לקוחה שלא לקחה את החבילה

Redelivery זה רק לפני שהחבילה נשלחת חזרה

זה אופציה שאם הם פספסו את הדוור והוא השאיר להם פתק אז הם יכולים לקבוע ניסיון מסירה שני מתי שנוח להם - או לחלופין ללכת לסניף לאסוף כמו שאצלנו.
אבל אם כבר נשלח אליך אין מה לעשות פרט ללשלוח שוב, (אולי לא רשום ואז משאירים לה בבית), או לבטל את העסקה.
 

שיינהלה

New member
באסה, ככה זה.. עוד כמה שאלות

איך זה עובד בארה"ב? אם זה דואר רשום אז מגיע שליח אליהם הביתה ואם זה דואר רגיל אז משאירים להם את זה בתיבת דואר? היא קנתה מוצרים בשווי יקר מדי בשביל שאני ארגיש בנוח לשלוח את זה בלי מס' מעקב.
תודה על התגובה
 
אם שולחים רשום עם מעקב הם חייבים לחתום

אם הם לא בבית משאירים להם הודעה, לא תמיד הם רואים, לא תמיד משאירים.
צריך לעקוב אחרי המספר ולעדכן אותם אם זה קריטי.
אם זה מוצר עד 50 דולר הייתי שוקל גם בלי רשום, מקרי הגניבות דיי מועטים.
 

שיינהלה

New member
החבילה הגיעה, שלחתי לה את הלינק של ה – redelivery

וזה כנראה הסתדר. היא שלחה לי מייל מאוד נחמד
thank you for the extra care and the wonderful adventure. God Bless You!
וכבר יידעתי לקוחות אחרות כשהחבילה הגיעה אליהן.
תודה לך ספגטימונסטר (רק עכשיו הבנתי שזה בעצם מפלצת ספגטי..)
 
למעלה