הזמנתי לפני כמה ימים מוצר ושילמתי דרך פייפאל.
כמה ימים אחרי פנו אליי מהאתר והתנצלו שאין להם את המוצר יותר ואני צריך לבקש החזר דרך פייפאל.
שלחתי דרך יישוב מחלוקות בפייפאל בקשה להחזר לפני יומיים ועדיין אין תשובה.
עכשיו אני לא יודע אם צריך להמתין עד שיתקבל החזר או להסלים את העניין?
העניין הוא שזה מראה שאפשר להסלים מחלוקת רק אם המוצר התקבל ולא תואם לתיאור.
אני לא מקבל מענה כבר 3 ימים ואין לי ככ אופציה לעשות משהו.
ניסיתי היום להסלים את המחלוקת, למרות שזה פועל רק כביכול שהמוצר שונה מהתיאור.
בכל זאת שלחתי בקשה וזה העביר אותי לדף "לא קיים". ועכשיו אני רואה בחשבון פייפאל שנוסף איזה סעיף ליד הקנייה שאומר line item amount off set.
 
אין לי מושג מה זה אומר ומה לעשות עם זה.