לעיתים יש יותר מתועלת אחת
לד''ר הרמן. לעיתים קיימות שלוש תועלות מובהקות בעלות משקל זהה במוצר אחד. לדוגמא: תוספי המזון של חברת הרבלייף, הנמכרים בשיווק רב שכבתי. הם מציעים בנשימה אחת: דיאטה, אורח חיים בריא, הכנסה כספית. כיצד ניתן לשווק מוצר כזה מבלי בפורמט אחד מבלי לאבד את המסר ואו הלקוח הפוטנציאלי?
לד''ר הרמן. לעיתים קיימות שלוש תועלות מובהקות בעלות משקל זהה במוצר אחד. לדוגמא: תוספי המזון של חברת הרבלייף, הנמכרים בשיווק רב שכבתי. הם מציעים בנשימה אחת: דיאטה, אורח חיים בריא, הכנסה כספית. כיצד ניתן לשווק מוצר כזה מבלי בפורמט אחד מבלי לאבד את המסר ואו הלקוח הפוטנציאלי?