לפעמים...

ריקי זו אני

Well-known member
לפעמים אני משחזרת אירועים שקרו במהלך חיי... מנסה לא פעם להביט או לשחזר אירועים שלא היו אלה פרי דמיוני... ואם היה שהתערבב אצלי בין המציאות לדמיון, אני רואה אתגר בלפרק זה מזה ולהשאיר לזכרון מתמשך את הנטו. סוג של טרפיה... לא פחות ולא יותר...
וכך אני יכולה לחזור ממרום גילי ומנסיוני אל העבר..., אל המקור ולהבין אותו... לחקור אותו כמו אותם שעורי ביולוגיה בבי"ס התיכון, שם ואז ניתחנו צפרדע... לשם הכרת מורכבות החיים של הצפרדע...
אלה שהחזרה לימים עברו אינם ניתוח צפרדעים... אלה ניתוחי נפש... הבפנוכו של הבנאדם...
וכך פתחתי והנה אני עומדת בפתח ה'בלוק' או 'הרכבת', שני שמות לאותו בנין ומספר הבית 12 ג
יעני בלוק 12 כניסה ג'.
לא כילדה עומדת... כיום... מול העבר. היום זה שם של רחוב מס' בית מסודר. פקידות מתפקדת, אבל אז?
12 ג' נשמע הגיוני, רק שהכניסה השכנה, כי היינו אחרונים ברכבות כולן... היתה 12 ט'
הכניסה 'שלנו' היתה חסרת יחודיות... הלכלוך במדרגות, הבלטות העקומות למטה בקומה שמתחת לעמודים... תיבות דואר הרוסות... כמו כולם ממש. גם ההרכב האנושי... אותו הרכב אנושי ממש כמו שנראו החתונות בשכונה להוציא..., לא משנה, פוליטיקה לא עכשיו... .
קומת קרקע - אזרזר וממול אוחנה
קומת ביניים - לוי משמאל וביטון
קומה שלשית כולה (חיבור שתי דירות) - אזולאי. אנחנו... לוי.
עולה במדרגות לקומה 2 + עמודים..., דלת הכניסה נפתחת...
משירה מבט אל המטבח... שולחן עץ רעוע אבל מחזיק, שני כסאות עץ... ללא משענת ומשהו בין מפה לבנה לסדין לא צח כמפה. ואמא...
 

משתפרת1

Well-known member
לפעמים אני משחזרת אירועים שקרו במהלך חיי... מנסה לא פעם להביט או לשחזר אירועים שלא היו אלה פרי דמיוני... ואם היה שהתערבב אצלי בין המציאות לדמיון, אני רואה אתגר בלפרק זה מזה ולהשאיר לזכרון מתמשך את הנטו. סוג של טרפיה... לא פחות ולא יותר...
וכך אני יכולה לחזור ממרום גילי ומנסיוני אל העבר..., אל המקור ולהבין אותו... לחקור אותו כמו אותם שעורי ביולוגיה בבי"ס התיכון, שם ואז ניתחנו צפרדע... לשם הכרת מורכבות החיים של הצפרדע...
אלה שהחזרה לימים עברו אינם ניתוח צפרדעים... אלה ניתוחי נפש... הבפנוכו של הבנאדם...
וכך פתחתי והנה אני עומדת בפתח ה'בלוק' או 'הרכבת', שני שמות לאותו בנין ומספר הבית 12 ג
יעני בלוק 12 כניסה ג'.
לא כילדה עומדת... כיום... מול העבר. היום זה שם של רחוב מס' בית מסודר. פקידות מתפקדת, אבל אז?
12 ג' נשמע הגיוני, רק שהכניסה השכנה, כי היינו אחרונים ברכבות כולן... היתה 12 ט'
הכניסה 'שלנו' היתה חסרת יחודיות... הלכלוך במדרגות, הבלטות העקומות למטה בקומה שמתחת לעמודים... תיבות דואר הרוסות... כמו כולם ממש. גם ההרכב האנושי... אותו הרכב אנושי ממש כמו שנראו החתונות בשכונה להוציא..., לא משנה, פוליטיקה לא עכשיו... .
קומת קרקע - אזרזר וממול אוחנה
קומת ביניים - לוי משמאל וביטון
קומה שלשית כולה (חיבור שתי דירות) - אזולאי. אנחנו... לוי.
עולה במדרגות לקומה 2 + עמודים..., דלת הכניסה נפתחת...
משירה מבט אל המטבח... שולחן עץ רעוע אבל מחזיק, שני כסאות עץ... ללא משענת ומשהו בין מפה לבנה לסדין לא צח כמפה. ואמא...
והגעגועים...
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
לפעמים אני משחזרת אירועים שקרו במהלך חיי... מנסה לא פעם להביט או לשחזר אירועים שלא היו אלה פרי דמיוני... ואם היה שהתערבב אצלי בין המציאות לדמיון, אני רואה אתגר בלפרק זה מזה ולהשאיר לזכרון מתמשך את הנטו. סוג של טרפיה... לא פחות ולא יותר...
וכך אני יכולה לחזור ממרום גילי ומנסיוני אל העבר..., אל המקור ולהבין אותו... לחקור אותו כמו אותם שעורי ביולוגיה בבי"ס התיכון, שם ואז ניתחנו צפרדע... לשם הכרת מורכבות החיים של הצפרדע...
אלה שהחזרה לימים עברו אינם ניתוח צפרדעים... אלה ניתוחי נפש... הבפנוכו של הבנאדם...
וכך פתחתי והנה אני עומדת בפתח ה'בלוק' או 'הרכבת', שני שמות לאותו בנין ומספר הבית 12 ג
יעני בלוק 12 כניסה ג'.
לא כילדה עומדת... כיום... מול העבר. היום זה שם של רחוב מס' בית מסודר. פקידות מתפקדת, אבל אז?
12 ג' נשמע הגיוני, רק שהכניסה השכנה, כי היינו אחרונים ברכבות כולן... היתה 12 ט'
הכניסה 'שלנו' היתה חסרת יחודיות... הלכלוך במדרגות, הבלטות העקומות למטה בקומה שמתחת לעמודים... תיבות דואר הרוסות... כמו כולם ממש. גם ההרכב האנושי... אותו הרכב אנושי ממש כמו שנראו החתונות בשכונה להוציא..., לא משנה, פוליטיקה לא עכשיו... .
קומת קרקע - אזרזר וממול אוחנה
קומת ביניים - לוי משמאל וביטון
קומה שלשית כולה (חיבור שתי דירות) - אזולאי. אנחנו... לוי.
עולה במדרגות לקומה 2 + עמודים..., דלת הכניסה נפתחת...
משירה מבט אל המטבח... שולחן עץ רעוע אבל מחזיק, שני כסאות עץ... ללא משענת ומשהו בין מפה לבנה לסדין לא צח כמפה. ואמא...
ימים יפים שלא יחזרו, והגעגועים רק מעמיקים.
 
למעלה