לפני שאני נכנס לכושר

foxil82

New member
לפני שאני נכנס לכושר

אני בן 24 גובה 176 משקל בערך 76, אני מעוניין להיכנס לכושר, כדי לשדרג את גוף ובריאות, ויש לי כמה שאלות: 1. אבא שלי נפטר בהתקף לב בגיל 51, האם כדאי ללכת לרופא לפי כושר או לא צורך? אם בהמלצתך ללכת לרופא, האם יש סיכויים שאלך לכושר? 2. אני מאוד אוהב לאכול הרבה בקיבה קצת כמות מיותרים (לא ג'אנק פוד מלאה ושמור לפי ארוחות), האם אפגע בכושר במהלך הכושר? 3. כשאני רץ (לא בכושר) יש לי בעיה בקוצר נשמה, וכאבים קלים בחזה הימין, האם זה ייעלם את בעיה אחרי כושר? 4. אני מאוד מעוניין לעשות שק ארגופים, מה זה עוזר לגוף? 5. מדיטציה זה חלק מכושר? מה זה עוזר? תודה על תשובות וחג שמח. נ.ב. כל מה שאמרתי בשאלות, תוכל להסביר אילו תוכנית כושר מתאימים לי? הייתי רוצה ללכת 2-3 פעמים בשבוע, ולעשות כושר כשנה או שנה וחצי...
 

חן M

New member
לפוקסיל 82

קודם כל משתתף בצערך... דבר שני אני ממליץ לך לא רק ללכת לרופא אלה גם ללכת למבדק ארגומטריה [בדיקה במאמץ] שאני מאמין שהרופא גם ישלח אותך לשם.. אם אתה מתכוון להרשם לחדר הכושר אתה חייב אישור רפואי תקין באישור רפואי זה צריך להיות כתוב שאתה כשיר/בריא להתאמן וחשוב מאוד שיהיה כתוב שהאישור מיועד לחדר כושר כמובן חתימת רופא,פרטים אישיים שלך ותאריך האישור[אבל אלו דברים סטנדרטיים שאמורים להיות רק תבדוק זאת..] לא הבנתי את השאלה השנייה . בקשר לשאלה השלישית תציין בעיה זאת בפני הרופא והוא ישלח אותך במידה ויחשוד במשהו לבדיקות המתאימות[אל תזלזל בשום סימן] בשאלה הרביעית אני מבין שאתה מעוניין בשק אגרוף שמע פעילות אירובית על שק איגרוף היא כיפית ומעולה [אני עושה זאת לפחות פעמיים בשבוע] אבל בשביל שזה יהיה באמת כיף ולא מזיק אתה אמור לדעת איך להתאמן ואיך לשלב קומבינציות של מכות על השק בצורה טכנית נכונה ועם כללי הבטיחות הנכונים אני ממליץ לך בהיבט זה להירשם לקבוצה מתאימה או לקחת מאמן פרטי שילמד אותך.. מדיטציה היא חלק של הרפייה יש כאלה שמשתמשים בטכניקה זו בסוף אימון בכדי לנקות את -MIND ובכדי להרפות את השרירים ויש כאלה שמשתמשים בזה גם לפני תחרויות בכדי למקד דברים מסויימים. מדיטציה לא גורמת לכושר אך היא בהחלט כלי שניתן להשתמש בו באימונים. איני יכול לומר לך איזו תוכנית מתאימה לך משום שזה לא מקצועי לתת תכניות על גבי האינטרנט בשביל זה יש לך מאמני כושר בחדרי הכושר או שאתה יכול לקחת לך מאמן פרטי... המשפט שאמרת בסוף קצת מאכזב לעשות כושר שנה-שנה וחצי??? ידידי כושר גופני זה לא סטוץ זה אורח חיים בריא [כולל גם תזונה,לא לעשן,שינה מספקת וכו'...]!! זה דבר שאנו מיישמים במהלך כל שנות חיינו בכדי לשמור את גופנו בריא ככל הניתן.
 

foxil82

New member
תודה על תשובות וכמה שאלות

1. מה זה -MIND? 2. אני מאוד אוהב לאכול מנות בכמות גדולות (לא ג'אנק פוד ושומר לפי ארוחות ), האם אפגע את כושר גופני במהלך כושר (משקל יתר, יתר שומנים)? 3. מה זה אימוני לב ראיה? (במה זה עוזר?) אני לא שותה בעיתים קרובות, אני לא מעשן, בחור רגוע, אני מפקיד מאוד בשינה. בעבודה אני עובד מכונאי לתעשיית מזון גם פורק סחורה קצת כבדים, אני מהרבה הולך במדרגות מלמעלה למטה, הליכה מלאה שעה וחצי ביום. את תזונה אני אוכל חצי תזונה וחצי פחות תזונה (אוכל גאנ'ק פוד לעיתים רחוקות)
 

חן M

New member
לפוקסיל../images/Emo13.gif

MIND זה מצב התודעה שהגוף נמצא בו יש כל מיני שלבים של MIND ... [איני מומחה גדול בזה אם אתה מתעניין בנושא זה יותר נסה בפורום רפואה משלימה] השאלה השניה מתאימה לפורום תזונה נסה גם שם. אימוני לב/ריאה או יותר נכון אימוני סבולת לב ריאה הם אימונים בהם מבצעים פעילות אירובית[הליכה,ריצה,שחייה וכו'...] כל אחד לפי רמת יכולתו באם אימונים אלו מתבצעים בצורה נכונה ולתקופה ארוכה הם משפרים המון מדדים לדוגמא: הדופק במנוחה יורד,נפח הפעימה עולה,יכולים להיווצר עורקים משניים לעורקים הקורונאריים,שריפת קלוריות יכול להתבטא בירידה באחוזי השומן[בד בבד עם תזונה נכונה],ועוד.. דברים אלו שציינתי בפניך עשויים להקטין את הסיכוי למחלות לב [אך שוב לא לשכוח שעדיין הגנטיקה היא פקטור חשוב..] ידידי להבא בשאלות מסוג זה אתה יכול לפנות לפורום חדרי הכושר.
 
למעלה