לעבודה בחלוקת עיתונים

לעבודה בחלוקת עיתונים../images/Emo130.gif

מודעה מתוך עיתון "ירוק"- דרושים נערים/ות להפצת עיתון ירוק מגיל 15 ומעלה בימי חמישי אחה"ח לעבודה קבועה. טל'- 09-7604071 ובעיתון "קול הכפר" - דרושים בני נוער בני 15 ומעלה לחלוקת מקומון בימי ה' באיזור השרון שכר גבוה- 09-7668684 נא להשאיר פרטים בתא הקולי. לכל מי שביקש שיהיה בהצלחה!
 

nofar17

New member
המ..

שמעתי שהשכר על הפנים. ומשלמים לפי כמות העיתונים לשעה.
 

ShaniNaor

New member
50 ש"ח לכל היום...

או משו כזה... :S ניסיתי להשיג עבודה בחופש וזה מה שהם אמרו... (אבל אני בכלל לא בגיל המתאים אז זה לא כל כך משנה)
 

ba r2 0 1 0

New member
אוו נחמד...!

יש תנאי קבלה מסויימים חוץ מהגיל
אני מקבל איזה איזור שאני רוצה? אני עוד פחות מחודש יכול להתקבל
(*אהמ לכם!*)
 
תשובות על מספר מחשבות שעלו כאן

שכר - לחלק עיתונים לוקח מקסימום שלוש שעות- משמע שזה ייצא שכר מינימום. אבל בוא נאמר שלרוב האנשים ייקח באיזור השעתיים ואז זה יוצא שכר ממש סבבה. השכר נקבע לפי כמות עיתונים ולא לפי כמות שעות, לכן צריך לפעול באפקטיביות. השכר אינו מצוין, מכיוון שמדובר על עבודה שהיא רק פעם בשבוע. כך שיוצא שבסוף החודש אתה מקבל 200 ש"ח. לכן נשמע שהשכר אינו טוב, אך אם בוחנים את כמות ההשקעה למען השכר הזה מבינים שהוא בהחלט הוגן. אז קצת מתאמצים, הולכים הרבה, אולי קצת מזיעים אבל מרווחים כסף ביושר. מי שמחלק הרבה זמן ועושה עבודה איכותית מקבל בונוסים
איזור החלוקה - האיזורים נקבעים ע"פ צרכי המערכת, אבל עם התחשבות באיזור בו גר המחלק. מנסים שזה יהיה כמה שיותר נוח למי שאמור לחלק (בניסיון שזה יהיה באיזור שקרוב ביותר לביתו). תנאי קבלה - בעקרון אין תנאי קבלה למעט אמינות ויושר. הם סומכים עלייך שתחלק בכל תיבות הדואר- אם אתה לא עושה את זה ולא דיווחת באופן אמין- זו יכולה להיות בעיה. חוץ מהתנאים הללו (שהם על באמת בסיסיים) אין משהו נוסף שאני מצליח לחשוב עליו שהם מבקשים (כמובן למעט הגיל). עבדתי בחלוקת עיתונים במשך חצי שנה אי שם בעברי- ואני זוכר את החוויה הזו כמשהו חיובי במיוחד. בהצלחה למי שמתכנן לעבוד!!!
 
למעלה