למרות ששייך ל-UFC ולא ל-WWE שם את הכתבה כאן 😎

דיברגנט חדש

Well-known member

נגד הממשלה, בעד ישראל? קונור מגרגור שוב מטריף את אירלנד

לוחם ה-UFC האגדי מתכונן לחזרה לזירה, אבל בינתיים יש לו קריירה חדשה: צייצן פוליטי, שתקף את ראש ממשלתו על כך שלא קרא לחמאס "ארגון טרור". האם מגרגור "נער הפוסטר של הימין הקיצוני" או פשוט אומר בקול את מה שרבים חושבים בשקט?​

שערוריית הן לא דבר זר עבור קונור מגרגור, גם לא אור הזרקורים. כשיש סערה ציבורית באירלנד, לוחם ה-UFC יהיה שם. בשבוע שעבר פרצו מהומות בדבלין אחרי שמורה וילדים נדקרו במרכז העיר. נפוצו שמועות על כך שמדובר במהגר אלג'יראי ותחילה נטען שמדובר בפיגוע טרור, אבל האירוע עדיין בחקירה והאמת טרם יצאה לאור. אלפים יצאו לרחובות והיו גם ששרפו ניידת משטרה, שהמשיכה לטעון שכנראה לא מדובר בפיגוע.
מגרגור צייץ דברי תמיכה במפגינים. "אירלנד במלחמה", טען, וגם ענה למפקד המשטרה שאמר כי אין עדיין אישור לכך שמדובר בפיגוע טרור. "ילדים חפים מפשע נדקרו ללא רחמים, יש סכנה מוחשית באירלנד, שלא הייתה אמורה להיות כאן. לא נעשתה פעולה כדי לתמוך בציבור. התגובה שלו לא מספיק טובה, תעשה שינוי או שתפנה את הדרך. שאלוהים ישמור על אלה שהותקפו. תגנו על אירלנד, או שאני אעשה את זה בעצמי". זה היה רק חלק מסדרת פוסטים ברשתות החברתית X (לשעבר טוויטר) נגד הממשלה והמשטרה.


קונור מגרגור
מגרגור. נגד הממשלה האירית
(צילום: AP Photo/John Locher





Like Reply Only הוספת תגובה

Report
 
למעלה