לסאמיה בענין ההוראה
ראשית עלי לציין את נחישותך להמשיך בלימודי ההוראה,מי כמונו יודע איזה קשיים ולחצים את עומדת לפני כל שעור והרצאה. השאלה האם זה כדאי? חיים שלמים לעמוד בלחצים מול כיתת ילדים, שיכולים להיות אכזריים? לדעתי,עם כח רצונך תוכלי להצליח במקצועות רבים אחרים שאינם מבוססים בעיקר על כושר ביטוי בעלפה. אני מבין שבמיגזר הערבי רוב הנשים נוטות להוראה, אולם אני משוכנע שגם במיגזר הערבי וגם בחינוך ישנם אפיקים שבנויים פחות על הוראה ויותר על הכנת חומר, פיקוח וכדומה. אני משוכנע ואיני אומר זאת רק מרצון לעודדך,כי רצונך העז יוכל לקדמך למקצועות שבהם תוכלי לנצל היטב את הפוטנציאל הטמון בך כאשר לא תסחבי את המשקולת של הגימגום. עשי רשימת מקצועות שאת אוהבת, בדקי אפשרות תעסוקה בעתיד באיזור מגוריך,בדקי מה משקל הדיבור בכל אחד מהם. חבל לבזבז את החיים במאבק אבוד מראש, לעתים יש להתפשר.
ראשית עלי לציין את נחישותך להמשיך בלימודי ההוראה,מי כמונו יודע איזה קשיים ולחצים את עומדת לפני כל שעור והרצאה. השאלה האם זה כדאי? חיים שלמים לעמוד בלחצים מול כיתת ילדים, שיכולים להיות אכזריים? לדעתי,עם כח רצונך תוכלי להצליח במקצועות רבים אחרים שאינם מבוססים בעיקר על כושר ביטוי בעלפה. אני מבין שבמיגזר הערבי רוב הנשים נוטות להוראה, אולם אני משוכנע שגם במיגזר הערבי וגם בחינוך ישנם אפיקים שבנויים פחות על הוראה ויותר על הכנת חומר, פיקוח וכדומה. אני משוכנע ואיני אומר זאת רק מרצון לעודדך,כי רצונך העז יוכל לקדמך למקצועות שבהם תוכלי לנצל היטב את הפוטנציאל הטמון בך כאשר לא תסחבי את המשקולת של הגימגום. עשי רשימת מקצועות שאת אוהבת, בדקי אפשרות תעסוקה בעתיד באיזור מגוריך,בדקי מה משקל הדיבור בכל אחד מהם. חבל לבזבז את החיים במאבק אבוד מראש, לעתים יש להתפשר.