למקרה ומישהו עקב/התעניין בשאלת מעבר עם ערימת מזוודות:

קרטונים:

הגודל ביונייטד = 157 ס״מ, סך האורך-רוחב-גובה.
מבחינת נפח, הכי טוב זה קוביה, אבל אם משתמשים בשקיות וואקום, אין צורך בנפח גדול כל כך.
גיליתי שהארגזים הטובים נמצאים בקרטוניות של חנויות למוצרי תינוקות, קרטונים של טיולונים ועגלות. השתמשנו גם בשני קרטונים גדולים יותר, שחתכנו כדי להתאים לגודל הרצוי, ולנצל נפח עבור פריטים שאי אפשר לדחוס (נעליים, לדוגמא)
כדאי מאוד לחזק פינות ובכלל עם דאקטייפ, ועם מסקינג טייפ רגיל.
 

doronf65

New member
מנהל
רק בבקשה לא עם ניק זמני - כללים בהודעות נבחרות משמאל

 
למקרה ומישהו עקב/התעניין בשאלת מעבר עם ערימת מזוודות:

בקצרה/ אמ;לק:
אפשר להוביל הכל בלי שיירה של מכוניות משפחתיות, ובעלות לא גדולה בהרבה מזאת של מונית רגילה.
אין צורך לשבור את הגב או להביא שיירה של חברים שיעזרו, יש סבלים.
יש יתרונות בארגזי קרטון על פני מזוודה, כשטסים לכיוון אחד.

בהרחבה:
אז אחרי שמכרנו כמעט הכל, ושמרנו כמה ארגזים בישראל עם (בעיקר) ערך נוסטלגי, נותרנו עם 9 ארגזים (ארגזים בגודל המתאים על פי חברת התעופה, רובם בגודל וצורה של מזוודה רגילה. הפער בין ארגז קרטון מאסיבי לבין מזוודה ממוצעת, יכול להגיע לשלושה ק״ג, עבור 9 מזוודות זה אומר 27 ק״ג מיותרים! גם אם נעגל הרבה למטה, זה המון משקל. השתמשנו בשקיות וואקום, כך שבכל ארגז מיצינו את 23 הק״ג עד לקצה, והיה ארגז אחד של 30 ק״ג) ועוד קארי-און לכל אחד, תיק אישי לכל אחד ועגלת תינוק + כסא בטיחות.

הגעה לנתב״ג:
לנתב״ג הגענו עם מונית של 12 (או 14?) נוסעים (מומלץ! 052-3245545 , למקרה ומישהו מעוניין. לא קל למצוא מונית טובה, הגענו גם לכאלה שפירסמו שירות 24/7 , אבל כשהתקשרנו לתאם אמרו שזה 24/7 אבל לא בשישי שבת, אישתי ניסתה להסביר להם את משמעות המושג עשרים וארבע *שבע* אבל ויתרה. הנהג היה מקסים, יעיל, סייע בהכל, מכיר את הנהלים בנתב״ג ואפילו מספק טישו עבור הדמעות כשיוצאים לדרך)
הכל נכנס למונית, ואנחנו ישבנו בנינוחות. לא היה צורך במשחקי טטריס, או מעיכות, או קשירה על הגג, זה חוסך המון זמן ולחץ.

סיוע בנתב״ג עם הארגזים:
התקשרנו לשירות הסבלים (מתחבא בתוך האתר של רשות שדות התעופה), 053-5352011 , חיכה לנו בשער בחור נחמד עם עגלה גדולה וליווה אותנו בסבלנות ואדיבות עד שמסרנו את הארגזים. התשלום שביקש היה בסכום שסוכם מראש, וכלל קבלה מסודרת (הוספנו גם טיפ, על השירות)

חברת התעופה - יונייטד:
כיוון שאלה לא היו מזוודות אלא ארגזים, לא היתה שקילה שלהם. אחרי צ׳ק-אין העברנו אותם לאגף המטענים, וקיבלנו הצעה לצרף גם את הקארי-אונס כמטען בבטן המטוס, זה הקל עלינו מאוד.
לא יודע אם כל הנ״ל זה נוהל קבוע. אולי בסיטואציה אחרת היו שוקלים את המטען, והיינו משלמים קצת יותר על חריגה.

ניוארק, לאחר ביקורת דרכונים ולפני ביקורת מכס:
זכרתי את מה שבוסטון גאי כתב, אז חיפשנו ומצאנו skycap שהסתווה איפה שהוא. היה לא ממש אדיב, והאיץ בנו להזדרז כל הזמן. ליווה אותנו בערך חמש דקות סה״כ והסכום היה דומה למה ששילמנו בנתב״ג, רק בדולרים... כיוון שהוא לוקח איתו את כל מה שחשוב לנו באותו שלב וממשיך עם הציוד בלי שיש לנו קשר עין איתו, אז לא ניסינו להתמקח. מה גם שהשירות היה כל כך חיוני, וגם אם זה היה יקר יותר - לא היינו מוותרים עליו.

סוף דבר:
היעד הסופי היה נמל תעופה קטן ונחמד, הקרוסלה של המטענים נמצאת דקה הליכה משער היציאה. רכבים יכולים להמתין ממש בכניסה, אז העמסנו הכל על 3 עגלות שדה תעופה והעברנו לרכב בסבלנות. לsuv גדול של 7 נוסעים, עם כסאות מושכבים, הכנסנו את כל הקרטונים. השאר למכונית השניה)
ה-כ-ל הגיע יחד איתנו ובמצב מצויין. אולי את הקרטונים הם זורקים פחות מאשר מזוודות רגילות?
 
למעלה