נקודת מבט קצת שונה.......
שלום לכולם! מזמן לא כתבתי בעיקר מפאת חוסר זמן אך אני תמיד קוראת ומתעדכנת. לפני כשבועיים נקרעה לנו הרצועה העליונה בסנדל השמאלי (לא נקרעה לגמרי אבל נוצר קרע שהקשה על נעילת הסנדלים). אני, המורגלת בשרות הלקוחות בארץ כבר ראיתי בדימיוני שיקח זמן לקבל סנדל חדש וכמה אהייה צריכה לשלם עבורו כהשתתפות עצמית. חשבתי שאולי היא תבקש לשלוח לה את הסנדל כדי שהם יחליפו רק את הרצועה הפגומה. הכנתי את עצמי לשאלות נוסח: "אולי משכת חזק מדי"? וכתבתי מייל לאמילי, מתאמת ההזמנות מ-MD, היא ענתה לי לאחר 5 דקות עם הבטחה שהיא מייד שולחת לי סנדל חדש בלי לבקש הסברים והוכחות, בלי תרוצים ובקשה ל"השתתפות עצמית" התכתבתי איתה ביום שלישי בערב וביום חמישי בערב הגיע שליח UPS אקספרס עם הסנדל ומכתב התנצלות ארוך. יום למחרת קיבלתי מייל מאמילי בו היא מתעניינת אם קיבלתי את הסנדל והאם הכל בסדר. מה שבטוח, שרות כזה לא הייתי מקבלת בארץ. ברצוני לציין גם את הנוחות הרבה של הסנדלים. בדגמים החדשים הנעליים מתחברות למוט בלחיצת כפתור מה שמאפשר להוציא את המוט בשעת החלפת טיטול או מכנס בלי להוריד את הנעליים (לדעתי זה מאוד נוח במיוחד אצל התינוקות שנועלים את הנעליים 23 שעות ביממה). כמובן שישנו גם היתרון היחסי שלהן בקיץ, אני נועלת אותן לתום בלי גרביים כך שהרגל לא מזיעה בלילות הקיץ החמים. לסיכום: למי שיכול להרשות את זה לעצמו שווה כל שקל (מה גם שבקופת חולים מכבי מקבלים החזר של 83% מהעלות). יצא קצת ארוך........