לפרסם את עלות החיכוך בין צה''ל לאנשי שמאל

yonatan87

New member
תתפלא

דיברתי עם שנים מוותיקי ההתישבות ביהודה ושמורון, אחד מקדומים שסיפר לי על יחסי השכנות הטובים שלו עם הערבים ועל שהוא היה משכין שלום בין שבטים זרים ועוד אחד מקרית ארבע שאמר לי שעוד בזמן האינטיפאדה הראשונה עוד היו לו יחסי שכנות ומכרים ערביים מחברון ורק אחרי הסכמי אוסלו כולם ניתקו איתו את הקשר. וגם ההורים שלי, ממגורשי חבל ימית סיפרו לי על הקניות היומיות שלהם ברצועת עזה, על זה שהם הלכו לערבי שם לעשות טיפול שיניים ועל איך שהמכונית שלהם נתקעה באמצע הלילה ברחובות חן יונאס והערבים באו ועזרו להם לתקן אותה.
 
הרבה יותר מכסף

המחיר של אמונה הוא הרבה אנשים פצועים...והרבה אנרגיה מבוזבזת של סוסים הקמת ההתנחלויות בגוש קטיף עלתה בהרבה מאמץ, תקוות, שאיפות והרבה יותר מזה. ובאמת חבל. אגב, בקשר לבנייה הלא-חוקית, גם לבית שלי בנתניה אין טאבו (ולידו גם לאיזור הקניון, היכל התרבות, המשטרה והדואר-אבל אל תגלה) לא נזכיר את הבנייה של ערביי ישראל ועיין באתר "אם תרצו" על מאחזים של השמאל הקיצוני לילה טוב
 
אם יש לך בעיות על מחיר פינוי עמונה

כדאי שתפני אותם לאלה שעלו לתפוס את הקרקע בצורה בלתי חוקית. גם לעבור על החוק וגם לגלגל עיניים ולטעון שהאכיפה בזבזה את כספי הציבור זו חוצפה. הטיעון של בניה בלתי חוקית בקרב ערביי ישראל הוא סילוף. מאז הקמת המדינה, הוקמו מאות ישובים יהודיים, וטוב שכך. כמה ישובים ערבים הוקמו? תוכניות המתאר מאפשרות לנו, היהודים, לבנות אך כמה עתודות קרקע נוספו לישובים הערבים? לא רק שלא הוסיפו להם, אפילו הפקיעו להם קרקעות. אז אין להם ברירה אלא לבנות באופן בלתי חוקי. תארי לעצמך שממחר מקפיאים את אישורי הבניה בתל אביב. תוך כמה שנים את חושבת שבתל אביב תפרוץ מגיפה של בניה בלתי חוקית? אגב, אינני יודע מהו מאחז של השמאל הקיצוני. למען האמת, מעולם לא נתקלתי בתופעה שכזאת.
 
מצטערת אולי לא התנסחתי נכון

1. להלן קישור לכתבה בדף הבית של "אם תרצו" http://www.imti.org.il/ 2. אין לי בעיות עם מחיר פינוי עמונה, ואין לי בעיות עם שום דבר-אבל כאב לי לראות את מה שהלך שם. (ואני לא מאשימה את השוטרים) ולזה התכוונתי. מצטערת אם לא הסברתי את עצמי כמו שצריך... גם אם הממשלה צריכה לפנות את עמונה-לכל דבר יש דרך. היו נסיונות לפשרה, לארכה של שבועיים להעתיק את הבתים ליישוב עפרה-וזה היה חוסך את כל האלימות הנוראה הזאת בינינו לבין עצמנו. אבל היה מה שהיה, אני מקווה שאם ח"ו נעמוד שוב במצב כזה, ההתנהלות של 2 הצדדים תהיה אחרת. 3. היישובים הערביים הם כבר ערים, וחוקי או לא-רק סגנון הבניה הזה לרוחב, שהולך ומתרחב כדי לתפוס כמה שיותר שטח-או משפחה ערבית שנכנסת לבניין ופשוט "משתלטת" עליו-אולי זה חוקי אבל זה לא מוסרי. ושוב, למה לא באים לפנות אותי מהבית שלי? למה לא מפנים את הסניף של המשטרה ואת היכל התרבות העירוני?-ממש חבל, זאת בנייה לא חוקית, היה שם פעם אום-חאלד, בכל זאת.
 

StrengthHonor

New member
תלך למדינות שלהם

לראות כמה הם בנו שמה אל תביא את הטענות דו לאומיות שלך לכאן
 
איפה בדיוק ראית טענות דו לאומיות?

בהתנגדות לאפליה כנגד אזרחי המדינה הערבים אין שום נטיה לדו לאומיות. אני מפנה אותך למגילת העצמאות של מדינת ישראל, בה מובטח שוויון זכויות לכלל אזרחי המדינה: "מדינת ישראל תהא פתוחה לעלייה היהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתת על יסודות החירות, הצד והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין". גם מגילת העצמאות נראית לך מסמך דו לאומי?
 

StrengthHonor

New member
נו באמת

אז אתה מצפה שאני אכניס את הראש ב... ואחכה שתהיו פה חצי מהאוכלוסייה? למגילת העצמאות שנכתבה כמובן באופטימיות שהייתה פה עד 93-94 , אבל אין לה שום כוח חוקתי.
 
למעלה