לפי דעתי האח הגדול מיד צריך להעיף את נעמה צבר

לפי דעתי האח הגדול מיד צריך להעיף את נעמה צבר

ואיתי וגם ערן ההזוי הם שוב ושוב מפרים את החוקים ברור שיש כבר בריטות בינהם ברמיזות וברור שצבר השקט כביכול מההתחלה פתאום התעורר לחיים ונהפך כולו לדמות דומיננטית עושה פה פרובוקציות ודילים אני ממש דורשת מהאח הגדול להעמיד את ארבעתם להדחה היום על הפרת חוקים ככה הם ילמדו שם לסתום את הפה הרי ברור שצבר השחצן והמובטל שאין לו כסף חזר לגור עם ההורים בבנימינה הראה בדיבור שלו בלילה על גזענות ועל ארבעה שהם על הכוונת שלו וכולנו בית יודעים בדיוק למי התכוון אז שלא יאיים על אף אחד שיקום ויילך הלוואי נמאס כבר ממנו אדם מתנשא ונימצא בו כל הגועל שלא נותן חשק להמשיך לצפות בתוכנית גם נעמה יודעים למה בכתה בלילה אני אספר לכם כיוון שהיא ושי שני אנשים עם אגו בשמים שני טיפשים שחושבים שהם בעלי הווילה התחילו רוב הזמן לתת פקודות ולנהל את הבית ופתאום שניהם התעוררו למציאות שניהם היום יסולקו על ידי הרוב כיוון שלכולם נמאס מהצעקות שלהם והשתלטנות שלהם על הבית אז שניהם נבהלו הלוואי שניהם יועמדו היום להדחה אז באמת תהיה רעידת אדמה בית וכולם ידעו שאף אחד לא יכול להשתלט על כולם זה לא השרדות הם פתאום שכחו שאנחנו הקהל בוחר ולא השבט ודרך אגב שמתם לב שי המכוער מנסה לשחק אותה דן מנו ? הוא סוג ז של חיקוי ובכלל אני חושבת שכל הבחירה של האנשים לא מייצגת אף אחד לא בחרו אתיופי ולא חד הורית ולא מעיירת פיתוח ולא מאילת בחרו צוות עם אגו מנופח ריק מתוכן אין ספרדים חוץ מיוסי והחוצפה שבמקום אתיופי בחרו שני אחים רוסים הגעתי למסקנה שמי שבחר הוא בעצמו גזען ואם יוסי או בתו ייצאו מהווילה הרי ברור שלפי הדילים שם הוא יועמד כל התוכנית הלכה והרייטינג יירד להם בצורה מחפירה לפחות בהשרדות ידעו לבחור אותם טוב גם מבוגרים וגם אמצע וגם צעירים צריך להעיף את מי שבחר את הצוות ההזוי וחסר הבטחון גועל נפש של בחירה.
 

metrosexual

New member
באמת מוזר שאין אתיופים

הם שמו כמעט כל מייצג ממגזר רוסים,גייז,ערסים,מרוקאים,דתיים,אתאיסטים,חוזרים בשאלה,ערבים בן אדם בלי שכל(ערן)
 
אממ... לא הבנתי מה קרה

ולמי צבר היה גזען (לא ראיתי) חוץ מזה שמהתחלה ראיתי שהוא ועוד כמה שם מאוד מתנשאים, מי שאומר על עצמו שהוא מלח הארץ , אז הוא ממש לא מלח הארץ. במקרה הטוב סתם מתנשא בעל אגו מנופח.
 
חביבי תשמע

אני יודע שאתה מרוקאי אבל בכל זאת, אתה באמת חושב שמישהו יכול לקרוא את ההודעה הזאת?! שמעת פעם על פיסוק, ניקוד??? על אנטר שמעת??? אני אישית לא מתכוון לקרוא את הגוש אותיות הזה.
 

Elaa56

New member
צבר הגעיל אותי כבר מההתחלה

ריקני ומתנשא. על מה ???
 
אנשים שאני כבר לא יכול לראות על המסך:

צבר נעמה שי ערן גם מגעיל אותי, אבל מדי יום אני מבין שהוא קורבן של עצמו. איש קטןן וחסר חשיבות, שאפילו השארותו או אי השארותו בוילה כבר לא כ"כ מעניינת... אני מקווה, שלפחות אחרי שייצא מהוילה יטפל בעצמו אפילו פסיכולוגית וישחרר לחץ. הבנאדם כ"כ אטום רגשית, שזה גובל כבר ברחמים...
 

shiranosh 17

New member
אני דווקא חיבבתי אותו בהתחלה

אבל עכשיו הוא נהיה מעצבן...
 
../images/Emo207.gif ניתן לצפות בהאח הגדול גם מחוץ לבית?

אז זהו שכן, האח הגדול מוקרן בשלטי הפרסום הטלוויזיונית ברחבי הכבישים. סתם לידע כללי
 
למעלה