למרות שזה לא קשור לפורום

nir y agus

New member
למרות שזה לא קשור לפורום../images/Emo183.gif

החלטתי לפרסם פה סיבה אחת היא שזה יהיה נחמד סיבה שנייה שזה יעורר קצת את הפורום הרדום סיבה שלישית כי בא לי מדובר בטלנובלה שאני מפיץ גם בפורום טלנובלות ובקטנטנות. מדובר ב"כאילו" המשך לקטנטנות. תהנו 80 פרקים לעונה הראשונה. סוף שבוע טוב שאלוהים ימנע פיגועים ורוצחי תינוקות
 
ניר!

אני חולקת עליך בעניין הפורום הרדום, וחוץ מזה, הגיע הזמן שיהיה כאן קצת הומור, לא? טלנובלה מקסימה, בדיוק כמו "סנטיאגו", המשך כך! והלוואי שתפילתנו תישמע, והפיגועים כבר לא יהיו מנת חלקנו, אמן! ליאת.
 
ניר!

איזה כיף. הייתי רוצה שתספר לנו איך אתה מתמודד עם ה-C.P., שאחרי הכל, זוהי מטרת הפורום, [מה שאתה מוכן לחשוף, כמובן], ליאת.
 

nir y agus

New member
../images/Emo183.gif האמת?

אני לא ממש חושב על זה עכשיו.. כי אין לי זמן לבכות ולרחם על עצמי. אני לוקח את עצמי בידיים וממשיך הלאה. זה בדיחוק מה שאני עושה. הנה היום למשל אני הייתי היחיד שהכנתי שעורי בית באנגלית מתוך 15 לדים
שבוע טוב מצורף הפרק השני של הטלנובלה
 
ניר!

זה לא עניין של רחמים עצמיים, זה פשוט חלק מהתמודדות, אבל אם אתה מרגיש שאתה לא רוצה להתמודד עם זה כעת, זה בסדר גמור, אתה רק צריך לדעת שבאיזשהו שלב, ההתמודדות תגיע, ואנחנו כאן איתך כדי להתמודד על הצד הטוב ביותר, בהצלחה! תודה על הפרק ה-2, מחכה ל"סנטיאגו", כל הכבוד על ההישג בשיעורי הבית באנגלית, ליאת.
 

nir y agus

New member
אם כל שש עשרה שנותיי../images/Emo183.gif

לא התמודדתי מול זה מה הסיכוי שהוא יצוץ עכשיו
 
לניר!

לפעמים ישנן התמודדיות מאוחרות, שצריך לקחת בחשבון את הסיכוי שהן יצוצו באיזשהו שלב, אם לא עכשיו, אז בטח כשתהיה קצת יותר גדול, כמו שקרה לי, ליאת.
 
למעלה