למתנדבים לעזור בתכנית העשרה לנוער

למתנדבים לעזור בתכנית העשרה לנוער../images/Emo39.gif

כבר קיבלתי חמישה מסרים ממתנדבים (חלק בדוא"ל). אשמח אם גם תקראו את הסילבוס שהצעתי ותגיבו או תציעו שיפורים/שינויים. כ"כ נא הודיעו איפה אתם גרים, האם תוכלו לתרום שעתיים בימי ששי בשנה"ל הבאה ואם כן- לאורך איזו תקופה. ייתכן שאם יהיו יותר מתנדבים מבתי ספר, נוכל לחלוק את הסילבוס לנושאים ותקופות קמרות יותר מסמסטר שלם. כ"כ האם תוכלו לתרום שעת טיסה להטסת תלמידים? מטוס שלכם או שכור?
 
בשמחה, רק תגיד מתי../images/Emo127.gif

אני מתגוררת ברעננה , אני טסה רק בימי שישי - כך זאת בחשבון
 

eyalmnm

New member
בכיף

גר ברעננה טס בכל יום שאפשר. כלומר, אין יום קבוע. גמיש. איל
 
מוכן להתנדב

יש באפשרותי להדריך מספר של חניכים בהטסת טיסנים. אני רואה בזה ההזדמנות למשוך נוער לתחום התעופה וזו בעיני מטרה נעלה ביותר! אשמח לתרום מזמני.
 
! Veto , הרחיקו אותם מארז !

אני מכיר את ארז, תוכנית לימוד שלו אינה מבדילה בין אוירון וטיסן. (נ.ב. - אני תמיד מחפש משקל להקפות בצ´רוקי - בכנפי פח אף אחד לא מוכן לעלות איתי )
 
האם תהיה באויה בשבת זו?

אני טס לעין יהב כנראה ואהיה באויה ב-10:00 ואשמח לפגוש אותך.
 

צחי נבו

New member
כל הכבוד, יש לי שאלה...../images/Emo119.gif

האם הביטוח למטוסך הפרטי מכסה הטסה על ידי טייס "זר" ? האם כך מבוטחים מטוסים פרטיים בדרך כלל או שרק לטייסים-הבעלים?
 
מבוטח לכל טייס בכפיפות לנסיון

כי יש לי עוד שלושה בנים טייסים . אבל אני לא נותן לזרים להטיס אותו. כי אם אתן אותו לאחרים תהיה לי בעיה חוקית לגבות את הכסף, וגם כי אני רוצה אותו לעצמי
 

צחי נבו

New member
תודה, טוב לדעת ../images/Emo3.gif

אם נשים את הכסף בצד הרי שבעל מטוס יכול לתת לחבר להטיס... אגב, יש הפרש משמעותי בעלות הביטוח (נאמר בין 4 טייסים בלבד ל"כל אחד" בעל ניסיון טיסתי דומה) ?
 

צחי נבו

New member
הערות לסילבוס ../images/Emo158.gif

1)נושא ראשון צריך להיות לדעתי - לא ההסטוריה. דווקא משהו כמו "מה זה מטוס וכיצד הוא טס". 2) מטאורולוגיה לדעתי נושא בעל חשיבות משנית בהיבט ההעשרה הזו. יש להתמקד באלמנטים הקשורים לתעופה ומשפיעים/מסוכנים. 3) ניווט - 4 שעות זה ממש קצה המזלג, הייתי שוקל להרחיב קצת תיאוריה של ניווט (מפות, סטיה מגנטית ועוד). 4) הכרת מטוס - 172 כדוגמה בלבד ולא כנושא מרכזי. ממליץ לדבר על תפעולים שונים והמערכות השונות, אפשרי תוך המחשה מעשית ללא טיסה ! מצבי חירום לדעתי לא מעניין אותם. 5) לשלב ביקור במועדון דאיה + טיסת היכרות (לא יקר). זהו אשנב מעניין ובעיקר זול לעולם התעופה (להוציא רשיון עולה 1/3 לדעתי). 6) ביקור בשד"ת הרצליה כולל מגדל (בעצמי לא הייתי) והתבוננות במטוסים בהקפה יכול להיות מועיל להבנה (המראה, נחיתה, מדפים - אפשר לראות במשקפת מה קורה למטוס בכל שלב!). ועוד דבר - נושא טיסנים יכול להיות מעניין בפני עצמו. זו דעתי.
 
למעלה