעיות שמישות על הקרקע למטוסים האלו...
 

eyalmnm

New member
אלו הסיבות בדיוק שפוסלו את הפשוש

אלו הסיבות בדיוק שפוסלו את הפשוש מלהיות עסקה טובה.
 

eyal bo

New member
atrac3 ידידי היקר

אל נא לך להשתמש במילים כה פסקניות ("שטויות"). אני מכיר מקרה אחד באופן אישי שבו הייתה תקלה אמיתית בכני הנסע באויר וגם מכיר מצויין את הטייס שזה קרה לו (היה פעם מפקדי...). הנזק אגב היה בלתי הפיך וממילא יצר הרבה מאוד גלים בזמנו (את הפירוט תקבל, אם תרצה פעם כשנחלוק את האויר יחד
) באופן בסיסי, ובלי קשר לתקלה עליה כתבתי כאן, ח"א בחר להעמיס את המטוס בכל מיני דברים שהאוירון לא ממש היה מתוכנן אליהם. דבר זה מצטרף לעוד כל מיני תקלות שאיני סבור שראוי לפרסמן כאן. צ'או איל
 

mr lavi

New member
הבוננזה המחליפה של הפשוש דווקא נראי

נראית טיפה יותר טוב לטעמי....
 

d19511

New member
הסיבה למכירה.....

אחזקת המטוסים בחיל האוויר היא אחזקה מונעת ולא שבר,כלומר לא מחכים עד "שיקרה משהו"אלא עושים בקורות תקופתיות לפי תאריך או על פי שעות טיסה.הביקורות מתחלקות לפי סוגים ורמת בדיקה ,כאשר הביקורת הגדולה ביותר ניקראת רבתית שנעשית אחרי נניח 1500 שעות טיסה(לכל מטוס שעות אחרות) בביקורת הזו מפרקים את המטוס לגורמים ,ומחליפים כימעט את כל האביזרים,והיא נימשכת מיספר חודשים ואף יותר אם "ניתקעים" בבעייה רצינית ולא צפוייה כמו שיתוך(חלודה)במקומות קריטיים(קורות כנפיים).את הבקורת הזו מבצעים במיקרה "שלנו" בארקיע שזה גוף אזרחי,וזה עולה כסף...והרבה. הנ"ל ביקשו סכומים מוגזמים אפילו במחיר של קניית\החלפת מטוס חדש,ולכן הדבר לא מישתלם לחיל האוויר וזו הסיבה שמוכרים אותו...
 
למעלה