לפרוץ את המעגל

לפרוץ את המעגל

ח"כ איתן, כיצד להערכתך ניתן לפרוץ את מעגל, לפיו חברות מסחריות המוכרות טכנולוגיה, שהינן בעלות קשרים וכסף, מכתיבות את אופן שילוב הטכנולוגיה במערכת החינוך. האם יכול להווצר מצב שבו לשם שינוי יובילו שיקולים חינוכיים ולא מסחריים את אופן שילוב הטכנולוגיות בבתי ספר, ולעיתים גם במערכות רבות אחרות.
 

שרית^

New member
אני דווקא הייתי רוצה לראות

פריצה של תחום הלמידה מרחוק בשוק הפרטי.. בתי ספר פרטיים המיועדים למגזר העיסקי והפרטי.. אל לנו לשכוח שמדובר בחתכי אוכלוסיה שונים אכן, הכניסה של כוחות פרטיים דווקא למערכת החינוך יש בה טעם לפגם, אבל, בהעדר תקציבים כנראה שזו התנהלות מתבקשת. לעניות דעתי - שוק פרטי מפותח בתחום הלמידה מרחוק יתן דחיפה אדירה לתחום החינוך.. אלא שמשום מה גם בשוק הפרטי הלמידה מרחוק אינה בעלת הצלחה יתרה. האינטרנט - כבר תפס מקום של כבוד בחברה הישראלית, ונראה כי אין סיבה שהלמידה מרחוק לא תתפתח במהירות. אבל, לא כך.. יתכן שצריך לתת את הדעת על עניין זה לא פחות מאשר על הלמידה בתחום החינוך. לאתר את הקשיים, את נקודות השבר ואולי מכאן נוכל להחכים.
 
תלוי במנהיגות

החינוכית . טבעי שחברות יציעו וידחפו מוצרים שונים המערכת חייבת לסננן ולדעת מה היא רוצה להשיג מהם יעדיה בתחום החינול והטכנולוגייה ולקנות מוצרים תואמים
 
למעלה