לנובו 890s שהגיע אמש מהדואר לאחר תשלום מס

ב נ י 2007

New member
לנובו 890s שהגיע אמש מהדואר לאחר תשלום מס

טלפון נחמד לא יותר אבל למרות הדירוג הגבוה של החנות יש פאק בפלאפון הזכוכית בחלק התחתון של הפלאפון טיפה בחוץ מתרוממת טיפה החוצה זה נראה כאילו הדביקו אותו בדבק פלסטיק
..המסך מגה לא משהו..שלחתי לחנות מכתב חריף מאוד שאני רוצה פיצוי הולם על הנזק שנגרם לי הם רושמים שהם יבואני לנובו החנות שרכשתי מהם את המכשיר.בסיכום הכללי של הרכישה הראשונה שלי בעלי אקספרס למכשיר סלולרי אני נותן להם את הציון 4.
 

אבי לב50

New member
קודם כל תתחדש אבל הנה הוכחה חותכת נוספת

למה לא כדאי לקנות מעליאקספרס. ומכיוון שקראתי את תלאותיך בתקופה האחרונה אודה לך אם תוכל לתת כאן קישור ל"חנות" שממנה קנית את המכשיר דרך עליאקספרס. כמו כן האם שילמת בסוף את המיסים שדרשו ממך? ואם כן כמה שילמת? ותנסה להנות מהמכשיר כמה שאפשר.
 

ב נ י 2007

New member
תודה רבה המס שדרשו ממני על פלאפון שעלה לי 70$

ושולם בדואר 124שקל. מס קנייה 52שקל ומע"מ 70שקל .על האריזה שקבלתי היום רשום 29$ ויתכן בגלל שהמוכר רימה אותם במחיר חוייבתי במס מלא למרות שלא היה צריך בכלל לרמות במחיר האריזה. לינק לחנות בבקשה ..http://www.aliexpress.com/store/1268752 לינק נוסף http://www.aliexpress.com/item/Orig...HD-Screen-Android-4-0-MTK6577/1878983072.html
 

אבי לב50

New member
קודם כל אל תסמוך על הדירוג הגבוה של החנות בעליאקספרס

כי הם מוחקים דירוגים שליליים כדי להראות כמה שהאתר הזה טוב. דבר שני זאת בעייה עם הסינים האלה שמרמים את שלטונות המס שלהם בסין כשרושמים מחיר נמוך למוצרים שהם מוכרים ואחר כך לקונים בארץ יש בעייה והם "אוכלים אותה" כי את המכס לא מעניין שהמוכר רמאי ומבחינתם הקונה הוא הרמאי.
מה שאני יכול להציע לך בשלב זה, למרות שאני מאוד סקפטי, זה שתפנה בתלונה להנהלת עליאקספרס ותפרט את השתלשלות העניינים ותכתוב שאתה מצפה להגנת הקונה שהם כל כך מתגאים בה, כי גם מכרו לך מוצר דפוק (בנוגע למה שסיפרת על ההדבקה של המסך) וגם שהמוכר כתב מחיר נמוך מהמחיר ששילמת לו ולכן שלטונות המס בישראל דרשו ממך לשלם מס על פי הערכת מחיר שרירותית שלהם. שוב, אני סקפטי ביחס להתנהלות של עליאקספרס אבל אולי במקרה שלך הם יפתיעו לטובה. ותדווח כאן על התוצאות אם יהיו.
 

ב נ י 2007

New member
בהחלט תודה על העצה שנתת לי..בכל מקרה רשמתי מכתב חריף

לחנות וביקשתי פיצוי הולם על הנזק שנגרם לי. ניתן להם מספר ימים להשיב לי תשובה מספקת במידה ולא אני יפנה כפי שרשמת להנהלת עלי אקספרס וידווח להם על כל מה שקרה בפרטי פרטים..מבטיח לעדכן .
 

G Gabi

Member
"הוכחה חותכת". נו באמת.

עד כה, החל מנקודה מסויימת, נמנעתי באופן גורף להגיב להודעות שאתה ו- ב נ י 2007 כותבים.
עם זאת, ההודעה הזו שכתבת עלולה לגרום לרבים להמנע מלרכוש במקום זה או אחר רק בגלל נקודת ההסתכלות שלך שאתה מציג אותה כעובדה מוגמרת.

ראשית אכתוב - התחלתי לרכוש ב-AliExpress בתחילת שנת 2014 בגלל שינוי המדיניות של PayPal בעניין INR בכל הנוגע למוכרים מהמזרח.
מאז שהתחלתי לרכוש שם ועד היום, בחשבון האישי שלי - הוצאת קרוב ל-$2,000. הפריט היקר ביותר שרכשתי עמד על כ-$150.
פתחתי פעמיים מחלוקת בגלל מוצר שלא הגיע, גלגלי השיניים עובדים לאט - אבל עובדים.
פעם אחת פתחתי מחלוקת על מוצר שלא כמתואר וקיבלתי זיכוי חלקי כפי שביקשתי.

מדובר בפלטפורמה שאין שום בעיה לרכוש דרכה. צריך להיות מודעים לכללים שלה ואיך להתנהל בה.

אין לי כל כוונה להגיב יותר בדיון הזה. עמדותי בנוגע לרכישות במסחר אלקטורני בכלל וב-AliExpress בפרט נכתבו מספר פעמים פה בפורום והם גלויים לכל.


בנוגע למקרה הנקודתי הזה, הרוכש היה "להוט" לקבל את המכשיר ופעל בדרך שלענ"ד אינה נכונה.
במקרה הזה, במידה והוא מעוניין ב"מזעור נזקים", הייתי שוקל לפתוח מחלוקת על מוצר שלא כמתואר ולהחזיר אותו למוכר ולקבל בגין זה זיכוי מלא. האם זה משתלם? החלטת הקונה. הוא כבר שילם את המס וכן עלות המשלוח חזרה לסין תהיה על חשבונו.

בנוגע להצהרה שאינה נכונה, יש התייחסות לעניין בתקנות של AliExpress שכל מי שרוכש שם מצהיר שהוא קרא את התקנון והסכים לו. אמנם המקרה הנקודתי כאן נופל בין הכסאות, אבל *אולי* יהיה אפשר להקיש מהתקנון למקרה זה. אין לי מושג מה סיכויי הצלחת ההיקש.
קישור: http://help.aliexpress.com/claim_policies.html
מספר ציטוטים:
(4) the declared value of the products are not consistent with the actual value of the products, therefore Buyer has to pay a fine at the importing country.
(2)Supplier's responsibility: if the products are detained because the declared value of the products are not consistent with the actual value (either lower or higher), Supplier shall provide the pro forma invoice and other necessary documents to prove the value of the products in accordance with the requirements of the customs of the importing country and assist Buyer in completing the customs procedures.
b)If Buyer is still unable to complete the customs clearance and is imposed a fine, AliExpress.com shall refund to Buyer an amount equivalent to the fine (the financial charges for the refund will be borne by Supplier). Buyer shall pay the fine and then complete the customs clearance to claim and take the products. The remaining amount of the Order will be released to Supplier.
 

אבי לב50

New member
סבבה לך שלא היו לך בעיות עם הרכישות שלך מעליאקספרס

או כמעט לא היו.
אני קראתי המון תלונות על בעיות שיש עם קניות משם ובאופן אישי קניתי משם מעט מוצרים לא יקרים וגם איתם היו בעיות שונות ומשונות ולכן החלטתי לנתק מהם מגע. אתה כמובן יכול לחשוב אחרת ולהביא נתונים אחרים, זה בהחלט בסדר ואין לי כל כוונה להתווכח. מה שכתבתי בכותרת לגבי ההוכחה החותכת התכוונתי שזאת עוד הוכחה בשבילי שאני צודק.
 

ב נ י 2007

New member
יש אמת בדברייך גם אני הזמנתי משם מספר מוצרים חלקם היה בסדר

גמור לא היו תלונות..הזמנתי נעלי נייק היו בסדר מקוריות רק המידה הייתה קטנה..הזמנתי נעלי אסיקס הגיע מזוייף זיוף של תחנה מרכזית..בכל מקרה מ2 הזוגות נעליים הצלחתי להתפטר במחיר שרכשתי אותם.
 
למעלה