לפעמים שווה להתלונן..

Noaal

New member
לפעמים שווה להתלונן..

באופן כללי אני מעדיפה לעשות את הקניות שלי במקום כמו מגה או המקרר של ההורים, אבל לעיתים אני נאלצת לעשות אותם בסופר השכונתי (בשביל חלב ועוד קצת אני לא אסע חצי עיר) וכאן יש לי בחירה - בין שופרסל יקרן לבין קואופ יקר לא פחות. לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם. בשבועות האחרונים מסיבות כאלה והאחרות העדפתי את השופרסל. בהזדמנות אחת קניתי שם מרקים מוכנים של אוסם (הייתי חולה ולהכין אחד היה הדבר האחרון שהתחשק לי) ובהזדמנות אחרת קניתי ארגז של 40 קרמבו. הכנתי את המרק, אך אבוי, על אף שפעלתי עפ"י הוראות ההכנה (להוסיף מים והרתיח) לא כל אבקת המרק נמסה. איכס! שלחתי מייל לאוסם ואני מחכה לתגובתם (בשבוע שעבר התקשרו אלי בכדי לשאול את כתובתי המלאה). הקרמבו - פתחנו את הארגז ובאסה, הקרמבו הראשון יצא דפוק (על אף כי תאריך התפוגה הוא לעוד חודש ו..), התקשרתי לשטראוס ובלי לשאול שאלות (טוב נו, שאלו קצת) לקחו את הפרטים שלי והיום קיבלתי מהם מכתב התנצלות ותלושים על סך 50 ש"ח לקנייה (תלושי של הרב תו). בבדיקה נוספת של הארגז היחס הוא 1 ל-3 לקמבו טוב. אם יתחשק לי אני אקנה בהם אוכל, אם לא אקנה בהם משהו אחר.
 
טוב מאוד ../images/Emo45.gif

אני אף פעם לא אוזרת את הכוחות הנפשיים להתחיל עם הדברים הללו. פעם הייתי אוכלת חטיפי גרנולה כאלו, ובאחד מהם שפתחתי, פשוט נשרה החוצה תולעת...
כשהתקשרתי הם אמרו לי לשלוח אליהם את המוצר הפגום. אפילו ארזתי את הכל במעטפה עם מכתב, ובכל זאת, לא עשיתי עם זה יותר מדי (היה צריך ללכת עם זה לדואר, כי יחסית למכתב זה היה כבד ונפוח.). שוב, אותו סיפור של הדחיות.
 
למעלה