לפרוץ את המעגל
ח"כ איתן, כיצד להערכתך ניתן לפרוץ את מעגל, לפיו חברות מסחריות המוכרות טכנולוגיה, שהינן בעלות קשרים וכסף, מכתיבות את אופן שילוב הטכנולוגיה במערכת החינוך. האם יכול להווצר מצב שבו לשם שינוי יובילו שיקולים חינוכיים ולא מסחריים את אופן שילוב הטכנולוגיות בבתי ספר, ולעיתים גם במערכות רבות אחרות.
ח"כ איתן, כיצד להערכתך ניתן לפרוץ את מעגל, לפיו חברות מסחריות המוכרות טכנולוגיה, שהינן בעלות קשרים וכסף, מכתיבות את אופן שילוב הטכנולוגיה במערכת החינוך. האם יכול להווצר מצב שבו לשם שינוי יובילו שיקולים חינוכיים ולא מסחריים את אופן שילוב הטכנולוגיות בבתי ספר, ולעיתים גם במערכות רבות אחרות.