לפני שקנולה ניצח, קטע 14, מה צפוי, ועוד קצת

gadis13

New member
לפני שקנולה ניצח, קטע 14, מה צפוי, ועוד קצת

לפני שקנולה ניצח ביום שישי בקטע ה - 13.
חוסר גמירות דעת. לפני שקנולה ניצח, קבוצת הבריחה, אמנם חביבת משתתפים - קנולה מברדיאני, ג'קסון רודריגז מאנדרוני (שהיה המקורב ביותר מבין משתתפיה מאוראן – 57 דק') , אנג'לו טוליק מיורופקאר, ג'פרי רומרו מקולמביה, גארט דוקס מלוטו, ומקסים בלקוב מקטיושה), נדמתה כאחת שגורלה ידוע ונחרץ, כפי גורלן של קבוצות הבריחה מימים ימימה: בורחים, מתאמצים (עד לקצה גבול היכולת), ונתפסים (במוקדם יותר או ממש מאוחר). הדבוקה בראשות קבוצות המאיצים הבכירים, FDJ וג'יאנט שימאנו, לא שיחררו לבורחים ת'חבל ממש, והפער לא המריא ליותר מ – 3.5 דק בשום שלב של היום. ממטרי זעף הוטחו על הדרך 30 קמ' לסיום, וחדלו קצת לפני שהרוכבים הופיעו, אך הכביש נשאר ספוג, ורוכבי הדבוקה שבעֵי החלקות וידועֵי פצע, נעזרים הפעם אף בקומיסרים, שמאסו אף אלה בפרעות הדם, עשו, רובם, כול שלעיל ידם בכדי למנוע מהמהירות לנסוק. בכניסה הראשונה למסלול המסיים, 22 קמ' לסיום, הבורחים החזיקו ברגלם בסך הכול פער זעום של 1.42 דק' מהדולקים, והכול היה נדמה כה מוכר – פער 'סביר' וייצוג 'הולם' (בחזית הדבוקה), וקצב סגירה סביר בהחלט, אך בשלב זה, לפתע פתאום, התברר שאין כלל כול גמירות דעת בין 'בעלי האינטרסים' – כול המעוניינים להגיע בזמן אל הקו. כפי ניסיונם המאוחר של רובם
 

gadis13

New member
מרקו קנולה:

: "I'm proof and so are many other riders, that people should have faith in cycling."
 

gadis13

New member
איך קווינטנה מרגיש היום?

Movistar doctor, Eduardo Gonzalez, says that Nairo Quintana is feeling better but that he's only at 70-80 % now. Tough stage today!
 
משאלת הלב שלי לקטע היום

קדל אוונס תוקף בירידה האחרונה וקינציאטו מחכה לו לקטע הארוך של הירידה המתונה שלפני העלייה האחרונה.
 

gadis13

New member
נו, ואז מה

לקח פור והגיע לבד להתחלת הטיפוס האחרון
 
הלוואי, לא חושב שדבר כזה יכול לקרות

קשה לי לראות את אוונס רוצה לייצר סוג כזה של מרוץ, דומה לנג"ש בעלייה, הוא יפסיד הרבה יותר מאשר במצב שהוא יושב על הזנב של המתמודדים על ראש הדירוג והשתדלות להגיע למאוץ סיום כדי לקחת בונוס.
 
הבעיה של קדל זה שהוא לא מקשיב לי

אה, וגם זה שאין לו כל כך רגליים. בדרך כלל מקובל שמי שנמצא במקום שני ורוצה להגיע למקום ראשון צריך להתקיף. בשביל לנצח רוכב חזק עם קבוצה חזקה, כמו אוראן, צריך לנסות לבודד אותו ואז לתקוף. אם נותנים לאומגה פארמה להוביל את הקטע בקצב הלוויה זה משחק לידיים שלהם. אני חשבתי שאם BMC היו לוקחים יוזמה ומכתיבים קצב גבוה יותר במשך חלק גדול מהקטע הייתה להם אפשרות לבודד את אוראן, או לפחות להשאיר אותו רק עם פולס. במצב כזה כשהבריחה קרובה יותר לדבוקה וכשיש רוכבים פזורים על כל השטח שלפני העלייה האחרונה ועל העלייה האחרונה, יש סיכוי להגיע לזהות אינטרסים (כנ"ל גם לגבי אוראן) עם רוכבים אחרים ולא לרכוב נג"ש בעלייה.
כמובן שצעדים כאלו גם כרוכים בסיכון. אבל מי שלא מסתפק במקום שני צריך לקחת סיכונים. יכול להיות שאוונס לא הרגיש מספיק חזק היום ולכן רכב באופן דפנסיבי. בכל מקרה, חולשת אוראן התגלתה היום ומעכשיו נוכל לראות עוד התקפות כי הכל פתוח.
 
הכל פתוח ?

הכל סגור! אם פוצוביבו ירכב קצת פחות אגרסיבי ינצח בנג"ש את קינטנה ואת הג'ירו. אם ימשיך ככה עלול להגזים וקינטנה ינצח.
 
האמת שעד היום זה היה משחק מקדים...

הקטע הראשון שיכול לייצר הבדלים של דקות (ביום אחד) בראש הדירוג יתקיים היום.

עלייה של כעשרים ק"מ בזווית ממוצעת של 7.9% תייצר דרמות ונזקים רציניים לכל רוכב שלא יגיע עם רגליים המסוגלות לבעוט לאלילי המגה וואטים כל הדרך אל הפסגה.

אבל, כדאי לזכור גם, כי אחרי יום המנוחה (מחר) יש על המסלול עוד שלושה סיומי קטעים על פסגות ומרוץ נגד השעון בעלייה.
רוכב שיראה היום כבלתי מנוצח יכול ביום אחר לנפוח את נשמתו כצמיג שגיהץ מסמר.
 
כמו כל נביא הסתבכתי


פצוביבו רכב על הילוך כבד בקצב קבוע. לא טוב. אולי הוא כבר משלם על הרכיבה האגרסיבית.
העליה היום היתה ארוכה ומתונה ככה שלרוכבים הקלים זה לא אידיאלי, גם לא לקינטנה.
מה שנהנתי זה לראות שכרגיל יש עתיד. ארו היה גדול, גם רולנד וכו'.
 
פייר רולנד משלם מחיר על שיקול דעתו של DS

רולנד פתח את הג'ירו בנסיון ובמטרה לנצח סטייג',בזבז המון אנרגיה על בריחות שלא צלחו ועקב כך הפסיד המון זמן בדסיפלינת הנג"ש,למרות הכל נמצא בתווך הפודיום ונראה שזו עכשו מטרתו,ג'ירו פתוח,כל יום השבוע הgc יכול להתהפך.
 
למעלה