למנהלי הפורום וחבריו ....

eviaman

New member
למנהלי הפורום וחבריו ....../images/Emo24.gif

אני חייב להגיד ולכתוב לכם שאני ממש מעריך את הפורום הזה, ואת האנשים פה בפורום יש פה אווירה נהדרת של ביחד ושל המון אהבה והמון הבנה יוצא לי להיות הרבה בפורום של וואלה ולעזאזאל מה שהולך שם כל הזמן רבים כל הזמן כועסים ממש גועל נפש , וגם מאוד קשה לכתוב שם , יש הרגשה שם שפשוט יקטלו אותך במקום לתת דעה מנוגדת משלך. פה יש דיונים יש הבנה על כל הסגנונות, וויב אמיתי !!! . ואווירה טובה המון כבודדד המון אהבה... אביה.
פ
 

ZeusMan

New member
בהחלט מגיע לכולנו מילה טובה...

אני אישית מאוד נהנה כאן בפורום הזה... גם ברצוני להודות לכל אחד ואחד פה על השיתוף פעולה, על האחווה, על ההבנה ועל האהבה הגדולה שאתם מביאים איתכם למקום הזה... אני אישית יוצא פורום מאוד אכזרי לא פחות בשם "פורום מוזיקה שחורה"... אני מודה לגיל ולמיכל כל יום על שפתחו פורום כה יפה ומפעילים אותו בהבנה.. תודה...
 

moshe alfasi

New member
ואני רוצה להודות לך!

המון! אחד האנשים שגרמו לי לשמוע המון דברים שלא ידעתי שקיימים, כל הזמן ממליץ, מארגן מאמרים ומשקיע ברמות! אם לא היית כאן, הפורום הזה היה יבש כמו הנגב! תודה רבה לך! קינג על!!!
 

ZeusMan

New member
YeahMan

תודות על המילים היפות... בשביל זה אני כאן, לפזר את המוזיקה הזאת ואת הידע שלי עליה לכל עבר.. תודה רבה איש...
 

noa08128

New member
בהחלט!

באמת ביג ריספקט! יצא לי ללמוד המון מהפורום הזה. יש כאן גם אחלה אנשים (את חלקם אני כבר מכירה ויצא לי להכיר עוד אנשים מקסימים.) אני תמיד נהנת להכנס לכאן . מרגישים את השמחה ואחווה באוויר,קסום.
ONE LOVE
נועה
 

S t o l a

New member
באמת כבוד!!!

תענוג של פורום, תענוג של אינפורמציה, תענוג של חוויות ואווירה טובה, ויאללה לשמור על זה ורק לשפר
המשך שבוע טוב!
 
תודה על התודות!

הפורום באמת מתחיל לקבל צורה(הגיע הזמן), יש משתתפים קבועים, ואני בטוח שהרבה יותר קוראים ממה שנדמה. הייתי שמח שכולם יצטרפו גם ככותבים אבל אי אפשר להכריח אף אחד. לי ולמיכל(כמנהלי הפורום) יש nuff respect לכולכם! תמשיכו לעשות מה שאתם עושים, הפורום הזה בשבילכם. ביג אפ גיל.
 

Jah 3

New member
באמת מילה טובה לפורום ולמנהלים

אני שמעתי הרבה רגאיי לפני שהגעתי לפורום הזה, אבל אין ספק שבזכות הפורופ שמעתי הכרתי והבנתי דברים חדשים ורבים על הביוטיפול רגאיי הזה שכולנו פה שומעים. אז פשוט שנמשיך ככה, Jah Bless Good Night
 

K C

New member
הרבה מאוד כבוד

כל מילה מילה, אין צורך להוסיף
 
למעלה