לספר או לא לספר ליועצת ?
רציתי להוועץ אתכם/ן בנושא עליה לכיתה ז' של ילד הנמצא בטיפולי. הילד אובחן כלקוי למידה בכיתה ד'. עד כה הוא די הסתדר בביתה"ס בעיקר בשל אימו שתווכה בינו לבין המורים. האם נהגה לשבת איתו ולהכין שעורים ולאחרונה הוא מסתדר לבד וכמעט ולא נזקק לעזרתה. הילד עובר ביה"ס מתוקף היותו עולה לכיתה ז' וגם במקביל למעבר דירה ואיזור מגורים. האם מתלבטת האם לספר ליועצת בביה"ס החדש על קשייו כבר עכשיו או בתחילת שנה הבאה. היועצת של ביה"ס יעצה לה לספר אך היא אינה בטוחה שכדאי כדי לא ליצור יש מאין. אולי הילד כבר יכול להסתדר בכוחות עצמו ? כיצד מתמודדים בצורה השקולה עם הדילמה ? אלו נקודות כדאי להביא בחשבון בשקילת הפעולה שתעשה. אני שומר את חוות דעתי כרגע כדי לפתוח לדעות מגוונות... בברכה שריד
רציתי להוועץ אתכם/ן בנושא עליה לכיתה ז' של ילד הנמצא בטיפולי. הילד אובחן כלקוי למידה בכיתה ד'. עד כה הוא די הסתדר בביתה"ס בעיקר בשל אימו שתווכה בינו לבין המורים. האם נהגה לשבת איתו ולהכין שעורים ולאחרונה הוא מסתדר לבד וכמעט ולא נזקק לעזרתה. הילד עובר ביה"ס מתוקף היותו עולה לכיתה ז' וגם במקביל למעבר דירה ואיזור מגורים. האם מתלבטת האם לספר ליועצת בביה"ס החדש על קשייו כבר עכשיו או בתחילת שנה הבאה. היועצת של ביה"ס יעצה לה לספר אך היא אינה בטוחה שכדאי כדי לא ליצור יש מאין. אולי הילד כבר יכול להסתדר בכוחות עצמו ? כיצד מתמודדים בצורה השקולה עם הדילמה ? אלו נקודות כדאי להביא בחשבון בשקילת הפעולה שתעשה. אני שומר את חוות דעתי כרגע כדי לפתוח לדעות מגוונות... בברכה שריד