אייל גלבוע
New member
לסיכום בתקווה שהפעם העובדות נכונות|
1. לצורך קבלת רישיון טיס פרטי, אין חובה בביצוע 3 שעות טיסת לילה אולם אי ביצוען יגרום למגבלה ברישיון שביטולה כרוך בהוצאה נוספת ובבירוקרטיה כנהוג. 2. ביצוע 3 שעות טיסות לילה, מקנה לטיס פרטי זכות לביצוע טיסות לילה באזור ה- CTR בלבד. 3. הגדר מכשירים מאפשר ביצוע טיסות לילה בתנאי IFR בלבד ובנתיבים המיועדים לכך. הוא אינו מאפשר טיסות לילה בנתיבי CVFR ועל-כן הטיסה לחיפה למשל, אינה אפשרית מאחר ויש בה קטע המוגדר כ- CVFR. 4. לטייסים פרטיים ולבעלי הגדר מכשירים מוצע קורס הגדר לילה בן 10 שעות ובסופו בחינה עיונית ומעשית המקנה את הזכות לטוס טיסות לילה בתנאי CVFR. האם מישהו מכם התנסה בקורס לילה, קיבל את ההגדר ויוכל להעביר רשמים?
1. לצורך קבלת רישיון טיס פרטי, אין חובה בביצוע 3 שעות טיסת לילה אולם אי ביצוען יגרום למגבלה ברישיון שביטולה כרוך בהוצאה נוספת ובבירוקרטיה כנהוג. 2. ביצוע 3 שעות טיסות לילה, מקנה לטיס פרטי זכות לביצוע טיסות לילה באזור ה- CTR בלבד. 3. הגדר מכשירים מאפשר ביצוע טיסות לילה בתנאי IFR בלבד ובנתיבים המיועדים לכך. הוא אינו מאפשר טיסות לילה בנתיבי CVFR ועל-כן הטיסה לחיפה למשל, אינה אפשרית מאחר ויש בה קטע המוגדר כ- CVFR. 4. לטייסים פרטיים ולבעלי הגדר מכשירים מוצע קורס הגדר לילה בן 10 שעות ובסופו בחינה עיונית ומעשית המקנה את הזכות לטוס טיסות לילה בתנאי CVFR. האם מישהו מכם התנסה בקורס לילה, קיבל את ההגדר ויוכל להעביר רשמים?