למתעניינים גם בכושר ואימון - אירוח מומחה

למתעניינים גם בכושר ואימון - אירוח מומחה

הזמנה לדיונים בפורום שלנו - פורום אירובי השכן http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=665&r=1 (מבקשת פרגון גם ממנהל הפורום הזה)
היום (25.12) בין השעות 15:00-17:00 יתארח אצלנו בפורום יואל שמואלי ויענה על שאלות מקצועיות מתחום הכושר:

* קניזיולוגיה
* יציבה
* גמישות
* אימון פונקציונאלי

אני רוצה להזמין אתכם ולבקש ממכם לתת עוד קליק על העכבר ולעבור רק להיום, רק לשעתיים לפורום אירובי השכן ולשאול שאלות מקצועיות ולקבל תשובות יעודיות לנושאים שהעליתם (ואז אתם מוזמנים לחזור לפורום המקורי שלכם:) ). אני בטוחה שביום יום עולות המון שאלות ואין כל כך מענה זמין ומיידי - ולכן יואל יהיה כאן לשירותכם היום. אני כבר ממתינה לתוכן המקצועי והמעניין שיעלה כאן אז לא להתבייש - יאללה לתת גז על המקלדת

הרקע המקצועי של יואל שמואלי: יואל מתמחה בקניזיולוגיה (תורת התנועה), יציבה, גמישות ואימון פונקציונאלי. מאבחן ומטפל ביציבה ואימון תפקודי. מרצה בקורסי הסמכה והשתלמויות למורים, מאמנים ומדריכים. מנחה קורסים מתקדמים משלו - למאמנים, מדריכים ומטפלים.

אני רוצה לספר קצת על יואל, דרכו המקצועית החלה במכללה לחינוך גופני שבוינגייט, בלימודי תואר ראשון. במהלך לימודיו במכללה בחר להתמחות במגמת יציבה, בראשותה של ד"ר ורדיתה גור.
לאחר שסיים את לימודיו במכללה המשיך ללמוד במגוון רחב של הכשרות וקורסים כמו: מורי יוגה, רפואה סינית (לימודי העשרה), שיאצו, IMT, KT ועוד ובין לבין למד תואר שני באוניברסיטת חיפה בשילוב עם מכללת וינגייט (מסלול משותף של האוניברסיטה והמכללה).

ואנחנו כבר סופרים את השעות ומחכים ליואל, ניתן להכין את השאלות מראש וכבר להתחיל להעלות לפורום
 
למעלה