לסובלים מהבירה

לסובלים מהבירה

הנה רעיון. לא רעיון מושלם, אבל נכון לעכשיו הוא נראה לי כרע במיעוטו. אז ככה: תפריט כלים => אפשרויות אינטרנט (לחלופין: לחיצה ימנית על סמל האינטרנט => מאפיינים) => אבטחה => רמה מותאמת אישית. אם מבטלים את האישור להפעיל פקדים ותוספות של ActivX (Run ActivX controls and plug-ins), בקבוקי הבירה נעלמים. מומלץ לבחור "בקשה" (prompt). במקרה כזה, לפני הכניסה לדף תופיע בקשה לאפשר או למנוע הפעלת פקדים ותוספות כאמור, ואחרי הבחירה ב"לא", תופיע גם אזהרה, שייתכן כי תצוגת הדף תשתבש. אחרי שתעשו את זה, תוכלו גם להעלים את חלק הארי של הצבעים: תפריט כלים => אפשרויות אינטרנט => נגישות => התעלם מצבעים המוגדרים בדפי אינטרנט. פעולה זו פחות מומלצת, כיוון שהיא מעלימה גם צבעים "נחוצים". בכל זאת נסו. ואגב: אם תבחרו להעלים את הצבעים, בטלו את תצוגת שולחן העבודה כדף אינטרנט, אם הוא מוגדר כך; אחרת כל הצבעים ייעלמו ממנו (לחיצה ימנית על שולחן העבודה => שולחן עבודה אקטיבי => הצג כדף אינטרנט). הערה: האמור כאן נבדק ב- Win 98 SE ובאקספלורר 6. אני מניח שהוא נכון גם לגבי גירסאות אחרות.
 
קראתי את הדיון והאמת

אני מסכימה עם עופר. תפוז היה פורום מפסיד ולא זכה להגיע לבורסה מכישלון. עד שהגיע לידיים של אליאב "אליאב המשיך באסטרטגיה שאפיינה את תפוז מראשית ימיו-פניה לקהל צעיר של בני 20 ולנוער, אבל פיתח טקטיקה חדשה ומוזרה למראה. "אנחנו לא נייצר תוכן" , אמר אנחנו נבנה את הטכנולוגיה שעליה ינוע התוכן. ומי ייצר את התוכן? הגולשים בעצמם השיב. הפורטל לא יעסוק בכל דבר , אלא יתמקד בגולשים ובקהילה, והיא תייצר את התוכן למען עצמה. "אם אני משקיע ביצור כתבה", טען, "מחר היא כבר לא שווה כלום . אבל אם אני ישקיע ביצור טכנולוגיה , היא תמשיך לפעול מעצמה" וכאן יבוא המפץ הגדול של תפוז. א-מערכת טכנולוגית, בלי התכנים של גולשים, כמו נס קפה בלי הקפה. ב-הפירסומות המעיקות גורמות ללא מעט גולשים, כל מיני תקלות במחשב, וגורמות להירתע בכלל לפתוח את האתר.....פעם הייתי כל יום באתר הזה כמה פעמים ביום...עכשיו לפעמים שבוע אני לא נכנסת בכלל(וזה עצוב כי הרבה פורומים הפסיקו להיות מענינים, מבחינתי ). השיכלולים, והשיפורים צריכים להתאים לקהל היעד. יום טוב מרחל-נשמה
 
כמה הערות בקצרה

א´ הכתבה שאת מצטטת היא ישנה ומאז שהיא פורסמה, היו כמה תיקונים בניהול
. ב´ "מבחן התוצאה" לפי כתבה שהתפרסמה היום באותו עיתון שאת מצטטת, קרי מעריב, כל שבוע מבקרים בפורומים של
400.000 גולשים. אם את רוצה, בפרפרזה על פרסומת ידועה, 400.000 איש לא טועים. ג´ תמיד אפשר ללכת למקומות נפלאים אחרים, כמו וואלה אבל גם שם מנסים להרוויח מפרסומת. ד´ הבוקר כשנכנסתי למעריב כדי לקרוא את הקישור שנתת לנו, התנפל עלי איש קטן מצוייר שרצה לשכנע אותי בתוקפנות להכנס לתוך קישור ורדף אחרי במורד העמוד. זה לא הפריע לך?
 
אז כמה דברים

א-הכתבה שמורה לי במועדפים. אני לרוב קוראת כתבות כשמישהו בפורום שאני גולשת בו, שם קישור...לרוב אני, לא יוזמת עצמי קריאה של כתבות אז יתכן שאני לא מעודכנת. ב-מספר הגולשים, בעיני הוא דבר לא מעניין...כי לא בחנתי איך נספרים הגולשים והכניסות...יש פורום שאני נכנסת אליו מהבוקר, וגולשת כאילו פעם אחת עד הערב -אותו איפי......ולעומת זאת יש פורומים פחות מענינים שאני יכולה באותו יום להכנס כמה פעמים לדקות ספורות באיפי שונה..כי סגרתי מחשב מידי פעם....אז מה הפורום ההוא טוב יותר בעיני כי גלשתי יותר פעמים? אני אישית כמעט, כל יום מוחקת קוקיז וטמפרורי אינטרנט מהמחשב.....ונרשמת מחדש לאתרים, ולפעמים כשיש לי הוראות שגיאה יותר מפעם ביום..אז מה זה אומר שנכנסו כמה גולשים? כל הסקרי גולשים האלה הוא שטות אחת גדולה....ולא מראה על איכות הפורומים....ואם כבר תחשוב על זה ....פסיכופטים מטרידים...הם אלה שנמשכים ופעילים במקום שהם יכולים הרבה יותר מגולש רגיל וזה דווקא מקפיץ את מספר הכניסות, כי חלק מהעניין שהם מחליפים איפי ושמות וכינויים...במהלך היממה.... ג-ללכת לוואלה?....לא הספיק לי מה שעברתי
ד-העיתון היחיד שאני נכנסת לקרוא לפעמים מיוזמתי וגם ממש מעט מעט...זה גלובס ומעצבן מאוד ....אני צריכה את הסקירה היומית מעבר לזה לא נמצאת שם במיוחד....אני לא קוראת מעריב אם לא שמו קישור בפורום. אני לא אומרת שמפסיקים לגלוש רק בגלל פירסומות...הכל זה אוסף של דברים...כמובן מתווסף לזה איכות, וניהול הפורומים....על ידי מנהלים שונים, ויחס לגולש מצד ההנהלה של האתר. הפרסומות הרבות הן נדבך לאכזבה מפורום זה או/ו אחר באתר....ואז "עיקרון ההכללות" --כל האתר הזה הוא כך וכך --משתלט על המאוכזבים. זו דעתי ....יתכן שאני טועה.... שבת קסומה מרחל-נשמה
 
למעלה