לעזוב את תקשוב

kokita66

New member
לעזוב את תקשוב

הבנתי שבחוזה של תקשוב כתוב שמי שעוזב חודש ראשון משלם 500 שקלים אבל אחרי חודש זה נהיה 1500
הבנתי גם ממישהי אחרת שמה שכתוב על ה500 שקלים זה בכלל לא נכון והם מורידים 1500 שקלים, זה נכון?
מישהו מניסיון?

דבר שני, האם שהתחלת לעבוד בתקשוב מיד השתלבם במענה וידעתם כיצד לטפל באנשים או שהייתם צריכים לשאול ולבקש הרבה עזרה?
 

nofi1456

New member
תקשוב - מניסיון של חברה

הכל עובד לפי חוזה, אבל שימי לב שהחוזה משתנה בין עובד לעובד, תלוי בתפקיד שלך.
יש מידע, זימון תורים, שירות של הוט, ובטח עוד הרבה, אני בעצמי לא מכירה שם הכל...לכל אחד, ככה חברה שלי שעבדה שם אמרה, יש התחייבות שונה ואני מניחה שגם הקנסות משתנים בהתאם.
אני אתן לך את הדוגמא שלה. זה מה שהיה כתוב לה בחוזה:
-ההתחייבות היא ל-9 חודשים.
*אם עוזבים אחרי 0-2 חודשים משלמים 1200
*אם עוזבים אחרי 2-4 חודשים משלמים 900
*אם עוזבים אחרי 4-7 חודשים משלמים 700
*אם עוזבים אחרי 7-8 חודשים משלמים 400
*אם עוזבים אחרי 8 חודשים, והחודש ה-9 (שאז כמובן פג תוקף ההתחייבות) עדיין לא הגיע, משלמים 200.

לגבי מה נכון ומה לא נכון לגבי מה שהם מורידים..זה הכל מופיע בחוזה. במידה והם הורידו לך סכום לא נכון, לכי תתבעי אותם...

לגבי הדבר השני ששאלת..כמו בכל מקום, לא תמיד יודעים הכל על ההתחלה. עוברים הכשרה בסיסית אבל ברור שתמיד יש שאלות וצריך להיעזר בותיקים יותר. לאט לאט, שוב, כמו בכל מקום, זה משתפר.

ובאופן כללי - אם עדיין לא התחייבת, תתרחקי משם!! כל הסיפורים שאני שומעת (גם מחברים וגם פה בפורום) על המקום הזה הם נוראיים...
 

kokita66

New member
יש לי יותר מדי שאלות אני מרגישה

והאחמ"ש לוחץ עליי ולפעמים אני לא כל כך מבינה מה צריך לעשות,אז קורה שאני מחזיקה לקוחות יותר מדי זמן על הקו..וזה בסך הכל שבוע שני שלי..אני מרגישה כאילו לא עשיתי קורס. כאילו ברגע האמת אתה לא זוכר מה צריך לעשות ואיך לתפעל את המערכת בהתאם למה שהלקוח מבקש.
אני מרגישה כמו איזה מטומטמת שם וזה גם מוריד לי את הבטחון אבל כולם אומרים לי שככה זה בהתחלה, ואין לי כוח כבר ללחץ הזה..שבוע שני שאני מגיעה במצברוח ירוד.
מצד אחד אני רוצה להתגבר על זה ולא "להתבייכן מכל שטות" מצד שני נמאס לי מזה.
&nbsp
אני זוכרת סכום מסוים בחוזה, במידה ואתפטר אני צריכה להודיע להם שבועיים מראש? והאם יש לי זכות לבקש את החוזה במידה ואני חושדת שהם לקחו ממני יותר מדי?
 

nofi1456

New member
מה זאת אומרת לבקש את החוזה? אין לך עותק שלו?

תבקשי בהקדם האפשרי. גם כדי שיהיה לך (שתדעי מה תנאי ההעסקה והקנסות וכו'), וגם בגלל שאם הם ירצו להסתיר משהו, הם יעשו לך בעיות..יכולים להתחמק, או לשנות את החוזה (לא יודעת כמה הם אמינים בקטע הזה)..

תשמעי, ברור שילחצו עלייך...רוצים שתיכנסי כמה שיותר מהר לעבודה השוטפת.
נגיד, חברה שלי עבדה שם במרכז מידע של מכבי. יש המון המון מידע שהיא הייתה צריכה לזכור. אי אפשר לדעת את הכל במכה, וגם לא אחרי קורס, אבל עם הזמן משתפשפים ואת תראי שזה יילך לך יותר חלק. אז אולי בהתחלה קשה אבל לאט לאט זה נהיה בסדר, כמו בכל תחום בחיים שקשה בו בהתחלה.
יהיה טוב, את תראי!
ובשביל להתבכיין תבואי לפה, יש הרבה שמזדהים איתך
 

kokita66

New member
לא, אין לי העתק :\

אם אני מבקשת הם חייבים לתת לי?אסור להם לסרב?
 

nofi1456

New member
לא יודעת מה אומר החוק

אבל לפי הגיון בסיסי - מן הסתם אם מישהו חותם על חוזה, ראוי ואפילו הכרחי שיהיה לו עותק ממנו.
חוץ מזה, שחברה שלי עבדה שם ויש לה עותק של החוזה, אז הדבר לא בלתי אפשרי להשגה.
 

F00D Is G00D

New member
כמה דברים

א. לקחת הכל בפרופורציה, לנשום עמוק ולשקול השלכות.

ב. חוזה חייב להייות אצלך. אם אין - להעיר על כך שלא קיבלת (אין צורך לדרוש, ואם מתעניינים למה את צריכה - מספיק להגיד שסידרת מסמכים עם אמא והיא שאלה).

ג. לא כדאי להתפטר, אם הם לא יהיו מרוצים מהקצב שלך - שהם ייפטרו, זה ייקל על תהליכים כמו למשל תשלום הקנס (שייתכן ולא ייגבו אותו במקרה פיטורים), וכן בקבלת דמי אבטלה והסבר למעסיקים הבאים (מעסיק ייקבל יותר בהבנה אי עמידה ביעדים דרקוניים של מיקור חוץ לעומת "וויתור עצמי").

ד. ייתכן וגביית קנס היא לא חוקית במקרה שלך. הסיכום העדכני ביותר שייכלתי למצוא מובא כאן http://minimum.org.il/articles/show/890
 


לגבי החוזה, אני מניחה שאפילו לא ישאלו, אם כבר יביעו פליאה שלא נמסר עותק במעמד החתימה (כנראה שהוא לא הבין שהוא אמור לקחת את העותק איתו).
 

kokita66

New member
חשבתי על זה שאני יכולה פשוט לתפקד גרוע והם מיד יפטרו אותי

 

F00D Is G00D

New member
זה לא מה שאמרתי...

תפקוד גרוע בכוונה תחילה הוא לא אתי ולא מכבודך.

כוונתי הייתה שאם אכן יש לך קשיים שמונעים עמידה ביעדים, זה לא מתפקידך להחליט האם הם מצדיקים את סיום תפקידך או לא - שהמנהלים יחליטו.

לי לדוגמא יש סטנדרטים מאוד גבוהים מעצמי, ואני מאוד מתאכזב כשאני מפספס אותם (וזה קורה). מצד שני המנהלת שלי תופסת ממני סופרמן ודואגת להדגיש גם את הטעויות וגם את ההצלחות. כך שלא תמיד מה שאנחנו רואים ככשלון נתפס ככה גם בעיני הארגון.

לגבי התסכול בעבודה, חזור שוב לסעיף 1.
רובנו לא עובדים בעבודת חלומותינו (יש לי אסטמה, אני לא ייכול להייות כבאי או טייס). לכן אלא אם כן אתה מתכוון להילחם עד להשגת החלום, אין מה לרוץ ולהחליף עבודה כל פעם שנשבר ה*. העבודה הבאה לא תהיה טייס סופר-טנקר
 
להתרחק כמו מאש

בכנות, עבדתי שם וסבלתי.. החזקתי איכשהו שנה ו4 חודשים.... גם כי בתור סטודנטית לא היה לי כספים מיותרים לתת להם. הם אומרים שהם מתאימים לסטודנטים ובפועל ממש לא.. למזלי האחראית הישירה עליי הייתה מדהימה אז איכשהו שרדתי.
 
היי


האמת לא חשבתי שתזכרו אותי.
&nbsp
אני בסדר, אחרי שעזבתי את תקשוב די נעלמתי מהפורום ... בואי נגיד אני עדיין קצת בטראומות מהתקופה ההיא של שירות לקוחות טלפוני.
אומנם עובדת עכשיו גם במקצוע שירותי אבל מסוג אחר בהחלט.
&nbsp
מה איתך?
 
ברוכה השווה קודם כל


לא כתבת אם את אוהבת את מקום העבודה הנוכחי, מקווה שכן ואת מוזמנת לשתף בחוויות.
&nbsp
אני.... כבר ממזמן לא בתחום השירות, אבל כל דבר כמעט קשור לשירות פחות או יותר, לא? אפשר אפילו לומר שאני בתחום של שירות מתקדם אם נתעקש...
 
לגבי המקום הנוכחי

אוהבת, בטח.
כי זה משהו שבחרתי לעשות כל החיים ומקצוע שלמדתי.
אבל העבודה לא קלה.. לא פיזית ולא נפשית.
אצלי גם זה לא בדיוק שירות לקוחות אבל קשור לזה ,כמו שאמרת כמעט כל דבר קשור לשירות לקוחות.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה