למתלוננים הידד!

odedg

New member
למתלוננים הידד!

התלונות ברובן, לפחות לפי מה שרואים בפורומים כאן ואצל השכנים, הן על שרות גרוע מבחינת אי הצלחה של הטכנאים לתקן את המוצר שהתקלקל, על תהליך המשגע ומעצבן ומתאים למאה שלפני המאה הקודמת (כאילו אין טלפונים סלולאריים), פרסומות ומסעי שיווק שיש בהם הטעיה, אי אמירת הפרטים החשובים לצרכנים (גילוי נאות) . ויש כמה בעיות במלחמה בתופעות האנטי צרכניות האלה: למשל, שיטת מצליח עובדת שעות נוספות. מי שנתפס מול צרכן שאינו מוותר עושה, במקרה הטוב) מחווה סמלית ויוצא נקי, כש99% מקרים אחרים או לא מתלוננים או בכלל לא יודעים שסדרו אותם. בעיה אחרת, הממשל, זה שאנו משלמים מסים על מנת שישרת אותנו, טוען כי זה לא עניינו, ושהצרכן ישבור את הראש לבד , כמו בבית משפט לתביעות קטנות שהולך ונסתם, ובהרבה מקרים נותן מקסימום איזה פשרה מעצבנת (את מי שצודק...) תביעות מטעם המדינה מתמשכות שנים, העונשים מגוכחים, ואינם מרתיעים,ובכלל מאד מאד מעטות מול גלי הרמאויות. התקשורת (וארגוני הצרכנים) מפרסמת רק מה שיש לו סיכוי לרייטינג, דם וסקופים. בעלי התקשורת הם גם בעלים של הגורמים המסחריים הפוגעים בצרכנים. נכון פה אני נשמע מאד פסימי אך יש נקודות אור. יש לכם רעיונות? בואו נדבר
 
למעלה